ZON7

Prettige ervaring. Goed geholpen

Zon7

Degelijk snel goed gepland

A.P. Koek

De communicatie werkt erg goed, er wordt ook goed geluisterd naar de wensen v/d klant

Tom Nijssen

Goed maar kan beter.

Geurts G

Goed geregeld

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Bernard Kappers

Offerte was niet duidelijk; misleidend op sommige punten nl.
Offerte was niet duidelijk; misleidend op sommige punten nl.
Nadat de offerte is uitgebracht en geaccepteerd bleek opeens dat de zekering van 3 x 25 A naar 3 x 35 A zou moeten veranderen (Kosten!) Ook bij de schouwing is dit niet genoemd!!
Alternatief: een systeem met minder capaciteit. ( waarschijnlijk niet voldoende voor het verbruik)
Dat de gehele BTW teruggevorderd zou kunnen worden is misleidend. De korte methode is slechts van toepassing bij een BTW van max € 2500,-

Geachte klant,
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen om onze dienstverlening te optimaliseren. Wij hebben met u geconcludeerd dat het systeem uiteindelijk perfect is opgeleverd en naar uw tevredenheid functioneert.
Wij danken u voor de opdracht en het vertrouwen.
Team zon7

Busstra

Ben geschrokken van de leidingen via de buitenmuur van mijn buren en naar de zolder, het is om te huilen zo lelijk!!!!
Ik vindt dit heel erg
Mijn buurman heeft ook gebeld met Zon7 en ik...
Ik vindt dit heel erg
Mijn buurman heeft ook gebeld met Zon7 en ik hoop dat ze dit gaan herstellen, het is echt antie reclame verschrikkelijk.

Reactie ZON7:

Beste Klant, indien u ontevreden bent kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling en zullen wij samen met u kijken naar een passende oplossing. Uw buurman is geen partij in deze, het is... Beste Klant, indien u ontevreden bent kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling en zullen wij samen met u kijken naar een passende oplossing. Uw buurman is geen partij in deze, het is tenslotte uw woning!
Wij vernemen graag uw reactie op onze afdeling Service!
met zonnige groet,
Team ZON7.

P.W. de Rijk

Goede ervaring, goede communicatie

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...
Beste klant,

Jan van Dortmont

Goede, duidelijke en snelle communicatie.

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Azulai

Uitstekend

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.