ZON7

Website
Kennis van de adviseur

Uitstekend

Reactie ZON7:

Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht! Met zonnige groet,... Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht! Met zonnige groet, Team ZON7

Ronald Bergisch

Voldoende

Reactie ZON7:

Beste klant, Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom! Met zonnige... Beste klant, Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom! Met zonnige groet, Team ZON7

Frank

Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken bij Zon7. Gesprekken met adviseur waren prettig, niet opdringerig. Het installatieteam was zeer goed op elkaar ingespeeld. Ik werd goed op de hoogte... Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken bij Zon7. Gesprekken met adviseur waren prettig, niet opdringerig. Het installatieteam was zeer goed op elkaar ingespeeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stappen en er werd snel gereageerd op vragen.

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Team ZON7

lcw neijts

Alles goed verlopen

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw aardige bericht. Veel zonuren toegewenst.

Team ZON7.

Charleseuwes

Prima bedrijf, netjes gewerkt

Reactie ZON7:

Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw... Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem! Met zonnige groet, Team ZON7

Gert Liewes

Goede ervaring. Duidelijke communicatie.

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw bericht. Veel plezier gewenst met uw systeem.

Team ZON7!

Contact, bereikbaarheid en installatie zijn prima bevallen.

Beste Klant,

Team ZON7

asijee

Afspraak wordt prima nagekomen.

Reactie ZON7:

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe! Met zonnige... Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe! Met zonnige groet, Team ZON7

Zonder meer positief: duidelijke propositie, heldere communicatie, afspraken nagekomen.

Reactie ZON7:

 Goedemiddag, Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...  Goedemiddag, Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht! Met zonnige groet, Team ZON7

Sander

Heel jammer

Reactie ZON7:

Geachte klant, Wij delen uw mening dat het jammer is u niet te kunnen voorzien van zonnepanelen. Het moet echter wel mogelijk zijn de panelen veilig, netjes en goed te monteren. Helaas was dat... Geachte klant, Wij delen uw mening dat het jammer is u niet te kunnen voorzien van zonnepanelen. Het moet echter wel mogelijk zijn de panelen veilig, netjes en goed te monteren. Helaas was dat bij uw dak niet mogelijk. Dank voor uw vertrouwen in ZON7.