ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

De Wit

Goed advies, duidelijke offerte, professioneel

R. Siemes

Informatie was goed het verwerken was perfect ook in de meterkast

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

S. Kool

Installatie op de afgesproken datum. Ging goed, vlot en met resultaat.
De sofwareproblemen bij het aansluiten op internet zijn goed opgelost. Alles nu naar behoren.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Vincent Hijnen

Super!

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...
Geachte klant,

Spring coaching en begeleiding

Gewoon prima. goede adviezen, prima oplossingen bij onvoorziene omstandigheden, vriendelijk en deskundig personeel. Ze doen wat ze zeggen.

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

eigen

Goed geregeld komen de afspraken perfect na

Dank u wel!
Veel zon toegewenst.

j.h.h. Waajen

Bedankt voor uw review!

De Loo

Aangenaam, professioneel

Team ZON7
Beste Klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Wij waarderen zit zeer. Veel zonuren gewenst. Team ZON7
Dank u wel!

Dr.med.A.Wicke

Uitstekende begleijding bij planning en doorvoering van de Installatie en de aftersellservice.Altijd persoonlijke adviseur aanspreekbaar en direkte reactie. Top bedrijf, ik ben blij met jullie.

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

J van den Berg

Provessoneel

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw reactie!