ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Greg

Prima geregeld, netjes geplaatst.

E. Fillekes

Goed. Deskundig. Vriendelijk. Monteurs vriendelijk. Erg mee denkend en werkten netjes en zorgvuldig.

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!

I. de Visser

Verloopt goed. Snelle antwoorden. Alleen de communicatie tussen de adviseur en de firma die de panelen legt is bij mij niet aangekomen. De firma heeft zijn eigen legplan gemaakt en niets gezegd... Verloopt goed. Snelle antwoorden. Alleen de communicatie tussen de adviseur en de firma die de panelen legt is bij mij niet aangekomen. De firma heeft zijn eigen legplan gemaakt en niets gezegd tegen mij. Ik was dan ook onaangenaam verrast dat er van het oorspronkelijke legplan was afgeweken.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Bieleveld

Het contact met Zon 7 was efficiënt. Bijzonder was echter dat de tekening die door de adviseur werd gemaakt van de panelen, niet klopte. ( Hij telde de pannen, en wist daardoor de grootte van het... Het contact met Zon 7 was efficiënt. Bijzonder was echter dat de tekening die door de adviseur werd gemaakt van de panelen, niet klopte. ( Hij telde de pannen, en wist daardoor de grootte van het dak. ) Dus toen de installateurs hier waren werd het legschema aangepast.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

P Harmsen

Van verkoop tot installatie zeer tevreden.

Marchiano

Over het algemeen zeer prettig samengewerkt. en tot een voor mij acceptabele installatie te komen.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Ron De Wit

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

andre

Goed.goede voorbereiding en samen werking

Leen Euser

Goed advies en meegedacht met monteren

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...