ZON7

Kennis van de adviseur

Van der mijden

Sales goed en klantvriendelijk

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw aanbeveling!

Hank

Duidelijk en prettig

Michael Brakel

Prijs is prima, monteurs ook. Adviseur en organisatie kan stukken beter, meterkast moest aangepast worden, adviseur zei dat de netbeheerder dat zou doen. Werkzaamheden van de meterkast door Zon7... Prijs is prima, monteurs ook. Adviseur en organisatie kan stukken beter, meterkast moest aangepast worden, adviseur zei dat de netbeheerder dat zou doen. Werkzaamheden van de meterkast door Zon7 waren in de offerte niet erg duidelijk voor een gemiddelde consument, en de netbeheerder deed alleen de meter en niet de groepenkast die ook aangepast moest worden. Zon7 deed ook niet dat deel van de groepenkast waardoor we een extra onvoorziene kostenpost hadden van 1000+ euro. Ook de schouwer heeft dit niet aangegeven. Afgezien van het onvolledige advies van de offerte, was Zon7 ook niet bereid een deel van deze onvoorziene kosten tegemoet te komen. Ook organisatorisch niet op orde, terwijl Zon7 wist dat de groepenkast nog niet geschikt was voor de panelen, en de werkbrief nog niet aangepast was met ons commentaar, stonden de monteurs toch ineens op de stoep... Veel ruimte voor verbetering mogelijk bij Zon7. Ik hoop dat ik ze niet nodig heb voor de garantie.

Geachte klant,
Spijtig te vernemen dat u er zo tegenaan kijkt. Wij hebben u van alle te nemen stappen tijdig op de hoogte gebracht: bij wie u de 1 fase om kon laten zetten in 3 fase en bij wie u de meterkast kon laten aanpassen. Dit alles is steeds door ons tijdig en volledig gecommuniceerd. Garanties zijn uiteraard via SGZE afgegeven aan u, dus dat zit extra goed voor u als consument.
Wij danken u voor uw aanschaf en zijn zeer verheugd dat e.e.a. naar tevredenheid functioneert.
Team ZON7.

Frank

Wat betreft de netheid van de installatie ben ik zeer ontevreden.
Verkooptraject ging soepel.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Joost van der Toorn

Redelijk goed ervaring. Eenmaal de opdracht geplaatst merk je wel dat je minder in positie bent, er is geen echte gelijkwaardigheid.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw kritische noot. Dit nemen wij zeker ter harte in het continue verbeteren van onze dienstverlening. Wij zijn blij dat de panelen goed geïnstalleerd zijn en wensen u veel zonuren toe.
Team ZON7.

JW van Ede

Goed bedrijf maar de comminicatie kan iets beter

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Henri (en Santa) Jansen

Correct, betrouwbaar, prima support.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...
Met zonnige groet,

Henk Rietbergen

Bijzonder prettig en vakkundig

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

Wil Mulder

Goed bevallen

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!
Met zonnige groet,

Eef Schultz

Ze hebben het goed gedaan

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!