ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Gerard

Installatie pas na 11 weken door communicatie probleem met planning. Op installatie dag geen enkel probleem ondervonden. Alles keurig uitgevoerd en uitgelegd.

Remco

Goed en efficient

Lianne

Goed! Snelle communicatie, heldere info!

Leo de Raad

Goede duidelijke terugkoppeling, correct. De monteurs in een woord chapeau!

Meinders

Informatie-uitwisseling, goed, echter ventilatiepan kon niet worden meegenomen in offerte. Volgens uitvoerders die goed en netjes werkten was dit wel mogelijk geweest.

Mark Zwart

Service omtrent tegenslag viel wat tegen. Door een verkeerde inschatting bij de schouw, kwamen de monteurs niet met de juiste middelen om de panelen op het dak te krijgen. De voorbereidende... Service omtrent tegenslag viel wat tegen. Door een verkeerde inschatting bij de schouw, kwamen de monteurs niet met de juiste middelen om de panelen op het dak te krijgen. De voorbereidende werkzaamheden zijn uitgevoerd, maar de panelen moesten een andere keer. Er was immers voor de middag een andere klus. Dus werden wij achter gelaten met een niet werkende installatie. Vervolgens konden wij achteraan in de planning aansluiten voor het afronden van de klus. Misschien dat het door de vakanties niet anders kon, maar wij voelden ons hierin niet begrepen.

Wij hebben in overleg met een adviseur gekozen voor Zon7 vanwege de kwaliteit van de producten en de goede service. Die service hebben we helaas nog niet mogen ervaren. Hopelijk wordt dit goed gemaakt met de kwaliteit van de installatie en eventuele service in de toekomst.

M.A. Fizesi

Professioneel bedrijf met een snelle service!

René Grondstra

Ik vond dat de hele gang van zaken vlot en goed is verlopen. Personeel wat goed en netjes te werk ging.

John Gerritse

De zonnepanelen moeten nog geplaatst worden maar ik ben al helemaal klaar met Zon7. Pas na 10 weken konden de zonnepanelen geïnstalleerd worden terwijl vooraf 8 weken gezegd is. Afspraak gemaakt en... De zonnepanelen moeten nog geplaatst worden maar ik ben al helemaal klaar met Zon7. Pas na 10 weken konden de zonnepanelen geïnstalleerd worden terwijl vooraf 8 weken gezegd is. Afspraak gemaakt en ze zouden tussen 11:00-13:00 komen. Belt de planning om 13:00 pas op dat het niet doorgaat vanwege een zieke werknemer. Volgende afspraak zou pas over dik 2 weken kunnen. Ik moet als klant aan heel veel dingen voldoen om de installatie zo goed en snel mogelijk te laten verlopen maar ze kunnen zelf niet aan hun afspraak houden. Adviseur gebeld en aangegeven dat ik er niet mee eens was. Hij zou terugbellen om het eerst met zijn leidinggevende te bespreken maar hij moet nog bellen.