9.7/10
Advies & Ondersteuning
9.7/10

Sandra

Heel behulpzaam

Prachtig geboortekaartje ontvangen :) zo blij met de hulp van Monique bij het aanpassen van ons kaartje. De geboortekaartjes ook heel snel ontvangen. Super tevreden ..

Leonie de Vries

Prachtig origineel geboortekaartje

Netty Ulderink

Onze ervaring was zeer goed! Er werd met ons meegekeken naar de kaartjes zoals we ze zelf in gedachten hadden, kregen tips en waar nodig werd het aangepast. Service was top!

Reactie Zo Mooi Geboortekaartjes:

Bedankt voor je reactie ! Het was leuk om mee te kijken naar het geboortekaartje dat jullie zelf hadden ontworpen :)

Goede service en persoonlijke benadering

Shana

Tevreden

Reactie Zo Mooi Geboortekaartjes:

Het is qua snelheid van levering inderdaad wel jammer dat er een weekend tussen zat. Dan duurt het allemaal net iets langer voor je de geboortekaartjes ontvangt. Gelukkig komt daar verandering in... Het is qua snelheid van levering inderdaad wel jammer dat er een weekend tussen zat. Dan duurt het allemaal net iets langer voor je de geboortekaartjes ontvangt. Gelukkig komt daar verandering in en wordt vanaf mei ook in het weekend gedrukt en verzonden !

Imke

Fijn dat je de kaartjes van Zo Mooi makkelijk kunt aanpassen naar je eigen wensen. Er wordt super meegedacht en heel erg snel gereageerd wanneer je contact zoekt. Ook de productie- en levertijd zijn... Fijn dat je de kaartjes van Zo Mooi makkelijk kunt aanpassen naar je eigen wensen. Er wordt super meegedacht en heel erg snel gereageerd wanneer je contact zoekt. Ook de productie- en levertijd zijn super snel en fijn dat er een mogelijkheid is het logo weg te laten! Heel erg tevreden over de goede service, adviezen en ons mooie kaartje!

Reactie Zo Mooi Geboortekaartjes:

Fijn dat jullie zo tevreden zijn:) Heel gaaf geboortekaartje geworden !
En zo leuk ook dat je nog een foto van Manou met haar kaartje hebt gestuurd.
Liefs Monique

Joke

Zeer goede ervaring met bestellen van geboortekaartjes, labels en sluitstickers. Men denkt mee en is snel in communicatie.

Marloes

Super goede en persoonlijke service! Ze denken echt met je mee om het eindresultaat zo perfect mogelijk te maken.

Reactie Zo Mooi Geboortekaartjes:

Fijn dat jullie zo tevreden zijn!!

Fijne service, mooie kaartjes