9.9/10
9.5/10
Advies & Ondersteuning
9.8/10

Marlies Wever

Geweldige service. Via de website een kaartje ontwerpen en daarop direct een reactie via de mail over evt. aanpassingen. Ook na het bestellen een persoonlijk felicitatie en snelle levering. De...

Petra

Monique heeft me zo goed geholpen tijdens het ontwerp en bestellen van onze geboortekaartjes. Ze kwam met advies hoe het nog mooier kon en paste dit dan aan in het kaartje. Echt super fijn! Het...

Hi Petra,
Dank voor je mooie review en fijn dat jullie zo blij zijn met het geboortekaartje voor Noor !
Liefs, Monique

Jenny

Persoonlijk en professioneel

Coraline Boers

Zeer goede ervaring! Snelle en goede service én erg mooie kaartjes van mooie kwaliteit

Judith

Mooie kaartjes, hele goede service!

Marije Siermans

Super mooi uniek kaartje gemaakt met bijpassend naambord!

Anna Postma

We zijn heel goed geholpen met het maken van ons geboortekaartje. Er werd direct gereageerd toen wij onze wensen aangaven. We zijn heel erg tevreden!

anonymous

Heel fijne ontwerpen en persoonlijke opvolging.

Reactie Zo Mooi Geboortekaartjes:

Fijn dat je zo tevreden bent met het contact dat we hebben gehad voor dit geboortekaartje met goudfolie . Op dit moment is inderdaad de levertijd iets langer dan bij de standaard geboortekaartjes - folie kost wat meer tijd. Begin volgend jaar zal de levertijd voor de foliedruk korter worden en kan gewoon via de website worden besteld. Er wordt aan gewerkt:) Liefs Monique

Janssen

Goede, aardige en snelle hulp bij het ontwerpen en alles was mogelijk wat we wilden!

Reactie Zo Mooi Geboortekaartjes:

Bedankt voor je reactie ! Heel mooi geworden dit goudfolie geboortekaartje met de voorkant gedraaid tov de achterkant. Leuk om bij te helpen.. Liefs Monique