Advies & Ondersteuning
9.8/10

Prettige communicatie en snelle verwerking.

Marlijn

Alleen maar positief

Inge

Wij zijn heel blij met ons geboortekaartje! Je kan je kaart zelf ontwerpen maar aan de andere kant denkt Monique ook met je mee en past ze t kaartje aan waar nodig in overleg. Snelle reacties en... Wij zijn heel blij met ons geboortekaartje! Je kan je kaart zelf ontwerpen maar aan de andere kant denkt Monique ook met je mee en past ze t kaartje aan waar nodig in overleg. Snelle reacties en wordt snel gehandeld wanneer t kindje geboren is en de kaartjes naar de drukker moeten! Erg tevreden, dikke dikke 10!!

Jessica

Prachtige kaartjes en echt een top service!

Shelley Brouns

Fijn contact gehad met Monique. Ze geeft goede tips en reageert snel en duidelijk. Zou het zeker aanraden!

Carmen klaassen

Super mooie kaartje en snelle levering

Rosanne Talouka

Fijn, snel contact via DM van Instagram. Lekker laagdrempelig om contact te zoeken en ook snel antwoord. Heel fijn dat er mee werd gedacht in het beter leesbaar maken van het kaartje. Hierdoor toch... Fijn, snel contact via DM van Instagram. Lekker laagdrempelig om contact te zoeken en ook snel antwoord. Heel fijn dat er mee werd gedacht in het beter leesbaar maken van het kaartje. Hierdoor toch bij het ontwerp kunnen blijven wat we wilden, maar wel een stuk beter leesbaar!

Reactie Zo Mooi Geboortekaartjes:

Fijn dat jullie zo tevreden zijn, en was zelf ook blij dat het lukt om de tekst toch wat dikker te plaatsen:) prachtig geboortekaartje geworden. ! Liefs,Monique

Fijne service, er wordt heel goed meegedacht!

Niels

Super! Goed advies bij de vormgeving van het kaartje en toen bleek dat er toch een spelfout in het kaartje was geslopen, werd dit keurig opgelost.

Reactie Zo Mooi Geboortekaartjes:

Bedankt voor je review en fijn dat jullie zo tevreden zijn!

Rowena

Een heel mooi kaartje besteld bij Zo Mooi geboortekaartjes. Hierbij hulp gekregen, omdat de tekst in eerste instantie toch niet naar wens was. Daarbij snelle levering, waarbij we zelfs meer kaartjes... Een heel mooi kaartje besteld bij Zo Mooi geboortekaartjes. Hierbij hulp gekregen, omdat de tekst in eerste instantie toch niet naar wens was. Daarbij snelle levering, waarbij we zelfs meer kaartjes kregen dan besteld!

Reactie Zo Mooi Geboortekaartjes:

Klopt, we gooien nooit geboortekaartjes die teveel gedrukt zijn weg!!
Fijn dat ik jullie daar blij mee heb kunnen maken:) liefs, Monique