Zola.nu

Laptop:
* print problemen, hardware en software
* scan problemen, hardware en software
* opnieuw verbinding leggen van internetverbinding
* nieuwe software downloaden en...
Laptop:
* print problemen, hardware en software
* scan problemen, hardware en software
* opnieuw verbinding leggen van internetverbinding
* nieuwe software downloaden en installeren programma voor openen andere soorten bestanden zoals .psd.-bestand
* layout van internet beginscherm, zoals weergave standaard site nu.nl
* dropbox inhoud van downloads kopiëren en plakken in afbeeldingen, zodat ik deze niet kwijt raak en mijn dropbox niet overvol

smartphone:
*internet verbinding
*e-mail toepassing

Hoe ben je bij Zola gekomen?

Via een advertentie in De Heemsteder.

Mous

Gedeeltelijk.

Google

Nieuwe computer, software, virusproblemen en nieuwe router

Ken Arjan persoonlijk

Nathalie Faas

Enigszins wel ja. Hoewel het naar mijn gevoel meer een bevestiging was van hetgeen ik zelf al had geconstateerd.
Daarbij had ik verschillende problemen aangegeven voorafgaand aan het gesprek (snelheid internet en een NAS die niet goed werkte). De NAS hebben we niets mee gedaan omdat hij al een uur bezig was met luisteren en constateren dat internet te traag is. Een nieuwe router was de oplossing precies wat wij vooraf al hadden aangegeven.
Uiteindelijk is de hulp van Arjan (hoe fijn de man ook is hoor) best prijzig geweest voor het uur/anderhalf uur dat hij met ons bezig is geweest.

Hoe ben je bij Zola gekomen?

via internet gezocht op hulp aan huis in de regio.

Reactie Zola.nu:

Beste Nathalie, Jammer om te horen dat je niet tevreden was. Voor mij is het lastig om een situatie vooraf te beoordelen op wat iemand mij mailt. Ik moet natuurlijk zelf iets controleren. zien en... Beste Nathalie, Jammer om te horen dat je niet tevreden was. Voor mij is het lastig om een situatie vooraf te beoordelen op wat iemand mij mailt. Ik moet natuurlijk zelf iets controleren. zien en ervaren voordat ik een conclusie kan trekken. Dat jullie iets constateren en dat achteraf blijkt dat ik bijna dezelfde conclusie trek, is juist een teken dat jullie de goede weg op waren. Ik werk op uur basis. Dit is jullie ook kenbaar gemaakt. Hopelijk kan ik je in de toekomst nog een keer van dienst zijn.

Dennis Janssen

Zola heeft mij uitstekend geholpen met opslagbeheer!

Hoe ben je bij Zola gekomen?

Via een vriend die ook super tevreden was.

bim bensdorp

Met allerlei computerproblemen.

Via vrienden

Wifi ontvangst

Hoe ben je bij Zola gekomen?

De eigenaar is een teamgenoot van mijn vriend.