Zola.nu

Maurits Groen

Met complete begeleiding mbt alles wat ik digitaal doe.

Via persoonlijke relatie

Monique van Maanen

De ring instaleren

Bekende van ons

Overstap andere mobiele aanbieder en vaste lijn

netwerk

Met van alles en nog wat.

Via een kennis.

MGMC

Systeem onderhoud en installatie van programma's op Apple

Via kennissen

WakaWaka

Met snelle antwoorden op vragen omtrent IT, passwords etc. Heel blij mee!

Via Karianne

Irene Kemp

Met het werken met mijn laptop en mobiele telefoon!Als ik een probleem heb staat Arjan direkt klaar !

Heeft Zola je kunnen helpen?

Via zijn advertentie!Maar omdat hij de zoon was van een bekende, gaf mij dat vertrouwen.

E. Wurpel

Met de aanschaf van een nieuwe computer en het WiFi is zo goed verbeterd. We raden Arjan echt aan.

Via via

N van Keppel

Zola heeft ons geholpen met de aanschaf van een nieuwe laptop. Hij heeft alles geïnstalleerd en de bestanden van de oude naar de nieuwe laptop overgezet. Tijdens de installatie heeft hij ook ons... Zola heeft ons geholpen met de aanschaf van een nieuwe laptop. Hij heeft alles geïnstalleerd en de bestanden van de oude naar de nieuwe laptop overgezet. Tijdens de installatie heeft hij ook ons WiFi zo goed verbeterd. We kunnen nu echt overal in huis en in de tuin op het internet. Echt een aanrader.

Via Google

Wij hadden al een tijdje WiFi problemen en Arjan heeft dat goed verholpen. Intussen zag hij nog meer problemen die hij snel en goed heeft verholpen. Wij zijn ontzorgt en maken zeker vaker gebruik... Wij hadden al een tijdje WiFi problemen en Arjan heeft dat goed verholpen. Intussen zag hij nog meer problemen die hij snel en goed heeft verholpen. Wij zijn ontzorgt en maken zeker vaker gebruik van de diensten van Zola.nu

Via netwerk.