Wilco Sweijen / Amsterdam Airport Schiphol

Mooie ervaring en leuk om te zien dat het zo wordt gewaardeerd.

Opmerking

als gebaar van gastvrijheid hadden jullie koffie en thee voor ons klaar staan, en na afloop een borrel. Dit is heel mooi, maar denk dat dit ook mag worden weggelaten; gebruik dit voor de bewoners voor een andere activiteit.

Amsterdam Airport Schiphol

Mooi dat bedrijfsleven met maatschappelijke verantwoordelijkheid wordt gekoppeld. Dankbaar voor ons, maar vooral noodzakelijk voor de bewoners.

Amsterdam Airport Schiphol

Bijzonder zinnige zaken gedaan :-) Was goed om met het team op een andere manier samen bezig te zijn.

Opmerking

We konden meer doen maar men is al best snel tevreden naar mijn idee.....Ik zou zeggen pakken wat er te pakken is.

Amsterdam Airport Schiphol

Voor herhaling vatbaar, indrukwekkend, anders dan normaal gesproken

geen verbeterpunten/tips

Audrey van der Kevie/Amsterdam Airport Schiphol

Leuke ontvangst van onze groep, kennismaking met de bewoners d.m.v. uitje, nuttige werkzaamheden, aan het eind gezellig samenzijn met muziek. Voor zowel de bewoners als voor ons team een geslaagde...

Opmerking

Nee, alles was prima geregeld!

Schiphol

Waardevol, fijn om contact te maken

Opmerking

- Nog meer uitleg over de huidige situatie in de zorg
- Om de bewoners beter te begrijpen of om sneller te verbinden zou het handig zijn om wat achtergrond informatie te krijgen, zodat je daar ook op kunt inspelen

Global Knowledge

Goed geregeld.

Jong Management Arnhem-Nijmegen

Zinnige Zaken heeft voor Jong Management Arnhem-Nijmegen een mooi avondprogramma gemaakt, waarbij we ons jaarlijks december diner in een origineel MVO jasje konden steken. We hebben gedineerd bij...

Opmerking

Geen verbeterpunten. Bij tevredenheid over onze geleverde prestatie heb ik 'redelijk' ingevuld, omdat het voor het tijdsbestek van ons programma niet mogelijk was om ergens mee te werken en onze handen uit de mouwen te steken. Anders dan als gasten hebben wij dus geen prestatie geleverd.

Bertus Schutte / TVM

nee

Ministerie van Buitenlandse Zaken

Bijzonder

Opmerking

betere communicatie tussen organisatie onderling. Bereikbaarheid