Charlotte Derks

Iedereen kon zich in het sociale thema heel goed vinden. Door verschillende acties ontstonden er groepjes, omdat we met vijftien waren iets meer teambuilding. Het weer was super, dus lekker gewerkt.

Opmerking

Opmerking dat de lunch iets uitgebreider zou mogen.

Jantien uit de bosch / CBRE

Het was de 1ste keer dat wij dit binnen onze organisatie hebben georganiseerd. we wisten dus niet wat te verwachten. maar het was een te gekke dag!

Wilco Sweijen / Amsterdam Airport Schiphol

Prima middag en heel fijn om te doen

Opmerking

Als welkomst en afsluiting hadden jullie koffie/thee en later borrel klaar staan. Wordt zeer gewaardeerd, maar mag mijn inziens worden weggelaten. Gebruik dit liever voor een activiteit voor de bewoners.

Wilco Sweijen / Amsterdam Airport Schiphol

Mooie ervaring en leuk om te zien dat het zo wordt gewaardeerd.

Opmerking

als gebaar van gastvrijheid hadden jullie koffie en thee voor ons klaar staan, en na afloop een borrel. Dit is heel mooi, maar denk dat dit ook mag worden weggelaten; gebruik dit voor de bewoners voor een andere activiteit.

Amsterdam Airport Schiphol

Mooi dat bedrijfsleven met maatschappelijke verantwoordelijkheid wordt gekoppeld. Dankbaar voor ons, maar vooral noodzakelijk voor de bewoners.

Amsterdam Airport Schiphol

Bijzonder zinnige zaken gedaan :-) Was goed om met het team op een andere manier samen bezig te zijn.

Opmerking

We konden meer doen maar men is al best snel tevreden naar mijn idee.....Ik zou zeggen pakken wat er te pakken is.

Amsterdam Airport Schiphol

Voor herhaling vatbaar, indrukwekkend, anders dan normaal gesproken

geen verbeterpunten/tips

Audrey van der Kevie/Amsterdam Airport Schiphol

Leuke ontvangst van onze groep, kennismaking met de bewoners d.m.v. uitje, nuttige werkzaamheden, aan het eind gezellig samenzijn met muziek. Voor zowel de bewoners als voor ons team een geslaagde...

Opmerking

Nee, alles was prima geregeld!

Schiphol

Waardevol, fijn om contact te maken

Opmerking

- Nog meer uitleg over de huidige situatie in de zorg
- Om de bewoners beter te begrijpen of om sneller te verbinden zou het handig zijn om wat achtergrond informatie te krijgen, zodat je daar ook op kunt inspelen

Global Knowledge

Goed geregeld.