Zinnige Zaken

Zinnige Zaken Ook benieuwd naar feedback over de webshop Zinnige Zaken? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company87
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Zinnige Zaken met 8.8/10. Gebaseerd op 87 ervaringen.
Organisatie van uw programma
Zeer goed (9/10)
Tevreden met jullie geleverde bijdrage
Beleving bij uw programma
Medewerkers Zinnige Zaken
Locatie
Zeer goed (9/10)
Passend als maatschappelijke teaminvulling (MVO)
Voor herhaling vatbaar?

Jantien uit de bosch / CBRE

Het was de 1ste keer dat wij dit binnen onze organisatie hebben georganiseerd. we wisten dus niet wat te verwachten. maar het was een te gekke dag!.

Wilco Sweijen / Amsterdam Airport Schiphol

Als welkomst en afsluiting hadden jullie koffie/thee en later borrel klaar staan. Wordt zeer gewaardeerd, maar mag mijn inziens worden weggelaten. Gebruik dit liever voor een activiteit voor de bewoners.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima middag en heel fijn om te doen.

Wilco Sweijen / Amsterdam Airport Schiphol

als gebaar van gastvrijheid hadden jullie koffie en thee voor ons klaar staan, en na afloop een borrel. Dit is heel mooi, maar denk dat dit ook mag worden weggelaten; gebruik dit voor de bewoners voor een andere activiteit.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie ervaring en leuk om te zien dat het zo wordt gewaardeerd.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooi dat bedrijfsleven met maatschappelijke verantwoordelijkheid wordt gekoppeld. dankbaar voor ons, maar vooral noodzakelijk voor de bewoners.

Amsterdam Airport Schiphol

We konden meer doen maar men is al best snel tevreden naar mijn idee.....Ik zou zeggen pakken wat er te pakken is.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Bijzonder zinnige zaken gedaan :-) was goed om met het team op een andere manier samen bezig te zijn.

geen verbeterpunten/tips

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Voor herhaling vatbaar, indrukwekkend, anders dan normaal gesproken.

Audrey van der Kevie/Amsterdam Airport Schiphol
Audrey van der Kevie/Amsterdam Airport Schiphol

Nee, alles was prima geregeld!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke ontvangst van onze groep, kennismaking met de bewoners d.m.v. uitje, nuttige werkzaamheden, aan het eind gezellig samenzijn met muziek. voor zowel de bewoners als voor ons team een geslaagde middag !.

Schiphol
Schiphol

- Nog meer uitleg over de huidige situatie in de zorg
- Om de bewoners beter te begrijpen of om sneller te verbinden zou het handig zijn om wat achtergrond informatie te krijgen, zodat je daar ook op kunt inspelen

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Waardevol, fijn om contact te maken.

Global Knowledge
Global Knowledge

Goed geregeld.

Jong Management Arnhem-Nijmegen
Jong Management Arnhem-Nijmegen

Geen verbeterpunten. Bij tevredenheid over onze geleverde prestatie heb ik 'redelijk' ingevuld, omdat het voor het tijdsbestek van ons programma niet mogelijk was om ergens mee te werken en onze handen uit de mouwen te steken. Anders dan als gasten hebben wij dus geen prestatie geleverd.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zinnige zaken heeft voor jong management arnhem-nijmegen een mooi avondprogramma gemaakt, waarbij we ons jaarlijks december diner in een origineel mvo jasje konden steken. we hebben gedineerd bij een restaurant waar mensen werken met een afstand tot de arbeidsmarkt, inclusief een inspirerend verhaal van de manager. vervolgens een concert bijgewoond bij een theater van dezelfde zorgorganisatie. het was anders dan anders en dat was precies de bedoeling. we zijn een ervaring rijker en zinnige zaken dankbaar voor het uitstekende maatwerk.

Bedrijfsinformatie

Het adres voor de Leukste Bedrijfsuitjes voor een Goed Doel! Tijdens een bedrijfsuitje of teamdag met z’n allen de handen uit de mouwen steken voor een Goed Doel.
Adres
Velperweg 35