UWV Bezwaar & Beroep

GE WEL DIGE dag gehad!!!!!

Mead Johnson Nutrition

Leuke warme middag op een bijzondere lokatie.

VIVAT verzekeringen

Enorme leuke middag met prima catering - alles prima verzorgd.

Joost Boode / Eneco

Het was een fantastische middag die alles heeft gebracht wat ik er van had gehoopt.
De reacties van collega's zijn zeer positief.
De situatie van de bewoners heeft veel indruk gemaakt....

Keesing

Een fijne dag waar zowel ons bedrijf als de boerderij profijt van heeft gehad

nee

Enexis BV

Leuke locatie en veel activiteiten door de medewerkers. We hadden meer interactie met gebruikers verwacht.

Opmerking

Voor de beleving van ons als groep vonden we de werkzaamheden niet zo bevredigend. We hadden verwacht een klus te klaren die normaliter niet zo snel zou worden aangepakt. En dan bovendien als team voor de gehele klus verantwoordelijk te zijn. De klussen die nu zijn uitgevoerd konden ook door de mensen die normaliter op de boerderij zijn worden uitgevoerd. De bedoeling van onze teambuilding is om met de gehele groep wat dichter bij elkaar te komen. Dat ging nu verloren doordat we in groepjes hebben gewerkt. BBQ was ook matig.

Charlotte Derks

Iedereen kon zich in het sociale thema heel goed vinden. Door verschillende acties ontstonden er groepjes, omdat we met vijftien waren iets meer teambuilding. Het weer was super, dus lekker gewerkt.

Opmerking

Opmerking dat de lunch iets uitgebreider zou mogen.

Jantien uit de bosch / CBRE

Het was de 1ste keer dat wij dit binnen onze organisatie hebben georganiseerd. we wisten dus niet wat te verwachten. maar het was een te gekke dag!

Wilco Sweijen / Amsterdam Airport Schiphol

Prima middag en heel fijn om te doen

Opmerking

Als welkomst en afsluiting hadden jullie koffie/thee en later borrel klaar staan. Wordt zeer gewaardeerd, maar mag mijn inziens worden weggelaten. Gebruik dit liever voor een activiteit voor de bewoners.

Wilco Sweijen / Amsterdam Airport Schiphol

Mooie ervaring en leuk om te zien dat het zo wordt gewaardeerd.

Opmerking

als gebaar van gastvrijheid hadden jullie koffie en thee voor ons klaar staan, en na afloop een borrel. Dit is heel mooi, maar denk dat dit ook mag worden weggelaten; gebruik dit voor de bewoners voor een andere activiteit.