Brabant Water

Leuk, gezellig, nuttig, heerlijk gegeten, te weinig begeleiding

Opmerking

Te veel aan het lot overgelaten: Door de activiteiten beter te coordineren had de bijdrage voor de zorgboerderij veel groter kunnen zijn. Door tussentijds van werkzaamheid te rouleren had het effect op de teambuilding veel groter kunnen zijn: mensen werken met verschillende mensen samen en doen verschillende werkzaamheden.

Te weinig toelichting op de nut en noodzaak van hetgeen we gaan doen: in het betreffende geval betrof het een zorgboerderij waar ouders van verstandelijk beperkte kinderen en vrijwillig veel taken vrijwillig op zich nemen. Met alles wat wij die dag realiseerden ontlastten wij deze ouders/vrijwilligers die dit anders zelf moeten doen en al zo veel moeten doen. Dit had wat duidelijker nog voren kunnen worden gebracht zodat met een nog grotere motivatie de handen uit de mouwen zou zijn gestoken.

Petra van Grinsven van Brabant Water

Ik heb een fantastische dag gehad. Heel veel lol met collega's en super fijn dat we ook een nuttige bijdrage hebben geleverd

UWV Bezwaar & Beroep

GE WEL DIGE dag gehad!!!!!

Mead Johnson Nutrition

Leuke warme middag op een bijzondere lokatie.

VIVAT verzekeringen

Enorme leuke middag met prima catering - alles prima verzorgd.

Joost Boode / Eneco

Het was een fantastische middag die alles heeft gebracht wat ik er van had gehoopt.
De reacties van collega's zijn zeer positief.
De situatie van de bewoners heeft veel indruk gemaakt....

Keesing

Een fijne dag waar zowel ons bedrijf als de boerderij profijt van heeft gehad

nee

Enexis BV

Leuke locatie en veel activiteiten door de medewerkers. We hadden meer interactie met gebruikers verwacht.

Opmerking

Voor de beleving van ons als groep vonden we de werkzaamheden niet zo bevredigend. We hadden verwacht een klus te klaren die normaliter niet zo snel zou worden aangepakt. En dan bovendien als team voor de gehele klus verantwoordelijk te zijn. De klussen die nu zijn uitgevoerd konden ook door de mensen die normaliter op de boerderij zijn worden uitgevoerd. De bedoeling van onze teambuilding is om met de gehele groep wat dichter bij elkaar te komen. Dat ging nu verloren doordat we in groepjes hebben gewerkt. BBQ was ook matig.

Charlotte Derks

Iedereen kon zich in het sociale thema heel goed vinden. Door verschillende acties ontstonden er groepjes, omdat we met vijftien waren iets meer teambuilding. Het weer was super, dus lekker gewerkt.

Opmerking

Opmerking dat de lunch iets uitgebreider zou mogen.

Jantien uit de bosch / CBRE

Het was de 1ste keer dat wij dit binnen onze organisatie hebben georganiseerd. we wisten dus niet wat te verwachten. maar het was een te gekke dag!