Zinnige Zaken

Zinnige Zaken Ook benieuwd naar feedback over de webshop Zinnige Zaken? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company90
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Zinnige Zaken met 8.8/10. Gebaseerd op 90 ervaringen.
Organisatie van uw programma
Zeer goed (9/10)
Tevreden met jullie geleverde bijdrage
Beleving bij uw programma
Medewerkers Zinnige Zaken
Locatie
Zeer goed (9/10)
Passend als maatschappelijke teaminvulling (MVO)
Voor herhaling vatbaar?

VIVAT Verzekeringen
VIVAT Verzekeringen

We deden fysiek werk in verzorgingstehuis - dat is als erg warm ervaren door onze collega's. Misschien een tip om bij een volgende keer van tevoren met locatie manager afspraken te maken over een tijdelijk aangepaste temperatuur inregeling.. maar ik besef me terdege dat in dit verzorgingstehuis vooral ouderen leven, dus dan is het logisch dat de temperatuur voor die mensen wat hoger is. Er was wat afplaktape tekort (is ook wel lastig om goed in te schatten hoeveel er nodig zou zijn?) en vooraf hadden de werkzaamheden qua volgorde misschien beter kunnen worden afgestemd. In ons geval: duidelijk eerst afplakgroepen aan de slag laten gaan voordat men daarna kon gaan rollen. Ik heb niet gehoord of er uiteindelijk voldoende trappen aanwezig waren om de bovenranden van de gangen te kunnen rollen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ontzettend leuke schildermiddag gehad in amsterdam zuidoost. het was warm in de gangen maar dat is logisch in een verzorgingstehuis.

RIVM

Wat we met elkaar als team voor elkaar hebben gekregen is enorm! zelfs de regen heeft ons niet uit het veld geslagen. we hebben zelf een stapje harder gelopen. heel leuk om zo actief met het team bezig te zijn voor een ander. wij zijn tevreden :).

Marco van Schaik, Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden
Marco van Schaik, Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden

Sommige mensen hadden meer samenwerking met de bewoners / zorgvragers gewenst. Ik snap dat dat moeilijk te organiseren is.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Gevarieerd tuinwerk op een mooie plek waar de meesten van ons anders nooit komen. goede sfeer en prettig contact met zorginstelling en zinnige zaken (henk). gevoel dat we iets zinvols hebben bijgedragen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vond het een superleuke ervaring. zouden bedrijven meer moeten doen. iets terugdoen voor de maatschappij als teambuilding!.

Brabant Water

Te veel aan het lot overgelaten: Door de activiteiten beter te coordineren had de bijdrage voor de zorgboerderij veel groter kunnen zijn. Door tussentijds van werkzaamheid te rouleren had het effect op de teambuilding veel groter kunnen zijn: mensen werken met verschillende mensen samen en doen verschillende werkzaamheden.

Te weinig toelichting op de nut en noodzaak van hetgeen we gaan doen: in het betreffende geval betrof het een zorgboerderij waar ouders van verstandelijk beperkte kinderen en vrijwillig veel taken vrijwillig op zich nemen. Met alles wat wij die dag realiseerden ontlastten wij deze ouders/vrijwilligers die dit anders zelf moeten doen en al zo veel moeten doen. Dit had wat duidelijker nog voren kunnen worden gebracht zodat met een nog grotere motivatie de handen uit de mouwen zou zijn gestoken.

Score voor Zinnige Zaken:3.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuk, gezellig, nuttig, heerlijk gegeten, te weinig begeleiding.

Petra van Grinsven van Brabant Water
Petra van Grinsven van Brabant Water
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb een fantastische dag gehad. heel veel lol met collega's en super fijn dat we ook een nuttige bijdrage hebben geleverd.

UWV Bezwaar & Beroep
UWV Bezwaar & Beroep
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ge wel dige dag gehad!!!!!.

Mead Johnson Nutrition
Mead Johnson Nutrition
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke warme middag op een bijzondere lokatie.

VIVAT verzekeringen
VIVAT verzekeringen
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Enorme leuke middag met prima catering - alles prima verzorgd.

Joost Boode / Eneco

Het was een fantastische middag die alles heeft gebracht wat ik er van had gehoopt..
de reacties van collega's zijn zeer positief. .
de situatie van de bewoners heeft veel indruk gemaakt. het feit dat we daar een kleine positieve bijdrage aan hebben kunnen leveren zorgt voor een zeer positief gevoel en een mooie blijvende herinnering.

Bedrijfsinformatie

Het adres voor de Leukste Bedrijfsuitjes voor een Goed Doel! Tijdens een bedrijfsuitje of teamdag met z’n allen de handen uit de mouwen steken voor een Goed Doel.
Adres
Velperweg 35