Zinnige Zaken

Zinnige Zaken Ook benieuwd naar feedback over de webshop Zinnige Zaken? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company87
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Zinnige Zaken met 8.8/10. Gebaseerd op 87 ervaringen.
Organisatie van uw programma
Zeer goed (9/10)
Tevreden met jullie geleverde bijdrage
Beleving bij uw programma
Medewerkers Zinnige Zaken
Locatie
Zeer goed (9/10)
Passend als maatschappelijke teaminvulling (MVO)
Voor herhaling vatbaar?

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vond het een superleuke ervaring. zouden bedrijven meer moeten doen. iets terugdoen voor de maatschappij als teambuilding!.

Brabant Water

Te veel aan het lot overgelaten: Door de activiteiten beter te coordineren had de bijdrage voor de zorgboerderij veel groter kunnen zijn. Door tussentijds van werkzaamheid te rouleren had het effect op de teambuilding veel groter kunnen zijn: mensen werken met verschillende mensen samen en doen verschillende werkzaamheden.

Te weinig toelichting op de nut en noodzaak van hetgeen we gaan doen: in het betreffende geval betrof het een zorgboerderij waar ouders van verstandelijk beperkte kinderen en vrijwillig veel taken vrijwillig op zich nemen. Met alles wat wij die dag realiseerden ontlastten wij deze ouders/vrijwilligers die dit anders zelf moeten doen en al zo veel moeten doen. Dit had wat duidelijker nog voren kunnen worden gebracht zodat met een nog grotere motivatie de handen uit de mouwen zou zijn gestoken.

Score voor Zinnige Zaken:3.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuk, gezellig, nuttig, heerlijk gegeten, te weinig begeleiding.

Petra van Grinsven van Brabant Water
Petra van Grinsven van Brabant Water
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb een fantastische dag gehad. heel veel lol met collega's en super fijn dat we ook een nuttige bijdrage hebben geleverd.

UWV Bezwaar & Beroep
UWV Bezwaar & Beroep
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ge wel dige dag gehad!!!!!.

Mead Johnson Nutrition
Mead Johnson Nutrition
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke warme middag op een bijzondere lokatie.

VIVAT verzekeringen
VIVAT verzekeringen
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Enorme leuke middag met prima catering - alles prima verzorgd.

Joost Boode / Eneco

Het was een fantastische middag die alles heeft gebracht wat ik er van had gehoopt..
de reacties van collega's zijn zeer positief. .
de situatie van de bewoners heeft veel indruk gemaakt. het feit dat we daar een kleine positieve bijdrage aan hebben kunnen leveren zorgt voor een zeer positief gevoel en een mooie blijvende herinnering.

Keesing
Keesing

nee

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een fijne dag waar zowel ons bedrijf als de boerderij profijt van heeft gehad.

Enexis BV
Enexis BV

Voor de beleving van ons als groep vonden we de werkzaamheden niet zo bevredigend. We hadden verwacht een klus te klaren die normaliter niet zo snel zou worden aangepakt. En dan bovendien als team voor de gehele klus verantwoordelijk te zijn. De klussen die nu zijn uitgevoerd konden ook door de mensen die normaliter op de boerderij zijn worden uitgevoerd. De bedoeling van onze teambuilding is om met de gehele groep wat dichter bij elkaar te komen. Dat ging nu verloren doordat we in groepjes hebben gewerkt. BBQ was ook matig.

Score voor Zinnige Zaken:3.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke locatie en veel activiteiten door de medewerkers. we hadden meer interactie met gebruikers verwacht.

Charlotte Derks
Charlotte Derks

Opmerking dat de lunch iets uitgebreider zou mogen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Iedereen kon zich in het sociale thema heel goed vinden. door verschillende acties ontstonden er groepjes, omdat we met vijftien waren iets meer teambuilding. het weer was super, dus lekker gewerkt.

Bedrijfsinformatie

Het adres voor de Leukste Bedrijfsuitjes voor een Goed Doel! Tijdens een bedrijfsuitje of teamdag met z’n allen de handen uit de mouwen steken voor een Goed Doel.
Adres
Velperweg 35