Zinnige Zaken

Zinnige Zaken Ook benieuwd naar feedback over de webshop Zinnige Zaken? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company84
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Zinnige Zaken met 8.8/10. Gebaseerd op 84 ervaringen.
Organisatie van uw programma
Zeer goed (9/10)
Tevreden met jullie geleverde bijdrage
Beleving bij uw programma
Medewerkers Zinnige Zaken
Locatie
Zeer goed (9/10)
Passend als maatschappelijke teaminvulling (MVO)
Voor herhaling vatbaar?

UWV Bezwaar & Beroep
UWV Bezwaar & Beroep
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ge wel dige dag gehad!!!!!.

Mead Johnson Nutrition
Mead Johnson Nutrition
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke warme middag op een bijzondere lokatie.

VIVAT verzekeringen
VIVAT verzekeringen
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Enorme leuke middag met prima catering - alles prima verzorgd.

Joost Boode / Eneco

Het was een fantastische middag die alles heeft gebracht wat ik er van had gehoopt..
de reacties van collega's zijn zeer positief. .
de situatie van de bewoners heeft veel indruk gemaakt. het feit dat we daar een kleine positieve bijdrage aan hebben kunnen leveren zorgt voor een zeer positief gevoel en een mooie blijvende herinnering.

Keesing
Keesing

nee

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een fijne dag waar zowel ons bedrijf als de boerderij profijt van heeft gehad.

Enexis BV
Enexis BV

Voor de beleving van ons als groep vonden we de werkzaamheden niet zo bevredigend. We hadden verwacht een klus te klaren die normaliter niet zo snel zou worden aangepakt. En dan bovendien als team voor de gehele klus verantwoordelijk te zijn. De klussen die nu zijn uitgevoerd konden ook door de mensen die normaliter op de boerderij zijn worden uitgevoerd. De bedoeling van onze teambuilding is om met de gehele groep wat dichter bij elkaar te komen. Dat ging nu verloren doordat we in groepjes hebben gewerkt. BBQ was ook matig.

Score voor Zinnige Zaken:3.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke locatie en veel activiteiten door de medewerkers. we hadden meer interactie met gebruikers verwacht.

Charlotte Derks
Charlotte Derks

Opmerking dat de lunch iets uitgebreider zou mogen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Iedereen kon zich in het sociale thema heel goed vinden. door verschillende acties ontstonden er groepjes, omdat we met vijftien waren iets meer teambuilding. het weer was super, dus lekker gewerkt.

Jantien uit de bosch / CBRE

Het was de 1ste keer dat wij dit binnen onze organisatie hebben georganiseerd. we wisten dus niet wat te verwachten. maar het was een te gekke dag!.

Wilco Sweijen / Amsterdam Airport Schiphol

Als welkomst en afsluiting hadden jullie koffie/thee en later borrel klaar staan. Wordt zeer gewaardeerd, maar mag mijn inziens worden weggelaten. Gebruik dit liever voor een activiteit voor de bewoners.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima middag en heel fijn om te doen.

Wilco Sweijen / Amsterdam Airport Schiphol

als gebaar van gastvrijheid hadden jullie koffie en thee voor ons klaar staan, en na afloop een borrel. Dit is heel mooi, maar denk dat dit ook mag worden weggelaten; gebruik dit voor de bewoners voor een andere activiteit.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie ervaring en leuk om te zien dat het zo wordt gewaardeerd.

Bedrijfsinformatie

Het adres voor de Leukste Bedrijfsuitjes voor een Goed Doel! Tijdens een bedrijfsuitje of teamdag met z’n allen de handen uit de mouwen steken voor een Goed Doel.
Adres
Velperweg 35