Zinnige Zaken

Zinnige Zaken Ook benieuwd naar feedback over de webshop Zinnige Zaken? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company84
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Zinnige Zaken met 8.8/10. Gebaseerd op 84 ervaringen.
Organisatie van uw programma
Zeer goed (9/10)
Tevreden met jullie geleverde bijdrage
Beleving bij uw programma
Medewerkers Zinnige Zaken
Locatie
Zeer goed (9/10)
Passend als maatschappelijke teaminvulling (MVO)
Voor herhaling vatbaar?

Victor de Boer / Philips

Zeer goede ervaring! een mooi verzorgd team event, waarbij we daadwerkelijk ons steentje hebben kunnen bijdragen aan een goed doel. zeer succesvol en voor herhaling vatbaar.

Timing Uitzendteam b.v.
Timing Uitzendteam b.v.
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij hebben een super leuke dag gehad op een bijzondere, mooie locatie.

VIVAT verzekeringen
VIVAT verzekeringen

bij een volgende klus met deze omvang er voor te zorgen dat alle klus materialen al op de werkplek staan zodat de teams direct aan de slag kunnen. Daarnaast ruimere inkoop vwb materialen (afplaktape en zeil etc).

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Super leuke en zinvolle middag gehad.

Tyrza Kuijpers, VNG
Tyrza Kuijpers, VNG

Iets meer schildermateriaal (kwasten) was handig geweest. maar uiteindelijk hebben we het er wel mee gered.
Misschien een idee: Cliënten vragen met ons de dag af te ronden. bv door vooraf aankondiging dat de locatie vanaf ... open is voor een borreltje en 'bezichtiging'. En eventueel een tafelvoetbalwedstrijd :-). Dan hadden we toch nog even contact met hun mee gehad.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Fijne zinvolle middag gehad!.

VIVAT Verzekeringen
VIVAT Verzekeringen

We deden fysiek werk in verzorgingstehuis - dat is als erg warm ervaren door onze collega's. Misschien een tip om bij een volgende keer van tevoren met locatie manager afspraken te maken over een tijdelijk aangepaste temperatuur inregeling.. maar ik besef me terdege dat in dit verzorgingstehuis vooral ouderen leven, dus dan is het logisch dat de temperatuur voor die mensen wat hoger is. Er was wat afplaktape tekort (is ook wel lastig om goed in te schatten hoeveel er nodig zou zijn?) en vooraf hadden de werkzaamheden qua volgorde misschien beter kunnen worden afgestemd. In ons geval: duidelijk eerst afplakgroepen aan de slag laten gaan voordat men daarna kon gaan rollen. Ik heb niet gehoord of er uiteindelijk voldoende trappen aanwezig waren om de bovenranden van de gangen te kunnen rollen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ontzettend leuke schildermiddag gehad in amsterdam zuidoost. het was warm in de gangen maar dat is logisch in een verzorgingstehuis.

RIVM

Wat we met elkaar als team voor elkaar hebben gekregen is enorm! zelfs de regen heeft ons niet uit het veld geslagen. we hebben zelf een stapje harder gelopen. heel leuk om zo actief met het team bezig te zijn voor een ander. wij zijn tevreden :).

Marco van Schaik, Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden
Marco van Schaik, Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden

Sommige mensen hadden meer samenwerking met de bewoners / zorgvragers gewenst. Ik snap dat dat moeilijk te organiseren is.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Gevarieerd tuinwerk op een mooie plek waar de meesten van ons anders nooit komen. goede sfeer en prettig contact met zorginstelling en zinnige zaken (henk). gevoel dat we iets zinvols hebben bijgedragen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vond het een superleuke ervaring. zouden bedrijven meer moeten doen. iets terugdoen voor de maatschappij als teambuilding!.

Brabant Water

Te veel aan het lot overgelaten: Door de activiteiten beter te coordineren had de bijdrage voor de zorgboerderij veel groter kunnen zijn. Door tussentijds van werkzaamheid te rouleren had het effect op de teambuilding veel groter kunnen zijn: mensen werken met verschillende mensen samen en doen verschillende werkzaamheden.

Te weinig toelichting op de nut en noodzaak van hetgeen we gaan doen: in het betreffende geval betrof het een zorgboerderij waar ouders van verstandelijk beperkte kinderen en vrijwillig veel taken vrijwillig op zich nemen. Met alles wat wij die dag realiseerden ontlastten wij deze ouders/vrijwilligers die dit anders zelf moeten doen en al zo veel moeten doen. Dit had wat duidelijker nog voren kunnen worden gebracht zodat met een nog grotere motivatie de handen uit de mouwen zou zijn gestoken.

Score voor Zinnige Zaken:3.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuk, gezellig, nuttig, heerlijk gegeten, te weinig begeleiding.

Petra van Grinsven van Brabant Water
Petra van Grinsven van Brabant Water
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb een fantastische dag gehad. heel veel lol met collega's en super fijn dat we ook een nuttige bijdrage hebben geleverd.

Bedrijfsinformatie

Het adres voor de Leukste Bedrijfsuitjes voor een Goed Doel! Tijdens een bedrijfsuitje of teamdag met z’n allen de handen uit de mouwen steken voor een Goed Doel.
Adres
Velperweg 35