Zinnige Zaken

Zinnige Zaken Ook benieuwd naar feedback over de webshop Zinnige Zaken? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company87
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Zinnige Zaken met 8.8/10. Gebaseerd op 87 ervaringen.
Organisatie van uw programma
Zeer goed (9/10)
Tevreden met jullie geleverde bijdrage
Beleving bij uw programma
Medewerkers Zinnige Zaken
Locatie
Zeer goed (9/10)
Passend als maatschappelijke teaminvulling (MVO)
Voor herhaling vatbaar?

Rabobank IT Nederrland

Zinnige zaken is een organisatie die betrokken is, veel initiatieven toont en meedenkend is voor de opdracht. wij hebben zinnige zaken als zeer positief ervaren en raden wij een ieder aan.

NVZ
NVZ

Score voor Zinnige Zaken:3.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Geen.

Nuon
Nuon

Nog wat uitvoeriger uitzoeken of er voldoende bezigheden zijn voor de doelgroep op de gekozen locatie. Er bleken veel activiteiten te zijn die door de begeleiding moest worden uitgevoerd en waarbij de gasten alleen konden toekijken. Daarnaast was er een speektuin die niet geschikt was voor de deelnemers.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed georganiseerde activiteit. ook het vervoer was prima geregeld.

Victor de Boer / Philips

Zeer goede ervaring! een mooi verzorgd team event, waarbij we daadwerkelijk ons steentje hebben kunnen bijdragen aan een goed doel. zeer succesvol en voor herhaling vatbaar.

Timing Uitzendteam b.v.
Timing Uitzendteam b.v.
Score voor Zinnige Zaken:5.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij hebben een super leuke dag gehad op een bijzondere, mooie locatie.

VIVAT verzekeringen
VIVAT verzekeringen

bij een volgende klus met deze omvang er voor te zorgen dat alle klus materialen al op de werkplek staan zodat de teams direct aan de slag kunnen. Daarnaast ruimere inkoop vwb materialen (afplaktape en zeil etc).

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Super leuke en zinvolle middag gehad.

Tyrza Kuijpers, VNG
Tyrza Kuijpers, VNG

Iets meer schildermateriaal (kwasten) was handig geweest. maar uiteindelijk hebben we het er wel mee gered.
Misschien een idee: Cliënten vragen met ons de dag af te ronden. bv door vooraf aankondiging dat de locatie vanaf ... open is voor een borreltje en 'bezichtiging'. En eventueel een tafelvoetbalwedstrijd :-). Dan hadden we toch nog even contact met hun mee gehad.

Score voor Zinnige Zaken:5.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Fijne zinvolle middag gehad!.

VIVAT Verzekeringen
VIVAT Verzekeringen

We deden fysiek werk in verzorgingstehuis - dat is als erg warm ervaren door onze collega's. Misschien een tip om bij een volgende keer van tevoren met locatie manager afspraken te maken over een tijdelijk aangepaste temperatuur inregeling.. maar ik besef me terdege dat in dit verzorgingstehuis vooral ouderen leven, dus dan is het logisch dat de temperatuur voor die mensen wat hoger is. Er was wat afplaktape tekort (is ook wel lastig om goed in te schatten hoeveel er nodig zou zijn?) en vooraf hadden de werkzaamheden qua volgorde misschien beter kunnen worden afgestemd. In ons geval: duidelijk eerst afplakgroepen aan de slag laten gaan voordat men daarna kon gaan rollen. Ik heb niet gehoord of er uiteindelijk voldoende trappen aanwezig waren om de bovenranden van de gangen te kunnen rollen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ontzettend leuke schildermiddag gehad in amsterdam zuidoost. het was warm in de gangen maar dat is logisch in een verzorgingstehuis.

RIVM

Wat we met elkaar als team voor elkaar hebben gekregen is enorm! zelfs de regen heeft ons niet uit het veld geslagen. we hebben zelf een stapje harder gelopen. heel leuk om zo actief met het team bezig te zijn voor een ander. wij zijn tevreden :).

Marco van Schaik, Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden
Marco van Schaik, Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden

Sommige mensen hadden meer samenwerking met de bewoners / zorgvragers gewenst. Ik snap dat dat moeilijk te organiseren is.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Gevarieerd tuinwerk op een mooie plek waar de meesten van ons anders nooit komen. goede sfeer en prettig contact met zorginstelling en zinnige zaken (henk). gevoel dat we iets zinvols hebben bijgedragen.

Bedrijfsinformatie

Het adres voor de Leukste Bedrijfsuitjes voor een Goed Doel! Tijdens een bedrijfsuitje of teamdag met z’n allen de handen uit de mouwen steken voor een Goed Doel.
Adres
Velperweg 35