ChainPoint BV

Het was een zeer leuke en zinvolle dag.

Opmerking

ZZ is erg toegankelijk, heeft een praktische aanpak en denkt mee.

Unilever - Europa

Doeltreffend, duidelijk en eerlijk

Goede communicatie
Kennis van de materie
Uitstekende catering

UWV

Wij hebben als team een hele fijne middag beleefd. Het voelt goed om belangenloos iets voor een ander te doen. Zeker een aanrader om via Zinnige Zaken een teamuitje te (laten) organiseren.

Prima georganiseerd.

Petra Heuts

DHL Parcel heeft haar teamuitje bij Zorgboerderij de Zwanenhoeve als heel bijzonder ervaren. De hele dag helpen met de grote klussen op de boerderij, samen met de bewoners, was voor ons een heel...

- goede organisatie
- komt afspraken na
- goede catering

Bouwinvest

Ons bedrijfsuitje was dit jaar opgeknipt in twee delen. In de ochtend namen we deel aan een programma gericht op maatschappelijke betrokkenheid en 's middags/'s avonds genoten we van een heerlijke...

Opmerking

Wij als organisatieteam hadden geen ervaring met een dergelijk MVO-programma en wij hebben voor/met de opdrachtverstrekking meerdere keren aangegeven dat wij verwachten dat het organisatiebureau ons veel werk uit handen neemt. Zinnige Zaken heeft wél de nodige ervaring op MVO-gebied en zij weten dat het uiteindelijk allemaal goed komt (en dat is zeker gebeurd!), maar wij hadden het gevoel dat wij af en toe toch (te) veel zaken zelf aan moesten dragen. Dat ligt waarschijnlijk ook aan het feit dat wij intern diverse dingen moesten regelen/communiceren (zoals vervoer, klusvoorkeur, etc.) en dat wilden wij al in een vroeg stadium geregeld hebben. Wij hadden onszelf comfortabeler gevoeld als ZZ in de aanloopfase duidelijker/meer gecommuniceerd had en op sommige vlakken meer initiatief had getoond.

Audrey van der Kevie/Amsterdam Airport Schiphol

Blijde gezichten, frisse lucht, dieren kijken en schone lokalen. We hebben elkaar die middag blij gemaakt!

Opmerking

Goede communicatie en afspraken met b.v. de zorginstelling en de klant is zeer belangrijk voor het opstellen en het vaststellen van een programma. Door onduidelijkheid en mede door onderbezetting van zorginstelling moesten we op het laatste moment over naar een andere zorginstelling op een andere locatie, waardoor wij ons (na)programma ook moesten omzetten. Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen en heel goed en smooth verlopen!

G. Huijg, manager OK Noordwest Ziekenhuisgroep Alkmaar - Den Helder

Een maatschappelijke teammiddag met 185 medewerkers van de OK-organisatie NWZ. Veel mooie ervaringen. Een gezellige, ontspannen middag met en voor mensen. Goed georganiseerd.

Opmerking

Een paar detailopmerkingen over de organisatie. Is besproken tijdens de evaluatie.

Rabobank IT Nederrland

Zinnige zaken is een organisatie die betrokken is, veel initiatieven toont en meedenkend is voor de opdracht. Wij hebben Zinnige zaken als zeer positief ervaren en raden wij een ieder aan.

zie beschrijving

Nuon

Goed georganiseerde activiteit. Ook het vervoer was prima geregeld.

Opmerking

Nog wat uitvoeriger uitzoeken of er voldoende bezigheden zijn voor de doelgroep op de gekozen locatie. Er bleken veel activiteiten te zijn die door de begeleiding moest worden uitgevoerd en waarbij de gasten alleen konden toekijken. Daarnaast was er een speektuin die niet geschikt was voor de deelnemers.