PPAC

Zinnige Zaken heeft een uitstekende dag georganiseerd voor ons team. We hebben wat kunnen leren over de zorglocatie, ons nuttig kunnen maken en daarnaast was er ruimte om als team nog iets...

Opmerking

Zinnige Zaken heeft duidelijk veel ervaring in het organiseren van maatschappelijke uitjes voor bedrijven. Ze weten precies wat passend is voor zo'n dag.

Marjolein Lindeboom/Futureland

Zeker een "zinnige" dag geweest. Een hoop werk wat daar moet worden verricht.

Opmerking

De prachtig verbouwde boerderij die voor de bewoners een mooie huisvesting biedt met de zorg die ze nodig hebben.

Havenbedrijf Rotterdam N.V. / FutureLand

Ik vond het een erg leuke middag. Goed om te zien hoe een zorgboerderij werkt en fijn om een steentje bij te kunnen dragen.

Opmerking

Goed georganiseerd, leuk bedrijf uitgekozen.

Hans Volkers Havenbedrijf Rotterdam/ Informatiecentrum Futureland maasvlakte 2

Een leuke dag waarbij we een inkijkje kregen in het alledaags leven en de woonomgeving (zorgboerderij) van mensen met een verstandelijke beperking

Opmerking

Als het gaat over de organisatie door Zinnige Zaken of over sterke punten van de Zorgboerderij:
Zinnige Zaken. Goed dat er wat uitleg was over de context van een dergelijke dag/zorginstelling
Zorgboerderij: Prachtig en trots dat er zoiets als een zorgboerderij bestaat.

ChainPoint BV

Het was een zeer leuke en zinvolle dag.

Opmerking

ZZ is erg toegankelijk, heeft een praktische aanpak en denkt mee.

Unilever - Europa

Doeltreffend, duidelijk en eerlijk

Goede communicatie
Kennis van de materie
Uitstekende catering

UWV

Wij hebben als team een hele fijne middag beleefd. Het voelt goed om belangenloos iets voor een ander te doen. Zeker een aanrader om via Zinnige Zaken een teamuitje te (laten) organiseren.

Prima georganiseerd.

Petra Heuts

DHL Parcel heeft haar teamuitje bij Zorgboerderij de Zwanenhoeve als heel bijzonder ervaren. De hele dag helpen met de grote klussen op de boerderij, samen met de bewoners, was voor ons een heel...

- goede organisatie
- komt afspraken na
- goede catering

Bouwinvest

Ons bedrijfsuitje was dit jaar opgeknipt in twee delen. In de ochtend namen we deel aan een programma gericht op maatschappelijke betrokkenheid en 's middags/'s avonds genoten we van een heerlijke...

Opmerking

Wij als organisatieteam hadden geen ervaring met een dergelijk MVO-programma en wij hebben voor/met de opdrachtverstrekking meerdere keren aangegeven dat wij verwachten dat het organisatiebureau ons veel werk uit handen neemt. Zinnige Zaken heeft wél de nodige ervaring op MVO-gebied en zij weten dat het uiteindelijk allemaal goed komt (en dat is zeker gebeurd!), maar wij hadden het gevoel dat wij af en toe toch (te) veel zaken zelf aan moesten dragen. Dat ligt waarschijnlijk ook aan het feit dat wij intern diverse dingen moesten regelen/communiceren (zoals vervoer, klusvoorkeur, etc.) en dat wilden wij al in een vroeg stadium geregeld hebben. Wij hadden onszelf comfortabeler gevoeld als ZZ in de aanloopfase duidelijker/meer gecommuniceerd had en op sommige vlakken meer initiatief had getoond.

Audrey van der Kevie/Amsterdam Airport Schiphol

Blijde gezichten, frisse lucht, dieren kijken en schone lokalen. We hebben elkaar die middag blij gemaakt!

Opmerking

Goede communicatie en afspraken met b.v. de zorginstelling en de klant is zeer belangrijk voor het opstellen en het vaststellen van een programma. Door onduidelijkheid en mede door onderbezetting van zorginstelling moesten we op het laatste moment over naar een andere zorginstelling op een andere locatie, waardoor wij ons (na)programma ook moesten omzetten. Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen en heel goed en smooth verlopen!