Zinnige Zaken

Zinnige Zaken Ook benieuwd naar feedback over de webshop Zinnige Zaken? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company84
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Zinnige Zaken met 8.8/10. Gebaseerd op 84 ervaringen.
Organisatie van uw programma
Zeer goed (9/10)
Tevreden met jullie geleverde bijdrage
Beleving bij uw programma
Medewerkers Zinnige Zaken
Locatie
Zeer goed (9/10)
Passend als maatschappelijke teaminvulling (MVO)
Voor herhaling vatbaar?

ChainPoint BV
ChainPoint BV

ZZ is erg toegankelijk, heeft een praktische aanpak en denkt mee.

Score voor Zinnige Zaken:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het was een zeer leuke en zinvolle dag.

Unilever - Europa
Goed (8/10)
Unilever - Europa

Goede communicatie
Kennis van de materie
Uitstekende catering

Score voor Zinnige Zaken:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Doeltreffend, duidelijk en eerlijk.

UWV

Wij hebben als team een hele fijne middag beleefd. het voelt goed om belangenloos iets voor een ander te doen. zeker een aanrader om via zinnige zaken een teamuitje te (laten) organiseren.

Petra Heuts
Petra Heuts

- goede organisatie
- komt afspraken na
- goede catering

Score voor Zinnige Zaken:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Dhl parcel heeft haar teamuitje bij zorgboerderij de zwanenhoeve als heel bijzonder ervaren. de hele dag helpen met de grote klussen op de boerderij, samen met de bewoners, was voor ons een heel bijzonder teamuitje. de zorgboerderij was erg blij met al het werk dat we hebben verzet. dat gaf ons een goed gevoel. een prachtige ervaring!.

Bouwinvest
Bouwinvest

Wij als organisatieteam hadden geen ervaring met een dergelijk MVO-programma en wij hebben voor/met de opdrachtverstrekking meerdere keren aangegeven dat wij verwachten dat het organisatiebureau ons veel werk uit handen neemt. Zinnige Zaken heeft wél de nodige ervaring op MVO-gebied en zij weten dat het uiteindelijk allemaal goed komt (en dat is zeker gebeurd!), maar wij hadden het gevoel dat wij af en toe toch (te) veel zaken zelf aan moesten dragen. Dat ligt waarschijnlijk ook aan het feit dat wij intern diverse dingen moesten regelen/communiceren (zoals vervoer, klusvoorkeur, etc.) en dat wilden wij al in een vroeg stadium geregeld hebben. Wij hadden onszelf comfortabeler gevoeld als ZZ in de aanloopfase duidelijker/meer gecommuniceerd had en op sommige vlakken meer initiatief had getoond.

Score voor Zinnige Zaken:5.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ons bedrijfsuitje was dit jaar opgeknipt in twee delen. in de ochtend namen we deel aan een programma gericht op maatschappelijke betrokkenheid en 's middags/'s avonds genoten we van een heerlijke bbq en lekkere muziek. om ons te ondersteunen met de organisatie van dit evenement (voor ruim 100 mensen) hebben we zinnige zaken ingeschakeld. zij hebben passende zorglocaties geregeld en tevens het middag-/avondprogramma gecoördineerd. de gehele dag is uitstekend verlopen en al onze medewerkers hebben het prima naar hun zin gehad. de combinatie 'mvo/feest' is ons prima bevallen. zinnige zaken heeft ons organisatieteam veel werk uit handen genomen en ervoor gezorgd dat alles op rolletjes verliep.

Audrey van der Kevie/Amsterdam Airport Schiphol
Audrey van der Kevie/Amsterdam Airport Schiphol

Goede communicatie en afspraken met b.v. de zorginstelling en de klant is zeer belangrijk voor het opstellen en het vaststellen van een programma. Door onduidelijkheid en mede door onderbezetting van zorginstelling moesten we op het laatste moment over naar een andere zorginstelling op een andere locatie, waardoor wij ons (na)programma ook moesten omzetten. Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen en heel goed en smooth verlopen!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Blijde gezichten, frisse lucht, dieren kijken en schone lokalen. we hebben elkaar die middag blij gemaakt!.

G. Huijg, manager OK Noordwest Ziekenhuisgroep Alkmaar - Den Helder
G. Huijg, manager OK Noordwest Ziekenhuisgroep Alkmaar - Den Helder

Een paar detailopmerkingen over de organisatie. Is besproken tijdens de evaluatie.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een maatschappelijke teammiddag met 185 medewerkers van de ok-organisatie nwz. veel mooie ervaringen. een gezellige, ontspannen middag met en voor mensen. goed georganiseerd.

Rabobank IT Nederrland

Zinnige zaken is een organisatie die betrokken is, veel initiatieven toont en meedenkend is voor de opdracht. wij hebben zinnige zaken als zeer positief ervaren en raden wij een ieder aan.

NVZ
NVZ

Score voor Zinnige Zaken:3.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Geen.

Nuon
Nuon

Nog wat uitvoeriger uitzoeken of er voldoende bezigheden zijn voor de doelgroep op de gekozen locatie. Er bleken veel activiteiten te zijn die door de begeleiding moest worden uitgevoerd en waarbij de gasten alleen konden toekijken. Daarnaast was er een speektuin die niet geschikt was voor de deelnemers.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed georganiseerde activiteit. ook het vervoer was prima geregeld.

Bedrijfsinformatie

Het adres voor de Leukste Bedrijfsuitjes voor een Goed Doel! Tijdens een bedrijfsuitje of teamdag met z’n allen de handen uit de mouwen steken voor een Goed Doel.
Adres
Velperweg 35