Arnoud den Ouden

Hele leuke en vooral ook zinnige middag gehad in woonzorgcentrum de Buitenhof (Amsterdam). In verband met het mindere weer hebben we spelletjes gespeeld (binnen), de bewoners hadden het zichtbaar...

Opmerking

Het was bijzonder om met onbekende ouderen (met dementie) samen een leuke middag te hebben en echt het gevoel te hebben dat je een bijdrage kunt leveren aan de invulling van hun leven.

Techniek Nederland

Erg blij met alles wat ons uit handen is genomen. Een hele prettige, vriendelijke en informele manier van contact.

Opmerking

De hele middag was fantastisch! Een mooie instelling gevonden, alles keurig geregeld met het eten echt super!

Yvonne Ceder/Oracle

De samenwerking met Zinnige Zaken, ging heel organisch. Geen vraag was teveel. De service die ze bieden is echt uiteenlopend, niks is teveel.

Opmerking

Het feit dat er heelveel positieve feedback is gekomen van het team en daarnaast ook echt dat men ook echt zijn leven meer is gaan waarderen.

Triodos Investment Management

Leuk om te doen, geeft goed gevoel en toch ook stuk teambuilding, alles in 1!

Opmerking

goede organisatie, leuk om deze mensen te helpen, lekker gegeten

Sanne van der Meij

- Fijne contacten met Eiso en collega's
- Flexibel

Opmerking

Het contact met de medewerkers en cliënten van de instelling.

Margriet Vellekoop

We hebben een fijne middag gehad. Het enige jammere was dat er niet gelijk duidelijk was hoe bijv de kippenren gemaakt moest worden. Dit heeft erg lang geduurd voordat hier duidelijkheid over kwam

Van Iersel Luchtman N.V.

Bijzondere ervaring! Respect voor alle mensen in de zorg en bewustwording van de situatie van sommige ouderen in onze maatschappij

Opmerking

Mensen deelden graag hun persoonlijke verhalen en wilden een middagje plezier. Heel fijn dat we daar een bijdrage aan konden leveren.

Koosje Bielars

Het was een leuke en leerzame middag.

Interessante ontmoetingen!

Ennatuurlijk

Goed georganiseerd, prima communicatie, enthousiaste medewerkers.

Opmerking

Het enthousiasme van onze medewerkers doordat ze de kans kregen om zich in te zetten voor anderen.
De interactie tussen diverse partijen liep goed.

Lorraine Koevoets / Newpeople

Erg goed geregeld, mooie dag!

Opmerking

Clienten van Vincentius een mooie dag in Safaripark Beekse Bergen kunnen bezorgen.