Zinka.nl

R Lammers

Goede service na een vraag per mail en daarna bestelling geplaatst

Snelle hulpvaardige sympathieke reacties

S.B.M. van Voorn

Kundig, betrouwbaar en snel

Over problemen en mogelijkheden wordt meegedacht

Janine

Lazuur gekocht en het is echt topspul. Kleuren Douglas en ebben zijn ook precies zoals ik het in gedachten had. Snel en goed geleverd!

Snelle levering en goed verpakt, met gratis een setje handschoenen erbij

Tim

Zeer positieve ervaring. Gebeld met de klantenservice ivm een vraag over een levering. Je wordt netjes te woord gestaan, zouden terugbellen en hebben dit ook netjes gedaan. Bijzonder goed geholpen... Zeer positieve ervaring. Gebeld met de klantenservice ivm een vraag over een levering. Je wordt netjes te woord gestaan, zouden terugbellen en hebben dit ook netjes gedaan. Bijzonder goed geholpen en doen wat ze beloven

Komen afspraken na, snel en makkelijk bestellen, vriendelijk persoon. Ook contact met de bezorger was zeer prettig

De heer Dennink

Zeer positief. Vakkundig advies

Uitstekende verkoopster.professioneel geholpen

J. M. Verbeek

Https://www.remmerswebshop.nl/houtbeits-long-life-uv-kleurloos-2240. Na aanklikken meteen doorgelinkt naar produktkeuze, moest alleen nog even aangeven de hoeveelheid beits. Bestelling... Https://www.remmerswebshop.nl/houtbeits-long-life-uv-kleurloos-2240. Na aanklikken meteen doorgelinkt naar produktkeuze, moest alleen nog even aangeven de hoeveelheid beits. Bestelling gecontroleerd. Nergens produktnr. 2240 vermeld alleen de aanduiding "kleurloos".
Na bestelling per e-mail orderbevestiging. Hier echter produkt 2246 (grenen) vermeld. Heb hier verder niet goed op gelet in de veronderstelling dat dit de kleurloze variant die ik besteld had betrof. Na bezorging de volgende dag (positieve ervaring) meteen aan de slag gegaan en verder ook niet op de aanduiding "kiefer" op het blik, dat in de Duitse taal "grenen" betekent gelet, nog steeds in de veronderstelling dat dit de kleurloze beits betrof. Mijn buurman, die dezelfde Remmersbeits via Bol.com bestelde, blijkt wel produkt 2240 te hebben ontvangen. Dus na verwerking duidelijk kleurverschil op de achterschutting in onze tuin.
Op 23-10-2023 kontakt gehad met klantenservice en verteld dat ik 75 jaar ben en mij volkomen op het verkeerde been gezet voelde door vanaf het aanklikken van bovenstaande url meteen op het verkeerde spoor ben gekomen. Er wordt gezegd dat ik zelf beter had moeten opletten. Eigen schuld dikke bult dus.
Ik vind het onbegrip en de starheid van dit bedrijf zeer onklantvriendelijk en voel mij erg opgelaten met de gang van zaken.
Jammer, maar zo zit de wereld tegenwoordig kennelijk in elkaar.
J. M. Verbeek
Delft

Snelle bezorging.

Gast

Remmers verf besteld.

Goede snelle levering

Hans Dussmann

Gewoon een net bedrijf

Prijs is scherp ,verzenden gaat snel ,goed ingepakt en gratis fatsoenlijke handschoenen erbij.

G Koot

Fijn bedrijf om producten te bestellen leveren doen ze snel ,ook als niet voorradig zou zijn.

Eventueel informatie ,ze denken met je mee toppie!!!

Rolf De Graaf

Goed, duidelijk en vriendelijk

Vriendelijk, behulpzaam, en duidelijk met componenten A en B op de blikken