Zinka.nl

Caspar

Onvolledige informatie op de webshop. De webshop geeft de mogelijkheid om een drukspuit mee te bestellen. Super handig wanneer je bijvoorbeeld Groene aanslagreiniger nodig hebt, en dus ook een... Onvolledige informatie op de webshop. De webshop geeft de mogelijkheid om een drukspuit mee te bestellen. Super handig wanneer je bijvoorbeeld Groene aanslagreiniger nodig hebt, en dus ook een drukspuit zoekt.
de webshop geeft niet aan welke drukspuit. in ieder geval wel dat het een prijzige drukspuit betreft. al vlug z'n € 37,50 incl. BTW voor de drukspuit.
De spullen ontvangen, maar helaas werkt de drukspuit niet correct. Nader onderzoek leert dat je exact dezelfde Huchem drukspuit kunt kopen voor € 11,98 incl. BTW. op de website van Huchem wordt de type drukspuit omschreven als budget drukspuit. 3x meer betalen voor iets wat ook nog niet werkt is toch wel teveel. zorg dat de webshop eerlijke informatie geeft en verkoop geen troep.

snelle levering

Arend Beekhuis

Prima ervaring

Snelle levering, duidelijke website

Gerry Rijcken

Goede ervaringen

Goed verpakt en snelle levering

Hyacinta Vanquaethem

Vriendelijke dame aan de telefoon.

Een proef potje heb ik niet besteld omdat de verzendkosten naar België te hoog zijn tov de kleine bestelling.
Dan maar meteen 10liter gekocht. Vriendelijke dame aan de telefoon.

Dan maar meteen 10liter gekocht.
(Gelukkig de juiste kleur)

De bestelling is heel eenvoudig en de kleuren staan goed beschreven.

Levertijd was 2 dagen

Een gemakkelijke website en vlotte bediening.

Victor

Super service!! Door een iets onduidelijke beschrijving op de site een verkeerd aantal van een product besteld. Nadat het binnen was hier over gemaild met de winkel. Een dag later had ik de andere... Super service!! Door een iets onduidelijke beschrijving op de site een verkeerd aantal van een product besteld. Nadat het binnen was hier over gemaild met de winkel. Een dag later had ik de andere producten binnen en kon ik de andere producten kosteloos terugsturen. Bij de nieuwe producten zat nog een excuusbriefje en wat extra's. Echt super netjes. Topservice!

Super goede service als er iets niet helemaal klopt!

M Bulters

Zeer snel met een goede beschrijving

Kwaliteit en snelheid

wgp Thunnissen

vriendelijk behulpzaam goede advisering rn ondesrsteuning bij plan van aanpak.

Coby Hartog

Snelle levering en goed producg

Peter van der Vegt

Vriendelijk, vernieuwend en punctueel.

Goede producten voor een mooie prijs!

Huig de Bruin

Goede lak , en heel snel bezorgd .

De service kan niet beter .