R.A. Fernandes

Voor de 2e keer bestelling van 5 stuks geplaatst en de zinken raamdorpels passen exact zoals ik heb opgegeven, heel snelle vriendelijke service, zowel aan de telefoon als in de werkplaats.
en...
en wat vooral belangrijk is, is de overheerlijke koffie!!

goeie prijs, service en snelheid.

Gijs Bast

B.R. Van Der Linden

Snel geleverd.
Snel geleverd.
Een onderdeel was verkeerde maat geleverd. Kreeg direct juiste onderdeel alsnog geleverd en kon in die doos het verkeerd geleverde onderdeel dan later terugsturen samen met een onderdeel dat ik toch niet nodig bleek te hebben

Peter Kassies

Mooie afgewerkte zinken platen en stroken. Ik ga hier mooie dingen van maken.

Hendrik

Snelle service, duidelijke communicatie en het op maat gemaakte product was vakwerk.

F.T. Gort

snelle levering

V De Jager

Je kunt op de site goed zelf een profiel samenstellen

snelle levering

R.A. Fernandes

Zeer tevreden, aan de telefoon al heel goed geholpen en aan de ophaalbalie ook perfect geholpen bij het afhalen,zeer vriendelijke meneer, de opgegeven maten klopten precies, zijn er heel erg blij... Zeer tevreden, aan de telefoon al heel goed geholpen en aan de ophaalbalie ook perfect geholpen bij het afhalen,zeer vriendelijke meneer, de opgegeven maten klopten precies, zijn er heel erg blij mee. Binnenkort gaan we voor de andere ramen ook bestellen.

Zeer vriendelijke behulpzame mensen, en ook was de aangeboden koffie heerlijkšŸ˜‰

CH Van Der Meijs

Goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer snelle en correcte levering.
De vragen per mail werden zeer professioneel afgehandeld.

Duidelijke website en goed werkend programma om bestellingen te plaatsen.

E Bouwmeester

Mooie materialen en snel geleverd

Duidelijk en snelle levering