L Slager

Snelle en goede service

Snel

R.F. Vermeij

Makkelijk bestellen en snel in huis

Bestel gemak
Goed verpakt

Jj Baars

Klein foutje met de levering, maar perfect opgelost👍🏻

Bart Vanderkerken

Alles OK.

FMJ Van Campen

Gemakkelijk bestellen, snelle levering.

J Magendans

In tegenstelling tot eerdere leveringen is dit keer door de vervoerder een track en trace bezorgtijd in de verste verte niet gehaald. Als je tussen 7.45 en 10.22 gemeld hebt dan is om 17.15 bezorgen... In tegenstelling tot eerdere leveringen is dit keer door de vervoerder een track en trace bezorgtijd in de verste verte niet gehaald. Als je tussen 7.45 en 10.22 gemeld hebt dan is om 17.15 bezorgen niet passend. Geen wonder dat er toen net niet iemand beschikbaar was.
Zink en koper hebben de bestelling opnieuw laten bezorgen zonder extra kosten. De vervoerder kwam toen wel binnen het aangegeven tijdvak.

Makkelijk dat maatwerk zo handig besteld kan worden.

W Van Den Bergh

Goeie website
Duidelijke bestelmogelijkheden
Snel geleverd
Nette prijzen

Prijs kwaliteit verhouding

A Spijkerman

MWT Versteeg

Perfect op maat, super snel geproduceerd en het werd thuisgebracht door een medewerker die toevallig in de buurt woont.
Geweldige service!

Snelheid, kwaliteit en service.

T.J. Jansen

Goede communicatie, afstemming, productie en levering.
Goede communicatie, afstemming, productie en levering.
Helaas heb ik door de weersomstandigheden nog geen montage van zinken afdekkappen kunnen uitvoeren, maar ik vertrouw er op dat dit zonder problemen kan worden gedaan.

Heldere communicatie en goed luisteren naar de wensen van de klant.