J Hoogeboom

Omdat de site zo onduidelijk en onlogisch is, heb ik een stuk zinkenbakgoot teveel besteld. Om dat te herstellen heb ik gebeld, natuurlijk wordt de telefoon niet opgenomen, maar wordt er beloofd om... Omdat de site zo onduidelijk en onlogisch is, heb ik een stuk zinkenbakgoot teveel besteld. Om dat te herstellen heb ik gebeld, natuurlijk wordt de telefoon niet opgenomen, maar wordt er beloofd om terug te bellen. Dat gebeurt is tot op heden niet gebeurd.
Een van de hoeken van een eind schot is los, de soldeer verbinding is losgeraakt.
Mvgr Jan Hoogeboom .

Inmiddels ben terug gebeld. Mijn klacht is serieus genomen en heel netjes opgelost.
Het teveel bestelde is gecrediteerd, en er is een afdoende oplossing geboden voor de losgeraakte verbinding. Alles is netjes opgelost.

Reactie Zink en Koper:

Beste J Hoogeboom,
Beste J Hoogeboom,
Bedankt voor de herziening van uw review en blij dat we een passende oplossing hebben kunnen bieden. We vinden het vervelend als er dingen mis gaan bij een bestelling, helaas gebeurt dat soms, omdat we allemaal mensen zijn. Dan gaat het erom, hoe iets wordt opgelost. Dit nemen we heel serieus en we waarderen het enorm, dat u de moeite heeft genomen om dit te benoemen.
We wensen u nog vele jaren plezier toe van uw bestelling!
ZINKenKOPER - Janine

R Kiffen

Goede service en snelle levering

HF Kreikamp

In de ochtend langs geweest en besteld paar uur later kon ik het sl ophalen

J Joor

Zeer snel thuis afgeleverd !

Handige site, goed verpakt, product was smetteloos maatwerk

Edwin Kevelam

M Arends

Prijs kwaliteit uitstekend

Bertus Jager

Goede service en snelle levering

T Hazeleger

Goed geholpen en snelle levering

Noel Coulembier

Snel en correct