Nakomen beloofde levertijd
8.3/10
Inhoudelijke kennis van de markt

Aanbod overzichtelijk en goed gepresenteerd, komt overeen met andere leveransiers.
Minpunt is de verzending, dus koeliediensten.

Meer duidelijkheid over leveringsperiode of voorraad munten.

Positieve ervaring met dit bedrijf.

Gemakkelijk bestellen, snelle bezorging.

Het zou handig zijn als je zelf een bezorg tijd zou kunnen aangeven.

Uitstekende ervaring

erg toegankelijk en aanspreekbaar

geen echt verbeterpunt maar wacht nog af hoe het gaat met laatste levering welke nu via DPD loopt.
Vindt het jammer de levering niet persoonlijk af te kunnen halen...dat gaat veel sneller.

Komen afspraken na.
Nette anonieme aflevering

Geweldige service en bestelgemak! Door de grote vraag op dit moment, 2 weken vertraging. Maar uiteindelijk alles in orde. Op mijn bezorgde berichten werd snel en vriendelijk gereageerd. Zeker voor...

Men is bereid je uitgebreid telefonisch te woord te staan en antwoord te geven op alle vragen die je hebt. Er wordt ook de mogelijkheid gegeven om op kantoor langs te komen, waar ik uiteindelijk...

Als je alleen producten bestelt met ' direct leverbaar' dan verwacht je dat alles in 1 keer aankomt, omdat immers alles direct leverbaar is. Als koper denk je dat 1 en dezelfde leverancier de munten levert, wat zeer waarschijnlijk niet het geval is en daarom komt goud en zilver bijvoorbeeld in 2 zendingen aan ipv 1, omdat er 2 verschillende leveranciers zijn. Je zou een koper hiervan van te voren al over kunnen inlichten dat de bestelling mogelijk in meerdere zendingen aankomt. Zeker bij een 1e bestelling is t toch even spannend of het allemaal wel aan gaat komen. Vandaar dat ik 'redelijk' heb gezegd bij 'info verloop order' en 'after sales'.

Ervaring is redelijk tot goed. Igv problemen niet duidelijk bij wie aan te kloppen.

Bestelling nog steeds niet geleverd op afleverpunt ondanks ophaalbericht. Enige mededeling op trackinsite:
We're sorry but your parcel couldn't be delivered as arranged.

De levertijd. Blijkbaar heeft dpd problemen met afleveren. Het zou handig zijn te weten wat ik nu geacht wordt te doen.

Walter Frijters

Prima service en goed prijs. Levering in buitenland is goed maar je moet wel een goede week levertijd rekenen.

Snelheid, klantvriendelijk en prijsgunstig. Wat kun je nog meer wensen?

Tracking geeft aan dat het pakket ongeveer 7 dagen in Estonia gebleven is. Wat merkwaardig maar uiteindelijk wel goed aangekomen.