Nakomen beloofde levertijd
8.3/10
Inhoudelijke kennis van de markt

W. Boon

Lunar was slechts leverbaar tegen hogere prijs. Niet gedaan. Andere munt uitgezocht. Lunar wordt echter nog wel tegen oude prijs aangeboden. Vreemd mi. Verschil in prijs tussen Lunar en nieuwe...

Goede munten

Betere info en nakomen afspraak

Reactie Zilvergoudwinkel.nl:

Beste Wim,

Bedankt voor de feedback. Dit verdient inderdaad geen schoonheidsprijs. Inmiddels is alles op de site aangepast en heeft u het verschil van € 8 op uw rekening ontvangen. Excuses voor de trage afhandeling.

Namens de directie.

Rik Roorda
Zilvergoudwinkel B.V.

Prima!

Verzorgde levering

Bestellen........paar dagen later mail met leverdag.....en binnen!

Professioneel no-nonsense

Geen onnodige communicatie.
Geven een betrouwbaar gevoel, ondanks nooit een persoonlijke ontmoeting gehad te hebben.

Pakket bezorging (dpd) zeer slecht, zelfde ervaringen met andere leveringen.
Laatste 2 leveringen van zilvergoudwinkel werden afgelevetd bij de receptie van het tegenovetgelegen voorzorgingshuis voor ouderen. Vond de pakketen totaal ondeheerd op een tafel im de lobby. De nabij gelegen appartementen staan los van het verzorgingshuis! Dit zou niet mogelijk mogen zijn. Tevens een reden om volgende bestellingen te doen bij een bedrijf met een serieuze courier dienst.

FrielinkDesign

Enkele 'maple leaf' munten gekocht. Alles soepel verlopen.

- Scherpe prijzen.
- Verkoop ook minder bekende metalen zoals platina, palladium

PS. over 'aftersales' kan ik geen uitspraak doen.

De 'maple leaf' munten die ik besteld heb werden direct vanuit Estland naar mij gestuurd. Ik had liever gehad dat ze vanuit Zilvergoudwinkel naar mij verstuurd zouden zijn, waarbij Zilvergoudwinkel de 'kwaliteit controle' gedaan zou hebben.
De munten vanuit Estland waren trouwens van zeer goede kwaliteit. aka 'Mint condition'.

Goede service.

Makkelijk bestel procedure

Bij bezorgen van pakket werd het zo in mijn garage neergezet zonder vraag van af tekenen pakket. Terwijl dit echter wel bij de procedure hoort.

Ik heb nu voor de 3e keer besteld en alles probleemloos ontvangen. Echt top.