Inhoudelijke kennis van de markt
8.5/10
Nakomen beloofde levertijd
8.1/10
8.3/10

P. Heijn

Goed en betrouwbaar

Goede communicatie

De bezorging aan huis in Spanje door het bedrijf SEUR, hetgeen blijkbaar aan DPD gelieerd is, is ronduit slecht. Ik heb 5 keer met SEUR moeten bellen voordat de chauffeur bereid was langs te komen. Bij elk telefoontje kreeg ik de opmerkingen dat mijn adres niet zouden kloppen, dat het telefoon nummer niet bekend is, dat ze de chauffeur niet kunnen bereiken. Allemaal onzin. De originele DPD sticker op het pakket vermeldde alle gegevens juist. Nadat ik "ontplofte" had ik binnen een half uur het pakket geleverd, na een week wachten. Dit is me eerder overkomen met dit bedrijf SEUR. Ik heb het voorstel van Zilvergoud winkel gekregen om de volgende levering aan huis via FEDEX te probreren. Dat lijkt me een goed idee.

Doe maar wat

Ik had wat zilver en goud gekocht komt er voor de bezorging een waarde transport auto voor rijden.
Echt waardeloos zo de hele wijk weet nu dat ik iets van waarde heb gekocht.
Een keer en...

Privacy en optijd volgens afspraak leveren.

Reactie Zilvergoudwinkel.nl:

Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent over de aflevering van uw bestelling. Uw bestelling is verstuurd met Mikropakket zodat uw bestelling in geen enkel geval bij de buren terecht kan komen en u zelf moet tekenen voor ontvangst. Dit betreft geen waardetransport zoals u noemt, wel betreft dit een partij die een zeer nette en profesionele aflevering kan doen.

Wij bieden ook de mogelijkheid om met UPS of DPD af te leveren. Dit kan voordat klanten bij ons bestellen overlegd worden. Wij vinden het jammer dat u niet naar tevredenheid bent geholpen bent en zullen voortaan nog beter de verwachting die klanten hebben, van te voren inschatten en hier rekening mee houden.

Rik Roorda
Zilvergoudwinkel B.V.
030 20 74 022

je krijgt wat je vraagt

iets meer duidelijkheid bij aankoop zilver. ik kocht 10 kilo muntzilver (laag tar.) en moest gewoon zilver met 21% BTW factuur hebben.

Goede snelle service, klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Overzichtelijke website, snelle beantwoording vragen, betrouwbaarheid

nvt

Volgens afspraak af geleverd,goed bedrijf.

Silverkeeper

Top ! zeer snel en discreet verzonden.

Correcte prijzen en informatie

Precies zoals ik het me gewenst had.

Anonimiteit!

Geen.

Everything went really smoothly. Website pretty easy to use.

Ease of ordering. Selection.

Communicate better the delivery time. If something is in stock or not.

Goede communicatie en verwachtigmanagement. levering zelfs eerder dan verwacht maar goed doorgegeven.

communicatie en verwachtingmanagement