Inhoudelijke kennis van de markt
8.5/10
Nakomen beloofde levertijd
8.1/10
8.3/10

Duidelijke website, bestelmogelijkheid en afhandeling!

Qwerty

Prima!

Privacy en betrouwbaarheid

Dat ik tijdens het bestellen aangeven kan wanneer ik thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen.

DF

Alleen maar positief in het hele traject van productinformatie naar aankoop tot aan de aflevering.

Informatieve website en scherpe actuele prijzen

Informatie en prijs

Er is geen track and trace info via mail of sms. Wel met zelf telefoneren, maar dan met een veel te ruime tijdsmarge. Ook de verpakking is maar matig: Een enkelvoudig bruin plakbandje om een kartonnen doosje waarbij de flap van de doos makkelijk is weg te drukken. Wel is de inhoud verder goed beschermd met verpakkingsmateriaal. Men moet de zending weigeren wanneer het gewicht niet klopt maar het verzendgewicht inclusief verpakking wordt niet (vooraf) gegeven. Ook is het voor de ontvanger onmogelijk te bepalen of de zending in een andere doos is overgepakt. Eigenlijk zou de zending, inclusief doos, in een gesealde plastic zak in moeten zitten: Dat hebben meer afzenders.

JohnH

Goede ervaringen met zilvergoudwinkel

Verzending netjes ingepakt

Jammer dat ze UPS als koerier gebruiken. Heb slechte ervaring met dit bedrijf

Ricardo

Goede en duidelijke communicatie over de levering en nette levertijden. Was mij goed bevallen en is voor herhaling vatbaar.

Goede

koopster

Goed, snel antwoord bij vragen, behulpzaam

Duidelijke website, duidelijk over leverings tijden

Jun

Alles weer op tijd

Davy

Zeer goede ervaring met deze webwinkel. Steeds snel en correct geholpen.

Klantencommunicatie

Misschien een uitbreiding van het assortiment om naast de platiba groep metalen ook nog andere (industriele) metalen aan te bieden.

A.J

Producten altijd in goede staat en binnen redelijke tijd geleverd .

De hele process van de bestelling vind ik goed maar de goede staat van de producten vind ik wel dat het meest uitsteekt.

ik denk mischien een grotere variatie gouden munten zoals year of the monkey, snake enzovoorts en de Valcambi combibar van zilver, platina en palladium.