Reviews

8.8 / 10
480 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Inhoudelijke kennis van de markt
8.7/10
Info over verloop order
8.5/10
Nakomen beloofde levertijd
8.1/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.9/10
After sales
8.3/10

480 Reviews

Jun
10/10

Alles weer op tijd


Davy
8/10

Zeer goede ervaring met deze webwinkel. Steeds snel en correct geholpen.

Sterke punten

Klantencommunicatie

Verbeterpunten of tips

Misschien een uitbreiding van het assortiment om naast de platiba groep metalen ook nog andere (industriele) metalen aan te bieden.


A.J
8/10

Producten altijd in goede staat en binnen redelijke tijd geleverd .

Sterke punten

De hele process van de bestelling vind ik goed maar de goede staat van de producten vind ik wel dat het meest uitsteekt.

Verbeterpunten of tips

ik denk mischien een grotere variatie gouden munten zoals year of the monkey, snake enzovoorts en de Valcambi combibar van zilver, platina en palladium.


P. Heijn
8/10

Goed en betrouwbaar

Sterke punten

Goede communicatie

Verbeterpunten of tips

De bezorging aan huis in Spanje door het bedrijf SEUR, hetgeen blijkbaar aan DPD gelieerd is, is ronduit slecht. Ik heb 5 keer met SEUR moeten bellen voordat de chauffeur bereid was langs te komen. Bij elk telefoontje kreeg ik de opmerkingen dat mijn adres niet zouden kloppen, dat het telefoon nummer niet bekend is, dat ze de chauffeur niet kunnen bereiken. Allemaal onzin. De originele DPD sticker op het pakket vermeldde alle gegevens juist. Nadat ik "ontplofte" had ik binnen een half uur het pakket geleverd, na een week wachten. Dit is me eerder overkomen met dit bedrijf SEUR. Ik heb het voorstel van Zilvergoud winkel gekregen om de volgende levering aan huis via FEDEX te probreren. Dat lijkt me een goed idee.


Doe maar wat
2/10

Ik had wat zilver en goud gekocht komt er voor de bezorging een waarde transport auto voor rijden.
Echt waardeloos zo de hele wijk weet nu dat ik iets van waarde heb gekocht.
Een keer en...

Verbeterpunten of tips

Privacy en optijd volgens afspraak leveren.

Reactie Zilvergoudwinkel.nl:

Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent over de aflevering van uw bestelling. Uw bestelling is verstuurd met Mikropakket zodat uw bestelling in geen enkel geval bij de buren terecht kan komen en u zelf moet tekenen voor ontvangst. Dit betreft geen waardetransport zoals u noemt, wel betreft dit een partij die een zeer nette en profesionele aflevering kan doen.

Wij bieden ook de mogelijkheid om met UPS of DPD af te leveren. Dit kan voordat klanten bij ons bestellen overlegd worden. Wij vinden het jammer dat u niet naar tevredenheid bent geholpen bent en zullen voortaan nog beter de verwachting die klanten hebben, van te voren inschatten en hier rekening mee houden.

Met vriendelijke groet,

Rik Roorda
Zilvergoudwinkel B.V.
030 20 74 022


Anoniem
10/10

Goed

Sterke punten

je krijgt wat je vraagt

Verbeterpunten of tips

iets meer duidelijkheid bij aankoop zilver. ik kocht 10 kilo muntzilver (laag tar.) en moest gewoon zilver met 21% BTW factuur hebben.


Anoniem
8/10

Goede snelle service, klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Sterke punten

Overzichtelijke website, snelle beantwoording vragen, betrouwbaarheid

Verbeterpunten of tips

nvt


Anoniem
10/10

Volgens afspraak af geleverd,goed bedrijf.


Silverkeeper
10/10

Top ! zeer snel en discreet verzonden.

Sterke punten

Correcte prijzen en informatie