Nakomen beloofde levertijd
8.3/10
Inhoudelijke kennis van de markt

DF

Alleen maar positief in het hele traject van productinformatie naar aankoop tot aan de aflevering.

Informatieve website en scherpe actuele prijzen

Informatie en prijs

Er is geen track and trace info via mail of sms. Wel met zelf telefoneren, maar dan met een veel te ruime tijdsmarge. Ook de verpakking is maar matig: Een enkelvoudig bruin plakbandje om een kartonnen doosje waarbij de flap van de doos makkelijk is weg te drukken. Wel is de inhoud verder goed beschermd met verpakkingsmateriaal. Men moet de zending weigeren wanneer het gewicht niet klopt maar het verzendgewicht inclusief verpakking wordt niet (vooraf) gegeven. Ook is het voor de ontvanger onmogelijk te bepalen of de zending in een andere doos is overgepakt. Eigenlijk zou de zending, inclusief doos, in een gesealde plastic zak in moeten zitten: Dat hebben meer afzenders.

JohnH

Goede ervaringen met zilvergoudwinkel

Verzending netjes ingepakt

Jammer dat ze UPS als koerier gebruiken. Heb slechte ervaring met dit bedrijf

Ricardo

Goede en duidelijke communicatie over de levering en nette levertijden. Was mij goed bevallen en is voor herhaling vatbaar.

Goede

koopster

Goed, snel antwoord bij vragen, behulpzaam

Duidelijke website, duidelijk over leverings tijden

Jun

Alles weer op tijd

Davy

Zeer goede ervaring met deze webwinkel. Steeds snel en correct geholpen.

Klantencommunicatie

Misschien een uitbreiding van het assortiment om naast de platiba groep metalen ook nog andere (industriele) metalen aan te bieden.

A.J

Producten altijd in goede staat en binnen redelijke tijd geleverd .

De hele process van de bestelling vind ik goed maar de goede staat van de producten vind ik wel dat het meest uitsteekt.

ik denk mischien een grotere variatie gouden munten zoals year of the monkey, snake enzovoorts en de Valcambi combibar van zilver, platina en palladium.

P. Heijn

Goed en betrouwbaar

Goede communicatie

De bezorging aan huis in Spanje door het bedrijf SEUR, hetgeen blijkbaar aan DPD gelieerd is, is ronduit slecht. Ik heb 5 keer met SEUR moeten bellen voordat de chauffeur bereid was langs te komen. Bij elk telefoontje kreeg ik de opmerkingen dat mijn adres niet zouden kloppen, dat het telefoon nummer niet bekend is, dat ze de chauffeur niet kunnen bereiken. Allemaal onzin. De originele DPD sticker op het pakket vermeldde alle gegevens juist. Nadat ik "ontplofte" had ik binnen een half uur het pakket geleverd, na een week wachten. Dit is me eerder overkomen met dit bedrijf SEUR. Ik heb het voorstel van Zilvergoud winkel gekregen om de volgende levering aan huis via FEDEX te probreren. Dat lijkt me een goed idee.

Doe maar wat

Ik had wat zilver en goud gekocht komt er voor de bezorging een waarde transport auto voor rijden.
Echt waardeloos zo de hele wijk weet nu dat ik iets van waarde heb gekocht.
Een keer en...

Privacy en optijd volgens afspraak leveren.

Reactie Zilvergoudwinkel.nl:

Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent over de aflevering van uw bestelling. Uw bestelling is verstuurd met Mikropakket zodat uw bestelling in geen enkel geval bij de buren terecht kan komen en u zelf moet tekenen voor ontvangst. Dit betreft geen waardetransport zoals u noemt, wel betreft dit een partij die een zeer nette en profesionele aflevering kan doen.

Wij bieden ook de mogelijkheid om met UPS of DPD af te leveren. Dit kan voordat klanten bij ons bestellen overlegd worden. Wij vinden het jammer dat u niet naar tevredenheid bent geholpen bent en zullen voortaan nog beter de verwachting die klanten hebben, van te voren inschatten en hier rekening mee houden.

Rik Roorda
Zilvergoudwinkel B.V.