Inhoudelijke kennis van de markt
8.5/10

Nvt

nvt

nvt

Babe Ruth

Nu en dan besteld, prima. Laatste keer kreeg ik ipv 20 gram umicore goudbaartje een Hereaus tweedehandsje. Kleine krasjes erop. Niet zo blij mee, dat was de laatste bestelling. Zo werkt dat niet...

Privacy en bezorging zoals je mag verwachten, prima.

Duidelijke website, bestelmogelijkheid en afhandeling!

Qwerty

Prima!

Privacy en betrouwbaarheid

Dat ik tijdens het bestellen aangeven kan wanneer ik thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen.

DF

Alleen maar positief in het hele traject van productinformatie naar aankoop tot aan de aflevering.

Informatieve website en scherpe actuele prijzen

Informatie en prijs

Er is geen track and trace info via mail of sms. Wel met zelf telefoneren, maar dan met een veel te ruime tijdsmarge. Ook de verpakking is maar matig: Een enkelvoudig bruin plakbandje om een kartonnen doosje waarbij de flap van de doos makkelijk is weg te drukken. Wel is de inhoud verder goed beschermd met verpakkingsmateriaal. Men moet de zending weigeren wanneer het gewicht niet klopt maar het verzendgewicht inclusief verpakking wordt niet (vooraf) gegeven. Ook is het voor de ontvanger onmogelijk te bepalen of de zending in een andere doos is overgepakt. Eigenlijk zou de zending, inclusief doos, in een gesealde plastic zak in moeten zitten: Dat hebben meer afzenders.

JohnH

Goede ervaringen met zilvergoudwinkel

Verzending netjes ingepakt

Jammer dat ze UPS als koerier gebruiken. Heb slechte ervaring met dit bedrijf

Ricardo

Goede en duidelijke communicatie over de levering en nette levertijden. Was mij goed bevallen en is voor herhaling vatbaar.

Goede

koopster

Goed, snel antwoord bij vragen, behulpzaam

Duidelijke website, duidelijk over leverings tijden