Reviews

8.7 / 10
502 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.9/10
Inhoudelijke kennis van de markt
8.5/10
Info over verloop order
8.4/10
Nakomen beloofde levertijd
8.1/10
Bestelgemak
9.1/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.3/10

502 Reviews

Michael

1/10
(Bewerkt)

Product heeft verkleuringen en krassen. Ik kreeg een Mapleflex als cadeau voor mn verjaardag van mijn vrouw. Ondanks dat het zilver in een plastic case zit, lijkt het erop alsof deze eerst nog... Product heeft verkleuringen en krassen. Ik kreeg een Mapleflex als cadeau voor mn verjaardag van mijn vrouw. Ondanks dat het zilver in een plastic case zit, lijkt het erop alsof deze eerst nog ergens anders voor is gebruikt dan de verkoop. In de hoeken van het product zitten donkere verkleuringen, er zitten rondom de afdrukken witte vlekken en er zitten her en der krassen op het zilver. Ik krijg sterk het vermoeden dat dit product eerst ergens buiten de case is gebruikt voor andere doeleinden.

Ondertussen had mijn vrouw contact gezocht met het bedrijf en heeft foto's gestuurd van de aangetaste munt. Toen namen ze telefonisch contact op, mede door deze review en mocht ze de mapleflex retour sturen op hun kosten en zou een nieuwe mapleflex in perfecte conditie gestuurd worden. Wat op zich een keurige reactie is, zoals klantenservice zou moeten zijn.

De munt is dus geretourneerd, maar na een week geen reactie, geen verzendkosten vergoeding en ook geen ontvangstbevestiging. Dus mijn vrouw weer bellen, want via track en trace met verzekering was er wel voor ontvangst getekend. "Storing bij de bank" "nieuwjaarsdrukte" het zou meteen geregeld worden. De volgende dag werd dan ook eindelijk de verzendkosten vergoed en een track and trace voor verzending. Na het weekend konden we dan eindelijk de nieuwe mapleflex,die in perfecte conditie zou moeten zijn, in ontvangst nemen.

Maar helaas, ook deze munt heeft allerlei bruine vlekken en krassen. Het lijkt wel alsof we dezelfde munt weer hebben ontvangen.

Conclusie; klantvriendelijkheid proberen ze wel, maar lukt nog niet echt. En qua muntverkoop zullen we nooit meer zaken met ze doen.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Verkoop gebruikte producten niet als nieuw!

Reactie Zilvergoudwinkel.nl:

Geachte Klant, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben de muntbaar gecontroleerd en zijn daarnaast in overleg gegaan met onze leverancier. Deze geeft aan dat dergelijke kleine verkleuringen rond... Geachte Klant, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben de muntbaar gecontroleerd en zijn daarnaast in overleg gegaan met onze leverancier. Deze geeft aan dat dergelijke kleine verkleuringen rond de randen van deze muntbaar horen bij dit type muntbaar. De muntbaren zijn niet in Proof kwaliteit geslagen dus kunnen er kleine verkleuringen ontstaan bij het in de capsule plaatsen van deze zilveren muntbaren. Zoals per e-mail met u besproken kunnen wij uit coulance de muntbaar retour nemen en het bedrag aan u crediteren. Mocht u verder nog vragen hebben vernemen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Zilvergoudwinkel


toni

5/10

De eerste bestelling is zonder enige problemen verlopen.
Toen ik nog een bestelling wou doen en er vragen over had, werd ik tot vandaag nog niet teruggebeld. Ook werkte i-deal niet. Ik heb...
De eerste bestelling is zonder enige problemen verlopen.
Toen ik nog een bestelling wou doen en er vragen over had, werd ik tot vandaag nog niet teruggebeld. Ook werkte i-deal niet. Ik heb toen ergens anders een bestelling gedaan.


Validate

8/10

Uitstekende behandeling en levering

Sterke punten

Goede en overzichtelijke catalogus

Verbeterpunten of tips

Bij elke aflevering een afleveringsbon meesturen


constant

2/10

Aankoop van een gouden munt 1 ounce gold "Elk Call of the Wild". Vlotte bestelling, betaling en snelle levering door UPS.
Maar op de website werd uitdrukkelijk vermeld dat de munt zou verpakt...
Aankoop van een gouden munt 1 ounce gold "Elk Call of the Wild". Vlotte bestelling, betaling en snelle levering door UPS.
Maar op de website werd uitdrukkelijk vermeld dat de munt zou verpakt zijn in de originele "Assay certificate card" uitgegeven door de Royal Canadian Mint. Dat geldt als certificaat van echtheid. De munt was verpakt in een gewone muntcapsule. Geen certificaat van echtheid. Via het contactformulier stelde ik de vraag waarom de levering niet volledig klopte maar kreeg geen antwoord.

Sterke punten

vlotte afwerking en levering van de bestelling

Verbeterpunten of tips

Het beloofde certificaat van echtheid (ASSAY CERTIFICATE) waarin de munt normaal verpakt is ontbrak. De munt was verpakt in een gewone muntcapsule. Op mijn vraag naar uitleg werd niet gereageerd.... Het beloofde certificaat van echtheid (ASSAY CERTIFICATE) waarin de munt normaal verpakt is ontbrak. De munt was verpakt in een gewone muntcapsule. Op mijn vraag naar uitleg werd niet gereageerd. De klant blijft in de kou staan.


Anoniem

8/10

Website ziet er prima uit met duidelijke uitleg. Samen met de velen al aanwezige referenties gaf mij dit vertrouwen.
In een maand 2 bestellingen gedaan.

Verbeterpunten of tips

In een maand 2 bestellingen gedaan. Levering uit voorraad (NL) zag er professioneler uit dan de levering die uit Duitsland kwam.
UPS zou levering dagdeel/tijd kunnen meegeven in de trackings...
In een maand 2 bestellingen gedaan. Levering uit voorraad (NL) zag er professioneler uit dan de levering die uit Duitsland kwam.
UPS zou levering dagdeel/tijd kunnen meegeven in de trackings nummer.


Libella

6/10

Heb zilveren beleggingsmunten via internet aangeschaft. Volgens de website leverbaar in 1 á 2 werkdagen. Een week later gebeld omdat er nog niets was geleverd. Problemen met de levering. De... Heb zilveren beleggingsmunten via internet aangeschaft. Volgens de website leverbaar in 1 á 2 werkdagen. Een week later gebeld omdat er nog niets was geleverd. Problemen met de levering. De bestelling zou ergens in de 2e week worden geleverd. Niets geleverd. Na 3 weken nog maar eens gebeld. Zou worden uitgezocht. Wie schetst mijn verbazing als ik bericht krijg, dat het bestelde de volgende dag wordt bezorgd. En dat gebeurde inderdaad.

Verbeterpunten of tips

Het magazijn beter inrichten, zodat men geen weken hoeft te wachten, terwijl het bestelde (vermoedelijk?) in het magazijn ligt.


Marsch

8/10

Niet alle producten die volgens de website op voorraad zijn, zijn daadwerkelijk op voorraad.
Je wordt niet proactief geïnformeerd over de status van je bestelling.

Sterke punten

Breed assortiment. Correcte levering.

Verbeterpunten of tips

Niet alle producten die volgens de website op voorraad zijn, zijn daadwerkelijk op voorraad.
Je wordt niet proactief geïnformeerd over de status van je bestelling.


H. Reedijk

8/10

Prettig, vriendelijk en korrekt.


Carlos Leurs

4/10

Slecht. Ik had een simpele vraag gesteld per mail vanwege een toezending en heb na 2 weken nog steeds geen antwoord gehad.
Ik heb namelijk bijna 20 euro betaald voor de...
Slecht. Ik had een simpele vraag gesteld per mail vanwege een toezending en heb na 2 weken nog steeds geen antwoord gehad.
Ik heb namelijk bijna 20 euro betaald voor de "beveiligde"verzendkosten, maar het werd gewoon in de brievenbus gestopt als een gewone brief zonder handtekening voor ontvangst.

Verbeterpunten of tips

Mail lezen