Holwerda

Ik zocht een paar doorbellen van unicorn voor mijn kleindochters 5 en 7 jaar het zag en mooi en betaalbaar uit op de site dus 2 paar besteld ze waren helemaal verbogen toen ze bezord werden , wat... Ik zocht een paar doorbellen van unicorn voor mijn kleindochters 5 en 7 jaar het zag en mooi en betaalbaar uit op de site dus 2 paar besteld ze waren helemaal verbogen toen ze bezord werden , wat met niet verbaasde ze zaten in een envelop met noppen bescherm plastic als brievenpost bezorgd maar in deze tijd met kerst zijn er natuulijk heel veel kaarten ,pakjes etc en die worden niet zachthandig behandeld ,ik heb gebeld naar mooiesieraden.nl zij zeiden dat dit veel voorkomt maar even rechtbuigen ok hebben we ook gedaan maar de kwaliteit valt erg tegen dun ,scherp de hang oorbellen haaken overal aan vast wat erg vervelend is,mijn andere kleindochter is al 2 x het dopje achter haar oor kwijt geraakt waardoor ze nu dus haar oorbel kwijt is,ik koop dus niet weer sieraden bij mooiesieraden.nl

Sien houwaart Houwaart

Top blyf mooi verkleurt niet

A.D.A.M. Haaren-Ooijen

Uitstekende service !!! Had 2 bedels besteld waarvan 1 met een pareltje in de schelp, echter bij ontvangst zat er wel een bedeltje in maar kreeg de schelp niet open. Na melding gemaakt te hebben... Uitstekende service !!! Had 2 bedels besteld waarvan 1 met een pareltje in de schelp, echter bij ontvangst zat er wel een bedeltje in maar kreeg de schelp niet open. Na melding gemaakt te hebben kreeg ik nieuw bedeltje toegestuurd waarvan de schelp wel open is en mocht ik het andere bedeltje houden en dat zonder extra te betalen!!! Daarom krijgt Bedelsieraad.nl van mij een dikke 10 !!!

Anne-Andrea

Toen ik een vraag stelde, kreeg ik een zeer snelle en volledige reactie �

Ineke Westerink

Prettige website, mooie duidelijke foto's

Wiep Oosting Elzinga

Ik heb nog telefonisch contact gehad en trof een super vriendelijke en behulpzame dame aan. Dat vond ik fijn.

Gratis verzending

Leuke bedels te kiezen. De slotjes zijn een beetje aan de kleine kant, ze passen maar net!

Waar zijn de vogeltjes nergens te vinden ria

Bedelsieraad heeft super goede en snelle service. Groot assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding. Verpakt mooi. Ben tot nu toe blij met alle bestellingen.