Ziloen

Klantvriendelijkheid (indien er e-mail contact is geweest)
Presentatie
Reactiesnelheid (indien er e-mail contact is geweest)

Simone

Ooit een probleem gehad met slofjes. Ze zouden me terug mailen, maar is nooit gebeurd. Mooie spullen en snelle verzending.

Snelle levering, mooie kleding, accessoires etc.

Sandra

Snelle bezorging met veel aandacht

Persoonlijk, klantgericht

Schouten

Prettig

Mooie website, fijne producten

Petra

Wat een mooi bedrijf! Duidelijke en overzichtelijke website en veel informatie over de producten.

Het ontvangen van het pakketje was echt een cadeautje op zichzelf. Mooi en duurzaam ingepakt en met een persoonlijk kaartje erbij was het een leuk moment om met onze dochter het babydekentje uit te... Het ontvangen van het pakketje was echt een cadeautje op zichzelf. Mooi en duurzaam ingepakt en met een persoonlijk kaartje erbij was het een leuk moment om met onze dochter het babydekentje uit te pakken voor haar zusje.

Sanne

Leuke winkel, super mooie barnsteen ketting, ik ben er heel blij mee. Leuk verpakt en snel geleverd!

Snel, mooie spullen.

Natasja

Verzending is zoals beschreven. Het product is netjes verpakt en het wordt ook leuk ingepakt, begeleid met een prachtige kaart.

Product netjes verpakt, zowel de “wikkel” als het doosje ter verzending. Tevens begeleidt met een mooie kaart.

Jill

Spulletjes en kleding v goede kwaliteit met liefde ingepakt

Natuurlijke producten

Laurence Leysen

Wat een topservice bij Ziloen! Vanuit PostNL waren er helaas problemen betreffende de verzending van mijn pakketje. Team Ziloen kon hier helaas niet veel aan doen maar stond wel klaar om de gebreken... Wat een topservice bij Ziloen! Vanuit PostNL waren er helaas problemen betreffende de verzending van mijn pakketje. Team Ziloen kon hier helaas niet veel aan doen maar stond wel klaar om de gebreken van PostNL te counteren door meteen actie te ondernemen en snel te reageren op mails. Knap staaltje professionaliteit!

Professionaliteit, kwaliteit van producten, mooie verpakking, zeer klantvriendelijk.

merel de groot

Heel fijn

Duurzaam

Chloë de Roode-Rabe

Hele fijne en mooie spullen hier gekocht voor mijzelf als voor onze toekomstige dochter.

Met zorg en liefde ingepakt, dat blijft hangen!