Met hoeveel sterren waardeert u de Medisynx Methode?

Paula

Een fantastisch goed resultaat. Kan nu Nu kan ik haast alles weer eten zonder systeemklachten te krijgen. Ben een stuk wijzer geworden wat en wanneer ik bepaalde dingen kan eten. Doe alles weer....

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Zeer zeker. Het zal de mensen helpen van hun klachten af te komen en meer te begrijpen van hun lichaam over verteringsproblemen en systematische klachten. Een ontlasting voor de maatschappij uiteindelijk door minder zitten, die hiermee verband houden. En betaalbaar worden gemaakt voor de mensen d.m.v. opnemen in de basis verzekering.

Vindt u dat de Medisynx Methode in de basis verzekering vergoed zou moeten worden?

Dat heb ik ook gedaan. Er is veel mis in de voedingsindustrie. Hierbij leren ze ook etiketten goed te lezen van de verpakking van voedingsmiddelen, dit houdt ook een Medisynx dieet in. Een brede kennis, wetenschappelijk onderzocht door middel van bloedonderzoek van degene, die de behandeling ondergaat.
Zij komen meer over hun zelf te weten, eigen verantwoordelijkheid en Medisynx acupunctuur ter ondersteuning.

Joke

Na een behandeling al zeer goeie resultaten

Het moet zeker vergoed worden want er zijn zeker mensen die deze behandeling niet kunnen bekostigen. En als het helpt dat de mensen geen dure medicijnen meer onodig hebben .

Ik heb ontzettend veel baat gehad en ben er van overtuigd dat de handelswijze van Medisynx zeker help alleen je moet je wel houden aan de voorschriften maar dat ga je automatisch doen omdat je zeer snel resultaat heb.

Hans

Zelf heb ik de ziekte van Meuniére gehad. Tevens had ik veel last van roos in het haar. Sinds het bloedonderzoek van Medisynx en nadat ik mij heb gehouden aan het advies van voeding, heb ik nooit...

Ja. Wanneer dit in de basis verzekering komt, zal dat in de toekomst veel kosten besparen in de toekomst. Er zijn dan minder dure medicijnen nodig.

Ik heb van zeer dichtbij veel mensen zien opknappen c.q. genezen die aan deze methode hebben deel genomen. Bestaande klachten nemen af of verdwijnen. Medicijnen zijn dan ook veelal niet meer nodig.

Heeft gezondheidstechnisch een hele verandering ten goede gebracht, maar is in mijn geval best zwaar. Elke vergissing, altijd per ongeluk wordt keihard afgestraft.

Ik ben bang dat volledige vergoeding tot een vermindering van resultaat zal leiden. Liever 1 gemotiveerde patiënt dan 10 die het vergoed kunnen krijgen, tenzij daar een wetenschappelijk vangnet voor gemaakt kan worden

Ik doe niet anders, daar ik verbonden ben aan Medisynx

Henk van Vlastuin

Super. Door heel eenvoudig een klein beetje bloed af te staan weet je in 1 keer wat je wel en niet kunt eten. Hierdoor is mijn cholestorol niveau gedaald naar een gezond level

ja, omdat het veel zorgkosten voorkomt. Beter te voorkomen dan te genezen.

Ja, en dat doen wij ook vaak.

Gwendolyn Rutten

Twee van onze drie kinderen en ikzelf zijn door het bloedonderzoek via deze methode onze intoleranties op het spoor gekomen die debet bleken te zijn aan een veelvoud van onze klachten. We laten ons...

jazeker. omdat met het inzicht dat de methode geeft de gezondheid van personen kunnen verbeteren, worden hiermee preventief andere ziektekosten voorkomen.

Jazeker; de methode geeft goed inzicht in de oorsprong van klachten en daarmee een leidraad hoe dit te verhelpen is.

T. van der Werf

Zeer blij dat mijn klachten bijna helemaal zijn verdwenen na de voedingstest!

Ja absoluut!

Ik heb het al bij meedere vrienden en familie aangeraden welke ook zeer tevreden zijn met de oplossing.

Til Zwolle

Ik volg de Medisynx Methode nu ruim 4 maanden en ben positief. Na ruim 40 jaar is mijn grote boodschap genormaliseerd; dat wil zeggen geen 'oerknal' meer, bestaat uit meerdere delen en moet zelfs...

Ja, om hiermee alle verzekerden te kunnen bereiken, dus zo laagdrempelig mogelijk.
Wanneer patiënten hun verantwoordelijkheid voor hun individuele dieet goed oppakken, zullen zorgkosten op termijn aanzienlijk dalen.

Ja, omdat voor ieder mens de basis ligt in voor jou consequent de juiste voedingsmiddelen eten, drinken en smeren.
Veel onbegrepen klachten, die mogelijk leiden tot chronische ziekten en medicijngebruik, kunnen hierdoor verminderen en mogelijk zelfs verdwijnen.