Met hoeveel sterren waardeert u de Medisynx Methode?

Super fijn, de oplossing van mijn eczeem klachten, door de juiste voeding ook geen astma meer en vrij van hooikoorts.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

belachelijk

Vindt u dat de Medisynx Methode in de basis verzekering vergoed zou moeten worden?

jazeker

zeer zeker

Frank

Een aantal jaren geleden kreeg ik na bezoeken aan huisarts, fysiotherapie, en specialisten het advies om maar een injectie in mijn pijnlijke schouders te laten uitvoeren teneinde te kunnen blijven...

De farmaceutische / medische wereld keert zich tegen Medisynx vanuit een onwetendheid die erg halsstarrig overkomt. Zoals in ieder vakgebied zullen er hele positieve en negatieve ervaringen te vinden zijn en ook bij de Medisynx methode zullen er plussen en minnen voorkomen. Echter, de nadelen bij de Medisynx methode zijn hooguit dat het niet werkt zoals gehoopt. De voordelen zijn over het algemeen heel positief voor de patient. Helaas zit er voor de industrie geen verdien model aan vast en dat daar vele vele mensen over vallen is te begrijpen.

Mijn mening is dat de Medisynx Methode zeker vergoed zou moeten worden in welke verzekeringsvorm dan ook.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Natuurlijk zal ik de Medisynx methode aan anderen aanbevelen gelet op de zeer positieve resultaten die ik er zelf bij heb gehad, en nog steeds heb. Tevens zal ik er op wijzen dat er ook bij Medisynx situaties kunnen zijn die op een andere wijze mogelijk sneller met de reguliere farmaceutische wijze kunnen worden behandeld. Die keuze is geheel aan de patient!

Peter

Geweldige resultaten heeft ons hele gezin van deze Medisynx Methode behandeling ondervonden.
Mijn vrouw heeft door haar individuele dieet en acupunctuur behandeling stap voor stap haar...

Het is een schande dat Mw. drs. Edith Schippers (VVD), dus onze Minister van Volksgezondheid, niets met deze
bijzondere resultaten van de Medisynx Methode wil doen.
De Patiënten Stichting heeft al in 2011 een mooie eerlijke brief geschreven aan alle Leden van de Vaste Kamercommissie
voor Volksgezondheid, dus aan alle Tweede Kamerleden, maar de reactie van Mw. Schippers was schandalig, ze heeft ons
keihard uitgelachen en daarna de Medisynx Methode helemaal zwart gemaakt op haar eigen Ministerie website, maar ook
op de websites van de Vereniging tegen Kwakzalverij, de zorgverzekeraars, Arts en Auto enzovoort.
De Medisynx Methode werd door zorgverzekeraars Menzis en VGZ sinds 2004 tot 2011 vergoed, de methode was dus toen zelfs nog niet eens wetenschappelijk onderbouwd maar was puur op basis van de prachtige resultaten. Tot Mw. Schippers hen gedwongen heeft hiermee te stoppen en ja laat nu net de heer Rogier van Boxtel bij Menzis en de heer Ab Klink bij VGZ de directeuren zijn, en allebei lid van de Vereniging tegen Kwakzalverij. Dat is de pijnlijke waarheid. Zij zouden zich allemaal diep moeten schamen en direct hun werk neer moeten leggen, zij zijn ongeschikt voor hun taak.

Wist u trouwens dat Mw. Edith Schippers getrouwd is met de heer Sander Spijker, ach toevallig project manager bij een bedrijf voor zorgconsulenten, genaamd F5com, bij dit bedrijf vertellen ze de aan de zorgverleners, dus uw ziekenhuizen en artsen waar precies de mazen in de wet zitten, hoe je dus je snel legaal heel veel geld kan verdienen.
Ja daarom wordt de zorg zo duur, daarom moet u zo veel zorgpremie en elk jaar een steeds hoger eigen risico betalen.
Kom in actie! Schrijf de Minister een brief.

De Vereniging tegen Kwakzalverij is een door de farmaceutische gesponsord organisatie, zij behartigen dan ook te vuur en te zwaard de belangen van de Farmaceutische industrie, waarvan de leden onbekend blijven, want zij zitten in alle politieke partijen: PvdA (oa. Ronald Plasterk), SP (o.a. Jan Marijnissen, Agnes Kant), CDA (o.a. Ab Klink), D66 (o.a. Rogier van Boxtel), SGP (o.a. Kees van der Staaij), CU (o.a. Andre Rouvoet), VVD (o.a. Edith Schippers), om er maar een paar te noemen.
En als het Kamerlid heel goed hun best voor de Farma doet dan krijgen ze een TopJob, zo is Agnes Kant, voorheen Tweede Kamer lid en lid van de Vaste Commissie voor Volksgezondheid voor de SP, zij wordt sinds enkele jaren vet beloond, zij is directeur geworden bij het bedrijf LAREB in s'Hertogenbosch, het geneesmiddelen bijwerkingen verzamel bureau, met een dik topsalaris, ja dat mag dan weer wel als je SP'er bent. Hoe hypocriet kun je zijn.

TV presentator Arjen Lubach van het VPRO TV Programma 'Lubach op Zondag' op 11 september 2016, zei het al, dat bespreken ze vast samen knus in bed.
Kijkt u maar bij uitzending gemist: http://tvblik.nl/zondag-met-lubach/11-september-2016

De feiten liegen niet.

Elke behandeling die geneest, dus effectief en veilig is moet uit de basisverzekering worden vergoed, daar betalen we
samen heel veel geld voor. Wij hebben een zorg gebaseerd op solidariteit, iedereen betaalt mee aan alle zorg, dus de gezonde mensen betalen ook voor de zieken, zo kunnen we samen de kosten dragen, zo kunnen we de zorg betaalbaar houden.
Maar helaas, degenen die bepalen wat vergoed moet worden in de basiszorg tja dat zijn de heren in de Gezondheidsraad, en die hebben allemaal direct of indirect een relatie met de Farmaceutische Industrie, dus dan weet u het wel weer.

Wanneer we samen een vuist maken door over te stappen naar een zorgverzekeraar die elke behandeling die effectief en veilig is wel vergoed, dan is het tij snel gekeerd, zal u zien hoe snel het anders wordt.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Ja zeker, met 100% volle overtuiging.
Wij zeggen het tegen iedereen die het horen wil, wie beter wil worden gaat naar Medisynx toe.

Maar wie niet gaat moet nooit meer klagen en er komt een dag dat wie niet zijn eigen verantwoordelijkheid wil nemen
voor een goede gezond dan maar meer premie zou moeten gaan betalen. De verzieker betaalt.....

saskia

Geweldig!!!

het Ministerie van Volksgezondheid en mw. drs Edith Schippers zijn wel erg kortzichtig als zij de resultaten van methode Medisynx nog langer kiezen te negeren. Zijn het dan toch de belangen van de farmaceutische industrie die prevaleren????

De Medisynx Methode zou absoluut vergoed moeten worden via de basis verzekering. Belangrijkste financiële reden is dat het de gezondheidszorg ontzettend veel geld bespaart die anders aan symptoombestrijding moet worden uitgegeven en daarnaast dat de kosten voor diagnose omlaag gaan.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Ja!! Van iedereen, die op mijn aanraden de methode Medisynx heeft gekozen en gevolgd, heb ik dezelfde positieve reacties en ervaringen vernomen. Deze variëren van genezen van ernstige migraine aanvallen tot en met uitblijven van longontstekingen en stopzetten van astma medicatie.

Yo estoy super contenta con medisynx! Mi hija tenia una piquiña insoportable. Estaba super enferma. Ahora tengo de vuelta a mi hija ??

Ja. Want zo geef je de mensen een kans om te kijken of deze methode ook de ziekte of kwaltjes verbeterd waarmee ze misschien al jaren te maken hebben. Dan wordt het voor mensen betaalbaar!

Ja. Omdat ik zelf heb meegemaakt dat het helpt. Het helpt echt!!

Mel

Een jaar of acht geleden, ik was toen halverwege de dertig, kreeg ik van mijn cardioloog te horen dat mijn kans op ernstige complicaties in de komende tien jaar 100% was. Ik heb afgelopen jaren...

Jazeker, ik vind dat de Medisynx Methode voor iedereen bereikbaar moet zijn. Het is een methode die, mits consequent toegepast, echt werkt en die de verantwoording voor de eigen gezondheid bij de patiënt zelf legt en dat is goed, het maakt mensen krachtiger.

Ja! Op basis van mijn eigen ervaringen en die van mensen in mijn directe omgeving kan ik de Medisynx Methode van harte aanbevelen.

Goed, bij mij werkt het uitstekend.
Door me consequent aan het voedseladvies te houden gebruik ik geen medicatie meer voor hypothyreoïdie en voel me prima.

Ja zeker. Bespaart een helehoop kosten van gissen naar oorzaken gevolgd door onnodig medicijn gebruik.

Ja, vooral als niet snel duidelijk een oorzaak te vinden is voor klachten, of als medicijnen niet het gewenste resultaat oplevert.

Ik ben via mijn moeder bij de medisynx methode gekomen met de volgende klachten, fybriomyalgie het ging zo erg met mij achteruit dat ik bijna in een rolstoel zou moeten. ik had last van eczeem,...

ja, want deze methode moet voor iedereen beschikbaar zijn ook voor degene die niet een duurdere verzekering kunnen bekostigen. deze methode kan zoveel mensen beter maken en ik vind dat iedereen gelijke kansen verdient om hiervoor zelf te kunnen kiezen.

ik dring niemand iets op, maar ik vertelanderen wat het met mij en mijn familie heeft gedaan en ik geef de site, zodat ze zelf kunnen kijken en voor hunzelf beslissen of ze het willen of niet.

Ik hoorde van de methode van een kennis. zij heeft de ziekte van Crohn en ook haar kinderen hadden veel baat bij deze methode.
Mijn dochter heeft de diagnose Fibromygie en was ernstig beperkt...

Ja,
Deze methode kan juist kosten besparen in de gezondheidszorg en verlaging van uitval door ziekte.

Ja,
Als iemand de methode goed kan volgen , kan dit een enorme verbetering in de gezondheid betekenen.

Zeer goed, er wordt serieus geluisterd en meegedacht en je bent geen nummer

jazeker, ik heb door medisynx geen medicijnen meer nodig

dat doe ik al