Met hoeveel sterren waardeert u de Medisynx Methode?

Geen baat bij

Marisa uit Madrid

Geweldig!Want ik ben al mijn aandoeningen en klachten kwijt, ik had veel krampen in mijn benen en die zijn helemaal verdwenen.
Pijn van artrose in mijn handen en zijn helemaal verdwenen.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Dat de Minister dom is want zij moet toch voor deze behandeling zijn want ik maak nu geen ziekte kosten meer.
En iedereen die er tegen is vind ik heel dom. Waarschijnlijk hebben die financieele belangen bij ziek zijn.

Vindt u dat de Medisynx Methode in de basis verzekering vergoed zou moeten worden?

Ja ik vind dat deze hele behandeling vergoed zou moeten worden zo kunnen we kosten verlagen.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Ja natuurlijk raad ik het iedereen aan dat doe ik al heel lang en ook zij zijn erg blij met hun resultaat.

Mijn dochter was heel erg ziek. Extreem jeuk waar ze niet af kon komen. Alles geprobeerd en niets hielp.
Dankzij Medisynx methode heb ik een gezonde dochter en de klachten zijn bijna helemaal...

dat ze eerst zouden moeten langsgaan bij alle patienten dat dankzij deze methode hun gezonheid is verbeterd

ja zeker. het moet bij iedereen makkelijk beschikbaar kunnen zijn om gezondheidsklachten te verbeteren

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

ja zeker. ik zou het aanraden omdat ik zelf heb gezien bij mijn dochter dat het werk. Het werk echt!

Goed. Er wordt goed geluisterd naar je klachten en niet meteen gegrepen naar medicijnen (symptoombestrijding), maar gekeken naar de oorzaak van je symptomen.

Totaal niet bewust op de feiten.

Ja, op de lange termijn zou dat veel medicatiekosten schelen.

Ja

Zéér goed,
je weet nu precies waar je aan toe bent

dat Mw. drs Edith Schippers het zelf een keer moet gaan doen en dan komt zij er zelf wel achter.

ja

jazeker

Maria

Positieve ervaring. December 2015 is geconstateerd dat ik ziek door voeding ben. Juni 2016 deelde een specialist mij de diagnose Ziekte van Waldenström (WM) mee. Dit is een mild kwaadaardig...

Ik vind dit onbegrijpelijk.
Door het individueel vaststellen van welke voedingsmiddelen niet meer te gebruiken, kan zoveel indivuele gezondheidswinst en levensvreugde herwonnen worden en zoveel kosten voor de gemeenschap worden bespaard. Je zou zeggen past helemaal in de huidige tijd om met deze kennis de eigen regie ook te kunnen pakken.

Ja, de Medisynx Methode heeft haar effect al bij zeer veel mensen bewezen.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Ja, omdat hier de basis ligt.
Uit het bloedonderzoek op voedingsmiddelen volgt een strikt individuele uitkomst van wel en niet te nuttigen voedingsmiddelen, enz. Het effect van allerlei reguliere en/of zogenaamde alternatieve behandelingen kan nooit maximaal zijn zonder deze 'kennis'.

In 2010 ben ik begonnen met de Medisynx Methode. Ik heb er veel baat bij. Voor die tijd was ik, zoals ik zei, tot op de botten moe, had al jaren hoge bloeddruk en had veel gewrichtsklachten in...

Belachelijk! De gezondheidszorg zou veel geld kunnen besparen als het voor iedereen mogelijk was om van de Medisynx Methode gebruik te kunnen maken. Doordat de zorgverzekering het steeds minder of niet vergoed, kunnen de minder draagkrachtige er geen gebruik van maken.

Ik vind dat deze Methode in het basispakket opgenomen moet worden omdat, veel ziekten zijn oorsprong vinden in de foute voeding. Daar het voor ieder persoon verschillend is welke voedingsstoffen klachten kunnen veroorzaken, kan er niet gezegd worden dat een bepaald product slecht is. Dus moet er individueel getest kunnen worden.
Mensen die deze Methode willen volgen zijn gemotiveerd omdat ze beseffen dat het een levenslange omslag in hun voedingspatroon betreft.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Wij, mijn man is nadat hij mijn verbeteringen had gezien na 1 jaar ook begonnen, hebben in onze vriendenkring al meerdere vrienden gemotiveerd dit te gaan doen. Zij op hun beurt motiveerden weer anderen.

Gemma, Pannerden

Het is fantastisch dat je voor weet wat je moet eten. Ook als je het daardoor lastig hebt met je sociale contacten, die er rekening mee moeten houden. De meerwaarde is dat je je zoveel energieker...

De hele gezondsheidszorg is niet bezig met de basis: voeding. Minister Schippers zou in de toekomst miljarden kunnen besparen als ze de patienten de gelegenheid geeft uit te zoeken waar ze al of niet tegen kunnen. Minister Schippers zou zich moeten schamen. Het is blijkbaar moeilijk in een gevestigde orde van de regels af te wijken.

De kosten die gemaakt worden in de gezondsheidszorg zijn torenhoog, als mensen in het ziekenhuis terecht komen, ouder en ouder worden en voor chronische klachten behandeld moeten worden. Met de Medisynx methode kan heel veel voorkomen worden: voorlichting en preventie is de beste zorg. Dat mag best wat kosten en zoveel is het ook weer niet, als je het vergelijkt met b.v. een dag je in het ziekenhuis en drie onderzoeken aldaar.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Anderen ongevraagde adviezen geven: daar hou ik niet van. Maar zieke tobbende mensen raad ik dit wel aan en ik heb al velen bedankjes gekregen. Vaak kom ik mensen tegen die hiermee gebaat zouden zijn: het is zo eenvoudig alleen eten en drinken waar je wel tegen kan.

Corry van Beek

Zeer goede ervaring.
Heb 8 jaar geleden bloedonderzoek laten doen en vervolgens dieet gehouden.
De aanhoudende diaree waar ik gedurende 10 jaar last van had heb ik door de juiste...

Minister laat zich te veel leiden door uitspraken van grote bedrijven in de voedingsmiddelen- en geneesmiddelenindustrie.
Gaat alleen om commerciele belangen.
Stel liever de patiënt centraal!!
Enkele bloedtesten door Medisynx voorkomen juist heel veel ziekten en zal besparing opleveren in de Gezondheidszorg.

Absoluut JA

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Ja. Geeft iemand op een snelle eenvoudige manier heel veel informatie welke voedingsmiddelen goed en niet goed voor je zijn!

Ron

Meerdere mensen geadviseerd om deze behandeling te ondergaan inclusief mijn eigen kind en ouders en vrienden

de allopathie is slechts een beperkte vorm van wetenschap bedrijven, zo ook de westerse wetenschap. door gebrek aan kennis en een nog inquisitie achtige en superieure houding probeert de vereniging tegen kwakzalverij een spreekbuis te zijn, maar falen daar in mijn ogen enorm in. de minister loopt aan de leiband van de farmaceutische industrie dus die kunnen we niet al te serieus nemen omdat daar lagertermijn visie ontbreken.

uiteraard dient het vergoed te worden als blijkt dat het werkt. de borgverzekeraars zien hun winst groeien als een behandeling aanslaat en dure behandelingen achterwegen gelaten kunnen worden.

doe ik