Met hoeveel sterren waardeert u de Medisynx Methode?

Diederik

Geweldige resultaten gehad van de behandeling met de Medisynx Methode.
Mijn Diabetes Mellitus is verdwenen, ik gebruik geen insuline meer en ook geen medicijnen, alleen mijn dieet.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Ook onze familie en vriendenkring hebben bijzondere resultaten ondervonden van deze methode, ook zij zijn overtuigd van de effectiviteit, en begrijpen niet dat deze Methode niet wordt geaccepteerd en in ziekenhuizen wordt toegepast en al helemaal begrijpen we niet waarom het niet volledig vergoed wordt. Ik beveel het iedereen van harte aan!

Laura

Voordat ik bij Medisynx terecht kwam, ben ik door tientallen specialisten onderzocht. Zowel in Nederlands als in het buitenland. Jarenlang is er van alles geprobeerd maar ik werd als maar zieker...

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Ik vind het heel erg, omdat deze methode het enigste is wat mij hulp heeft geboden. Zonder vergoeding is dit voor heel veel mensen die er wel degelijk baat bij zouden hebben niet meer mogelijk.

Vindt u dat de Medisynx Methode in de basis verzekering vergoed zou moeten worden?

Ja! Zonder twijfel.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Absoluut en dat heb ik ook al meerdere malen gedaan.

Marloes

Dochter, man en ik zelf zijn getest. Vooral mijn dochter en man hadden veel buikklachten. Mijn dochter van nu 4 jaar heeft als baby alleen maar gehuild, nu blijkt ze geen melkproducten te mogen...

Belachelijk, misschien moet ze het eerst eens zelf uitproberen.

Ja, er zullen een hoop mensen baat bij hebben.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Zeker, soms is het lastig met uiteten, verjaardagen, vakanties etc. Maar zodra je iets eet wat dus niet goed is voor jouw lichaam merk je dit meteen. Dan weet je meteen weer waar je het voor doet.

Maria

Zeer positief. Eind 2015 is geconstateerd dat ik ziek ben door voeding. Een half jaar later kreeg ik de diagnose ziekte van Waldenstrom, een zeldzame vorm van lymfeklierkanker. In het half jaar vóór...

Ik vind dit zeer kwalijk.
Hiermee ontneemt zij in feite een fors aantal mensen de mogelijkheid om op het vlak van de voor hen juiste voeding 'in kaart te worden gebracht' en daarna de regie om gezonder te worden in eigen hand te nemen.

Ja.
De Medisynx Methode heeft zich in de afgelopen jaren bij vele patiënten met een breed scala van aandoeningen zonder meer bewezen.
Er wordt vanuit de officiële instanties in toenemende mate gewezen op preventie en de eigen verantwoordelijkheid van de individuele mens. De Medisynx Methode geeft hier een uitstekend antwoord op en een duidelijke, op maat gesneden, 'uitgangspositie' per individu.

Ja, zonder meer.
De Medisynx Methode geeft jouw 'blauwdruk' aan t.a.v. voeding.
Met het alom bekende: niet teveel vet, zout, suiker, voldoende bewegen, slapen en ontspannen, kom je er niet.
Zogenaamde gezonde voeding is sinds enige jaren een hype.
Het kan rust geven als je weet wat voor jou de gezonde voeding is en dan het wonder als je na enige tijd merkt hoeveel beter je je gaat voelen en welke klachten aan voedingsfouten allemaal gerelateerd zijn.

Mary

Ik heb een positieve ervaring met goed resultaat waardoor ik werk en leven weer kon oppakken voor 100%
Na uitgebreide onderzoeken en behandeling (bloedonderzoek, Röntgenfoto's en medicatie)...

Na de diagnose (allergene reactie in het bloed) weet ik al 10 jaar welke voedingsmiddelen ik moet vermijden om een goede gezondheid zonder medicijngebruik, gewrichtspijnen en vermoeidheid te behouden.

Naar mijn mening zou in ieder geval het bloedonderzoek vergoed moeten worden.
De gezondheidszorg streeft ernaar in deze tijd naar om mensen gezond te houden.
Vroeger zeiden we al: Voorkomen is beter dan genezen

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Ik heb een goed leven nu doordat ik bewust eet.
Lastig soms tijdens etentjes en vakantie, maar dat weegt niet op tegen een heel jaar een goed gevoel.

Reactie Ziek door voeding:

De Medisynx BASIS Plus Test betreft geen allergene reactie maar een incompatibiliteitsreactie. Een zeer belangrijk verschil.

Een incompatibiliteit is de eerste reactie op een voedingsstof waarop het immuunsysteem reageert en dan een cascade van immunologische reacties aanzet, je krijgt systemische klachten en je immuunsysteem gaat deze incompatibele stoffen ergens in het lichaam opbergen, op die plaats in het lichaam zoals het op jouw DNA is vastgelegd, dat kan van je gewrichten (reuma en artrose) tot hersenen (MS, Parkinson, Alzheimer) en van organen (Pancreas, lever) tot in de zenuwbanen (ALS) of huid (Eczeem, Psoriasis), en zo krijg je die aandoening.

Of het immuunsysteem probeert het probleem van de ophoping van incompatibele stoffen in het lichaam en hersenen te voorkomen en zet dan een tweede reactie aan, zoals een allergie of een intolerantie aan, dit zijn dus altijd gevolgen en nooit de oorzaak.

Wie alleen nog maar compatibele voedingsstoffen eet, drinkt en smeert geneest en voorkom je zo dat de aandoening terug kan komen. Zo simpel is het, en wat compatibele voeding voor jou is dat weet je met de BASIS Plus test.

Wim

Rugproblemen zijn na 1 behandelingverdwenen

gezien mijn eigen ervaringen en die van mijn vrouw een compleet verkeerde reactie

ja

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

ja, het is een prima methode die helpt

Ik had nogal wat problemen met mijn gezondheid die maar niet over gingen en eigenlijk alleen maar verslechterde, zodanig dat ik meerdere keren in de ziektewet ben belandt.
Ik had extreem veel...

Ik vind dat nogal een beschuldiging. Ik weet niet waar dat op gebasseerd is.

Omdat er daadwerkelijk goede resultaten zijn. Omdat t werkt, omdat t wetenschappelijk bewezen is, en omdat je zelf een keuze mag hebben welke zorg je graag wil. Het is ten behoeve van de patient.

Zou u de Medisynx Methode ook aan anderen aanraden om te gaan doen?

Omdat hier word gekeken waar de oorzaak van t probleem vandaan komt, en die aan te pakken, i.p.v. een crème erop of een pilletje wat tijdelijk het probleem onderdrukt

Pops

Mijn ervaring met Medisynx is zeer positief! Door mij aan het dieet, wat naar aanleiding van mijn bloedonderzoek is bepaald, te houden was ik weer in staat om ongestoord met mijn hobby, helicopter...

Uitermate kortzichtig en naif!

Absoluut!!

Absoluut!

Dat het werkt

Dit zou vergoed moeten worden.

Dit zou ook vergoed moeten worden vanuit de basis verz.

Ja

Geen baat bij