Heeft gezondheidstechnisch een hele verandering ten goede gebracht, maar is in mijn geval best zwaar. Elke vergissing, altijd per ongeluk wordt keihard afgestraft.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Ik ben bang dat volledige vergoeding tot een vermindering van resultaat zal leiden. Liever 1 gemotiveerde patiënt dan 10 die het vergoed kunnen krijgen, tenzij daar een wetenschappelijk vangnet voor gemaakt kan worden

Henk van Vlastuin

Super. Door heel eenvoudig een klein beetje bloed af te staan weet je in 1 keer wat je wel en niet kunt eten. Hierdoor is mijn cholestorol niveau gedaald naar een gezond level

ja, omdat het veel zorgkosten voorkomt. Beter te voorkomen dan te genezen.

Gwendolyn Rutten

Twee van onze drie kinderen en ikzelf zijn door het bloedonderzoek via deze methode onze intoleranties op het spoor gekomen die debet bleken te zijn aan een veelvoud van onze klachten. We laten ons... Twee van onze drie kinderen en ikzelf zijn door het bloedonderzoek via deze methode onze intoleranties op het spoor gekomen die debet bleken te zijn aan een veelvoud van onze klachten. We laten ons derde kind ook testen.

jazeker. omdat met het inzicht dat de methode geeft de gezondheid van personen kunnen verbeteren, worden hiermee preventief andere ziektekosten voorkomen.

T. van der Werf

Zeer blij dat mijn klachten bijna helemaal zijn verdwenen na de voedingstest!

Ja absoluut!

Til Zwolle

Ik volg de Medisynx Methode nu ruim 4 maanden en ben positief. Na ruim 40 jaar is mijn grote boodschap genormaliseerd; dat wil zeggen geen 'oerknal' meer, bestaat uit meerdere delen en moet zelfs... Ik volg de Medisynx Methode nu ruim 4 maanden en ben positief. Na ruim 40 jaar is mijn grote boodschap genormaliseerd; dat wil zeggen geen 'oerknal' meer, bestaat uit meerdere delen en moet zelfs regelmatig persen. Dat is een vergeten ervaring. Ik heb het ook minder benauwd. Mijn benauwdheidsklachten begonnen in 1983, inmiddels 33 jaar geleden. Ik merk ook effect van het 'smeren'. De juiste crême gebruiken, in mijn geval zonder amandelolie, doe ik pas sinds 1 week en merk direct dat ik beter opsta. M'n luchtwegen zijn meer open.

Ja, om hiermee alle verzekerden te kunnen bereiken, dus zo laagdrempelig mogelijk.
Wanneer patiënten hun verantwoordelijkheid voor hun individuele dieet goed oppakken, zullen zorgkosten op termijn aanzienlijk dalen.