saskia

Geweldig!!!

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

het Ministerie van Volksgezondheid en mw. drs Edith Schippers zijn wel erg kortzichtig als zij de resultaten van methode Medisynx nog langer kiezen te negeren. Zijn het dan toch de belangen van de farmaceutische industrie die prevaleren????

Yo estoy super contenta con medisynx! Mi hija tenia una piquiña insoportable. Estaba super enferma. Ahora tengo de vuelta a mi hija ??

Ja. Want zo geef je de mensen een kans om te kijken of deze methode ook de ziekte of kwaltjes verbeterd waarmee ze misschien al jaren te maken hebben. Dan wordt het voor mensen betaalbaar!

Mel

Een jaar of acht geleden, ik was toen halverwege de dertig, kreeg ik van mijn cardioloog te horen dat mijn kans op ernstige complicaties in de komende tien jaar 100% was. Ik heb afgelopen jaren... Een jaar of acht geleden, ik was toen halverwege de dertig, kreeg ik van mijn cardioloog te horen dat mijn kans op ernstige complicaties in de komende tien jaar 100% was. Ik heb afgelopen jaren allerlei medicatie gebruikt, ben bij verschillende artsen geweest en het enige antwoord op mijn vragen was medicatie. Omdat ik veel last had van bijwerkingen betekende medicatie meer medicatie om die bijwerkingen onder controle te houden en omdat ik steeds meer bijwerkingen kreeg nog meer medicatie. Een vicieuze cirkel waar ik zelf niet meer uit kwam.
Anderhalf jaar geleden kwam ik met Medisynx in aanraking en inmiddels ben ik vrij van alle medicatie en zijn nagenoeg al mijn bloedwaarden goed. Ik voel me een stuk fitter en bijna nog belangrijker; ik heb grip op mijn eigen gezondheid en dat voelt goed!

Jazeker, ik vind dat de Medisynx Methode voor iedereen bereikbaar moet zijn. Het is een methode die, mits consequent toegepast, echt werkt en die de verantwoording voor de eigen gezondheid bij de patiënt zelf legt en dat is goed, het maakt mensen krachtiger.

Goed, bij mij werkt het uitstekend.
Door me consequent aan het voedseladvies te houden gebruik ik geen medicatie meer voor hypothyreoïdie en voel me prima.

Ja zeker. Bespaart een helehoop kosten van gissen naar oorzaken gevolgd door onnodig medicijn gebruik.

Ik ben via mijn moeder bij de medisynx methode gekomen met de volgende klachten, fybriomyalgie het ging zo erg met mij achteruit dat ik bijna in een rolstoel zou moeten. ik had last van eczeem,... Ik ben via mijn moeder bij de medisynx methode gekomen met de volgende klachten, fybriomyalgie het ging zo erg met mij achteruit dat ik bijna in een rolstoel zou moeten. ik had last van eczeem, vocht vasthouden, oververmoeidheid constant, krachtverlies en ongelovelijke pijn bij elke beweging. sinds het medisynx dieet en accupuntuur heb ik er vrijwel geen last meer van ik noem mezelf ook niet ziek meer, want zo voel ik me ook niet ik leef weer kan weer fijn met me docher spelen en fietsen het doet geen pijn meer, behalve de normale spierpijn. ik ben ook niet meer constant moe heb meer energie slaap beter ben zo blij en dankbaar voor deze methode anders had ik tot mijn dood met pijn moeten leven in een rolstoel en door deze methode heb ik gelukkig nooit een rolstoel nodig gehad en ben ik bijna helemaal van alle klachten af.

ja, want deze methode moet voor iedereen beschikbaar zijn ook voor degene die niet een duurdere verzekering kunnen bekostigen. deze methode kan zoveel mensen beter maken en ik vind dat iedereen gelijke kansen verdient om hiervoor zelf te kunnen kiezen.

Ik hoorde van de methode van een kennis. zij heeft de ziekte van Crohn en ook haar kinderen hadden veel baat bij deze methode.
Mijn dochter heeft de diagnose Fibromygie en was ernstig beperkt...
Mijn dochter heeft de diagnose Fibromygie en was ernstig beperkt in haar leven hierdoor. (pijn in al haar spieren krachtsverlies, moeheid , oedeem in hele lichaam, slapeloosheid, , en hierdoor arbeidsongeschikt, thuiszorg komt voor ondersteuning in het huishouden).
De reguliere zorg kon niets voor haar doen. Na 2 weken dieet volgen en 1 keer acupunctuur namen haar klachten verbazingwekkend af. Nu volgt ze 2 jaar de methode,( dieet en 2 keer per jaar acupunctuur) ze kan weer funcioneren in haar gezin en volgt nu een opleiding.
Mijn man en ik volgen nu ruim een jaar deze methode.
KLachten man : Whiplesh syndroom( auto ongeluk 1999).: altijd pijn rug , hoofd voeten, overgevoelig licht en geluid, slecht slapen , depressief, cognietieve beperking, inactief, sinds 2001 arbeidsongeschikt.
Na 1 jaar dieet en 4 acupuctuurbehandelingen : geen pijn, meer actief, vrolijker, kan thuis weer meer doen.
Mijn klachten; Chronisch depressief, obstipatie , paniekaanvallen, moe, elke maand terugkerende luchtweginfectie, hierdoor veel ziekmelden op werk.
Na 1 jaar dieet en 4 acupunctuurbehandelingen : geen obstipatie, geen medicatie meer nodig voor depressie en paniekaanvallen. nu 1 keer per 3 maanden wat verkouden.
Klachten kleindochter ( geb. dd. 2007) ontwikkelingsstoornis vanaf tweede jaar onder behandeling, laat lopen, praten etc.., evenwichtsstoornis, darmproblemen, gedragsproblemen, vorig jaar angst voor clown in haar hoofd, die "slechte dingen "zegt. (lijkt op psychotische aanleg), veel schooluitval.
Na 2 maanden dieet en een acupunctuurhehandeling met 2 naaldjes : enorme verbetering in gedrag, durft opeens te klimmen, vertelt, dat de clown helemaal weg is. Nu, na 1 jaaar dieet: gaat vooruit op school en hoeft minder thuis te blijven, kan nu wel leren fietsen en de clown blijft weg.

Ja,
Deze methode kan juist kosten besparen in de gezondheidszorg en verlaging van uitval door ziekte.

Zeer goed, er wordt serieus geluisterd en meegedacht en je bent geen nummer

jazeker, ik heb door medisynx geen medicijnen meer nodig

Paula

Een fantastisch goed resultaat. Kan nu Nu kan ik haast alles weer eten zonder systeemklachten te krijgen. Ben een stuk wijzer geworden wat en wanneer ik bepaalde dingen kan eten. Doe alles weer.... Een fantastisch goed resultaat. Kan nu Nu kan ik haast alles weer eten zonder systeemklachten te krijgen. Ben een stuk wijzer geworden wat en wanneer ik bepaalde dingen kan eten. Doe alles weer. Oppassen op kleinkinderen, mn massagewerk en sporten. Het is inmiddels 3 jaar geleden. Na een paar weken was er al een grote verbetering. Het leven lachte me weer toe.

Zeer zeker. Het zal de mensen helpen van hun klachten af te komen en meer te begrijpen van hun lichaam over verteringsproblemen en systematische klachten. Een ontlasting voor de maatschappij uiteindelijk door minder zitten, die hiermee verband houden. En betaalbaar worden gemaakt voor de mensen d.m.v. opnemen in de basis verzekering.

Joke

Na een behandeling al zeer goeie resultaten

Het moet zeker vergoed worden want er zijn zeker mensen die deze behandeling niet kunnen bekostigen. En als het helpt dat de mensen geen dure medicijnen meer onodig hebben .

Hans

Zelf heb ik de ziekte van Meuniére gehad. Tevens had ik veel last van roos in het haar. Sinds het bloedonderzoek van Medisynx en nadat ik mij heb gehouden aan het advies van voeding, heb ik nooit... Zelf heb ik de ziekte van Meuniére gehad. Tevens had ik veel last van roos in het haar. Sinds het bloedonderzoek van Medisynx en nadat ik mij heb gehouden aan het advies van voeding, heb ik nooit last meer gehad van Meuniére. Volgens de K.N.O. arts waarbij ik onder behandeling was, verklaarde dat ik moest leren met de ziekte te leven.

Ja. Wanneer dit in de basis verzekering komt, zal dat in de toekomst veel kosten besparen in de toekomst. Er zijn dan minder dure medicijnen nodig.