Super fijn, de oplossing van mijn eczeem klachten, door de juiste voeding ook geen astma meer en vrij van hooikoorts.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

belachelijk

Frank

Een aantal jaren geleden kreeg ik na bezoeken aan huisarts, fysiotherapie, en specialisten het advies om maar een injectie in mijn pijnlijke schouders te laten uitvoeren teneinde te kunnen blijven... Een aantal jaren geleden kreeg ik na bezoeken aan huisarts, fysiotherapie, en specialisten het advies om maar een injectie in mijn pijnlijke schouders te laten uitvoeren teneinde te kunnen blijven vliegen (helikopter en vleugelvliegtuigen). Dit zag ik niet zitten en door toeval stuitte ik op het adres van Medisynx. Daar was na de bloedtest en twee behandelingen mijn probleem, waar ik jaren mee had lopen sukkelen, verholpen. Het betekende wel dat ik een aantal dingen niet meer mocht eten maar dat had ik graag over voor het behaalde resultaat.

De farmaceutische / medische wereld keert zich tegen Medisynx vanuit een onwetendheid die erg halsstarrig overkomt. Zoals in ieder vakgebied zullen er hele positieve en negatieve ervaringen te... De farmaceutische / medische wereld keert zich tegen Medisynx vanuit een onwetendheid die erg halsstarrig overkomt. Zoals in ieder vakgebied zullen er hele positieve en negatieve ervaringen te vinden zijn en ook bij de Medisynx methode zullen er plussen en minnen voorkomen. Echter, de nadelen bij de Medisynx methode zijn hooguit dat het niet werkt zoals gehoopt. De voordelen zijn over het algemeen heel positief voor de patient. Helaas zit er voor de industrie geen verdien model aan vast en dat daar vele vele mensen over vallen is te begrijpen.

Peter

Geweldige resultaten heeft ons hele gezin van deze Medisynx Methode behandeling ondervonden.
Mijn vrouw heeft door haar individuele dieet en acupunctuur behandeling stap voor stap haar insuline kunnen afbouwen
naar een leven zonder medicijnen, ze is genezen van Diabetes mellitus type 1 waaraan ze al sinds ze kind was aan leed. Ze had daarbij ook polyneuropathie en retinopathie, de gevolgen van de Diabetes Mellitus, en ook die aandoeningen zijn sindsdien verdwenen. Onze huisarts en haar internist zijn bekend met dit geweldige resultaat maar doen er helaas niets mee.
Onze dochter had jarenlang last van ernstige hartritmestoornissen en viel dan bewusteloos neer, heel angstig en gevaarlijk, ze kreeg allerlei medicijnen die niet hielpen, maar ze werd er wel heel erg somber van, en ze was altijd erg moe. Sinds de Medisynx behandeling is zij ook weer helemaal gezond, klachtenvrij, vrolijk en blij en met veel energie, haar leven is totaal veranderd. Haar cardioloog zei we weten zo veel nog niet over wat voeding doet, ze at toch altijd al zeer gezond, maar blijkbaar is gezonde voeding niet voor iedereen hetzelfde, dus blijf maar goed dit dieet doen.

Onze oudste zoon had altijd middenoorontstekingen, had dan ook al heel jong buisjes in de oren. Hij had ook altijd last van buikpijn en soms plotseling heftige diarree, pijn aan de knieën en veel groeipijnen, kon dan ook niet sporten.
U raad het al, al na 1 week waren zijn buik-, en knie-, en groeipijn klachten weg en bleven weg, de buisjes groeiden eruit en hij hoefde geen nieuwe buisjes meer. We vertelden dit aan zijn KNO arts, maar die reageerde zo laconiek.

Onze jongste zoon had vanaf dat hij 7 maanden oud was al ernstige astma aanvallen en ernstige huidklachten en altijd heel veel jeuk, hij was pas 6 jaar oud maar ook hij wilde de Medisynx Methode gaan doen en ook hij is inmiddels ruim 12 jaren zonder klachten en is zonder pufjes en heeft helemaal geen medicijnen meer. Zeer bijzonder! We hebben dit prachtige nieuws toen bij het Astma Fonds (heet nu Long Fonds) gemeld, maar ze lachten ons uit en haalden hun schouders op. Wij bepalen zelf wel wat we in ons tijdschrift schrijven, was hun reactie.

Waarom willen ze niets met deze informatie doen, vroegen we ons toen af, zij collecteren toch om wetenschappelijk onderzoek te doen naar een behandeling om astma te genezen?

Mijn vrouw is jarenlang collecteleidster geweest voor het Diabetes Fonds Nederland, maar zij wilden niets met dit bijzondere resultaat doen, niets eens haar verhaal in hun tijdschrift opschrijven!

U begrijpt dat ze die vrijwilligers functie voor het Diabetes Fonds toen direct heeft neergelegd.

Deze Patiënten Verengingen en Stichtingen, zoals Long Fonds en Diabetes Fond, en al die anderen die zijn er helemaal niet voor ons, niet voor de zieken.
Zij willen Astma, Diabetes en al die andere ernstige aandoeningen helemaal niet gaan genezen, welnee het bij u opgehaalde geld is bestemd voor de eigen directeuren en hun vrienden in de farmaceutische industrie, want u moet wel een pilletje blijven slikken.
Uw ziek zijn is hun business, wanneer ze u beter zouden maken verdienen ze niets meer.
Dit harde feit is onlangs zwart op wit gebleken in de publicatie van het onderzoek van de Volkskrant, lees u maar op http://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/duitenvoordokters/
Houd u vast, want u gaat van uw stoel vallen als u dit leest.

Alle collectanten moeten dit weten, alle mensen die geld geven moeten dit ook weten, dat al hun centjes voor hele andere doelen gebruikt worden. U wordt misbruikt voor hun eigen commerciële doelen.

Nu we dit weten zijn wij nog dankbaarder dat Medisynx en de Medisynx Methode bestaat, zij zijn heel bijzonder want ze werken Non-Profit met maar 1 doel: onze gezondheid!

De Medisynx Methode is sinds 2014 volledig wetenschappelijk onderbouwd, met significante resultaten. Maar dat deze methode werkt dat wisten wij en velen met ons natuurlijk allang, voor ons was dat al helemaal duidelijk.

Wij zeggen het tegen iedereen die het horen wil, wie beter wil worden gaat naar Medisynx.
Maar wie niet gaat moet nooit meer klagen.

Het is een schande dat Mw. drs. Edith Schippers (VVD), dus onze Minister van Volksgezondheid, niets met deze
bijzondere resultaten van de Medisynx Methode wil doen.
De Patiënten...
bijzondere resultaten van de Medisynx Methode wil doen.
De Patiënten Stichting heeft al in 2011 een mooie eerlijke brief geschreven aan alle Leden van de Vaste Kamercommissie
voor Volksgezondheid, dus aan alle Tweede Kamerleden, maar de reactie van Mw. Schippers was schandalig, ze heeft ons
keihard uitgelachen en daarna de Medisynx Methode helemaal zwart gemaakt op haar eigen Ministerie website, maar ook
op de websites van de Vereniging tegen Kwakzalverij, de zorgverzekeraars, Arts en Auto enzovoort.
De Medisynx Methode werd door zorgverzekeraars Menzis en VGZ sinds 2004 tot 2011 vergoed, de methode was dus toen zelfs nog niet eens wetenschappelijk onderbouwd maar was puur op basis van de prachtige resultaten. Tot Mw. Schippers hen gedwongen heeft hiermee te stoppen en ja laat nu net de heer Rogier van Boxtel bij Menzis en de heer Ab Klink bij VGZ de directeuren zijn, en allebei lid van de Vereniging tegen Kwakzalverij. Dat is de pijnlijke waarheid. Zij zouden zich allemaal diep moeten schamen en direct hun werk neer moeten leggen, zij zijn ongeschikt voor hun taak.

Wist u trouwens dat Mw. Edith Schippers getrouwd is met de heer Sander Spijker, ach toevallig project manager bij een bedrijf voor zorgconsulenten, genaamd F5com, bij dit bedrijf vertellen ze de aan de zorgverleners, dus uw ziekenhuizen en artsen waar precies de mazen in de wet zitten, hoe je dus je snel legaal heel veel geld kan verdienen.
Ja daarom wordt de zorg zo duur, daarom moet u zo veel zorgpremie en elk jaar een steeds hoger eigen risico betalen.
Kom in actie! Schrijf de Minister een brief.

De Vereniging tegen Kwakzalverij is een door de farmaceutische gesponsord organisatie, zij behartigen dan ook te vuur en te zwaard de belangen van de Farmaceutische industrie, waarvan de leden onbekend blijven, want zij zitten in alle politieke partijen: PvdA (oa. Ronald Plasterk), SP (o.a. Jan Marijnissen, Agnes Kant), CDA (o.a. Ab Klink), D66 (o.a. Rogier van Boxtel), SGP (o.a. Kees van der Staaij), CU (o.a. Andre Rouvoet), VVD (o.a. Edith Schippers), om er maar een paar te noemen.
En als het Kamerlid heel goed hun best voor de Farma doet dan krijgen ze een TopJob, zo is Agnes Kant, voorheen Tweede Kamer lid en lid van de Vaste Commissie voor Volksgezondheid voor de SP, zij wordt sinds enkele jaren vet beloond, zij is directeur geworden bij het bedrijf LAREB in s'Hertogenbosch, het geneesmiddelen bijwerkingen verzamel bureau, met een dik topsalaris, ja dat mag dan weer wel als je SP'er bent. Hoe hypocriet kun je zijn.

TV presentator Arjen Lubach van het VPRO TV Programma 'Lubach op Zondag' op 11 september 2016, zei het al, dat bespreken ze vast samen knus in bed.
Kijkt u maar bij uitzending gemist: http://tvblik.nl/zondag-met-lubach/11-september-2016

De feiten liegen niet.

saskia

Geweldig!!!

het Ministerie van Volksgezondheid en mw. drs Edith Schippers zijn wel erg kortzichtig als zij de resultaten van methode Medisynx nog langer kiezen te negeren. Zijn het dan toch de belangen van de... het Ministerie van Volksgezondheid en mw. drs Edith Schippers zijn wel erg kortzichtig als zij de resultaten van methode Medisynx nog langer kiezen te negeren. Zijn het dan toch de belangen van de farmaceutische industrie die prevaleren????

Yo estoy super contenta con medisynx! Mi hija tenia una piquiña insoportable. Estaba super enferma. Ahora tengo de vuelta a mi hija ??

Ja. Want zo geef je de mensen een kans om te kijken of deze methode ook de ziekte of kwaltjes verbeterd waarmee ze misschien al jaren te maken hebben. Dan wordt het voor mensen betaalbaar!

Mel

Een jaar of acht geleden, ik was toen halverwege de dertig, kreeg ik van mijn cardioloog te horen dat mijn kans op ernstige complicaties in de komende tien jaar 100% was. Ik heb afgelopen jaren... Een jaar of acht geleden, ik was toen halverwege de dertig, kreeg ik van mijn cardioloog te horen dat mijn kans op ernstige complicaties in de komende tien jaar 100% was. Ik heb afgelopen jaren allerlei medicatie gebruikt, ben bij verschillende artsen geweest en het enige antwoord op mijn vragen was medicatie. Omdat ik veel last had van bijwerkingen betekende medicatie meer medicatie om die bijwerkingen onder controle te houden en omdat ik steeds meer bijwerkingen kreeg nog meer medicatie. Een vicieuze cirkel waar ik zelf niet meer uit kwam.
Anderhalf jaar geleden kwam ik met Medisynx in aanraking en inmiddels ben ik vrij van alle medicatie en zijn nagenoeg al mijn bloedwaarden goed. Ik voel me een stuk fitter en bijna nog belangrijker; ik heb grip op mijn eigen gezondheid en dat voelt goed!

Jazeker, ik vind dat de Medisynx Methode voor iedereen bereikbaar moet zijn. Het is een methode die, mits consequent toegepast, echt werkt en die de verantwoording voor de eigen gezondheid bij de... Jazeker, ik vind dat de Medisynx Methode voor iedereen bereikbaar moet zijn. Het is een methode die, mits consequent toegepast, echt werkt en die de verantwoording voor de eigen gezondheid bij de patiënt zelf legt en dat is goed, het maakt mensen krachtiger.

Goed, bij mij werkt het uitstekend.
Door me consequent aan het voedseladvies te houden gebruik ik geen medicatie meer voor hypothyreoïdie en voel me prima.

Ja zeker. Bespaart een helehoop kosten van gissen naar oorzaken gevolgd door onnodig medicijn gebruik.

Ik ben via mijn moeder bij de medisynx methode gekomen met de volgende klachten, fybriomyalgie het ging zo erg met mij achteruit dat ik bijna in een rolstoel zou moeten. ik had last van eczeem,... Ik ben via mijn moeder bij de medisynx methode gekomen met de volgende klachten, fybriomyalgie het ging zo erg met mij achteruit dat ik bijna in een rolstoel zou moeten. ik had last van eczeem, vocht vasthouden, oververmoeidheid constant, krachtverlies en ongelovelijke pijn bij elke beweging. sinds het medisynx dieet en accupuntuur heb ik er vrijwel geen last meer van ik noem mezelf ook niet ziek meer, want zo voel ik me ook niet ik leef weer kan weer fijn met me docher spelen en fietsen het doet geen pijn meer, behalve de normale spierpijn. ik ben ook niet meer constant moe heb meer energie slaap beter ben zo blij en dankbaar voor deze methode anders had ik tot mijn dood met pijn moeten leven in een rolstoel en door deze methode heb ik gelukkig nooit een rolstoel nodig gehad en ben ik bijna helemaal van alle klachten af.

ja, want deze methode moet voor iedereen beschikbaar zijn ook voor degene die niet een duurdere verzekering kunnen bekostigen. deze methode kan zoveel mensen beter maken en ik vind dat iedereen... ja, want deze methode moet voor iedereen beschikbaar zijn ook voor degene die niet een duurdere verzekering kunnen bekostigen. deze methode kan zoveel mensen beter maken en ik vind dat iedereen gelijke kansen verdient om hiervoor zelf te kunnen kiezen.

Ik hoorde van de methode van een kennis. zij heeft de ziekte van Crohn en ook haar kinderen hadden veel baat bij deze methode.
Mijn dochter heeft de diagnose Fibromygie en was ernstig beperkt...
Mijn dochter heeft de diagnose Fibromygie en was ernstig beperkt in haar leven hierdoor. (pijn in al haar spieren krachtsverlies, moeheid , oedeem in hele lichaam, slapeloosheid, , en hierdoor arbeidsongeschikt, thuiszorg komt voor ondersteuning in het huishouden).
De reguliere zorg kon niets voor haar doen. Na 2 weken dieet volgen en 1 keer acupunctuur namen haar klachten verbazingwekkend af. Nu volgt ze 2 jaar de methode,( dieet en 2 keer per jaar acupunctuur) ze kan weer funcioneren in haar gezin en volgt nu een opleiding.
Mijn man en ik volgen nu ruim een jaar deze methode.
KLachten man : Whiplesh syndroom( auto ongeluk 1999).: altijd pijn rug , hoofd voeten, overgevoelig licht en geluid, slecht slapen , depressief, cognietieve beperking, inactief, sinds 2001 arbeidsongeschikt.
Na 1 jaar dieet en 4 acupuctuurbehandelingen : geen pijn, meer actief, vrolijker, kan thuis weer meer doen.
Mijn klachten; Chronisch depressief, obstipatie , paniekaanvallen, moe, elke maand terugkerende luchtweginfectie, hierdoor veel ziekmelden op werk.
Na 1 jaar dieet en 4 acupunctuurbehandelingen : geen obstipatie, geen medicatie meer nodig voor depressie en paniekaanvallen. nu 1 keer per 3 maanden wat verkouden.
Klachten kleindochter ( geb. dd. 2007) ontwikkelingsstoornis vanaf tweede jaar onder behandeling, laat lopen, praten etc.., evenwichtsstoornis, darmproblemen, gedragsproblemen, vorig jaar angst voor clown in haar hoofd, die "slechte dingen "zegt. (lijkt op psychotische aanleg), veel schooluitval.
Na 2 maanden dieet en een acupunctuurhehandeling met 2 naaldjes : enorme verbetering in gedrag, durft opeens te klimmen, vertelt, dat de clown helemaal weg is. Nu, na 1 jaaar dieet: gaat vooruit op school en hoeft minder thuis te blijven, kan nu wel leren fietsen en de clown blijft weg.

Ja,
Deze methode kan juist kosten besparen in de gezondheidszorg en verlaging van uitval door ziekte.

Zeer goed, er wordt serieus geluisterd en meegedacht en je bent geen nummer

jazeker, ik heb door medisynx geen medicijnen meer nodig