Goed. Er wordt goed geluisterd naar je klachten en niet meteen gegrepen naar medicijnen (symptoombestrijding), maar gekeken naar de oorzaak van je symptomen.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Totaal niet bewust op de feiten.

Zéér goed,
je weet nu precies waar je aan toe bent

dat Mw. drs Edith Schippers het zelf een keer moet gaan doen en dan komt zij er zelf wel achter.

Maria

Positieve ervaring. December 2015 is geconstateerd dat ik ziek door voeding ben. Juni 2016 deelde een specialist mij de diagnose Ziekte van Waldenström (WM) mee. Dit is een mild kwaadaardig... Positieve ervaring. December 2015 is geconstateerd dat ik ziek door voeding ben. Juni 2016 deelde een specialist mij de diagnose Ziekte van Waldenström (WM) mee. Dit is een mild kwaadaardig non-hodgkin lymfoom. Er ontstaat bij deze ziekte een overmaat van één soort antistoffen: IgM M proteïne. Hierdoor kan het bloed stroperiger worden. De ziekte wordt in Nederland jaarlijks vastgesteld bij 75 à 100 personen. Over het onstaan van een lymfoplasmacytair lymfoom is weinig bekend. Behandeling wordt pas ingezet als er duidelijk specifieke klachten zijn. Die zijn er in mijn geval niet/weinig.
Ik word behandeld volgens de Medisynx Methode: volg stipt mijn dieet, heb regelmatig een acupunctuur behandeling, een supplement tegen de Candida en chinese kruiden om hyperviscositeit tegen te gaan (is een veel voorkomende WM-klacht). Mijn bloed wordt in het ziekenhuis 1x 3 maanden gecontroleerd. Inmiddels is er 5x een IgM bepaling bepaald. Deze daalt tot nu toe elke keer een beetje. Er is de laatste tijd sprake van een toename van kracht in mijn armen, dit in tegenstelling tot het te verwachten beeld, ik heb geen gezwollen tong meer, de jaundice/geelheid op mijn handen en voetzolen is nagenoeg verdwenen, ik heb een helder hoofd met goede concentratie en ben mentaal sterker.

Ik vind dit onbegrijpelijk.
Ik vind dit onbegrijpelijk.
Door het individueel vaststellen van welke voedingsmiddelen niet meer te gebruiken, kan zoveel indivuele gezondheidswinst en levensvreugde herwonnen worden en zoveel kosten voor de gemeenschap worden bespaard. Je zou zeggen past helemaal in de huidige tijd om met deze kennis de eigen regie ook te kunnen pakken.

In 2010 ben ik begonnen met de Medisynx Methode. Ik heb er veel baat bij. Voor die tijd was ik, zoals ik zei, tot op de botten moe, had al jaren hoge bloeddruk en had veel gewrichtsklachten in... In 2010 ben ik begonnen met de Medisynx Methode. Ik heb er veel baat bij. Voor die tijd was ik, zoals ik zei, tot op de botten moe, had al jaren hoge bloeddruk en had veel gewrichtsklachten in handen en vooral in de knieën. Aan 1 knie had ik al een kijkoperatie gehad met weinig succes. Voor mijn klachten ging ik minstens 12 x per jaar naar de fysiotherapeut. Na mijn start met de Medisynx Methode zijn mijn klachten, als ik geen fouten maak, verdwenen. De fysiotherapie is sindsdien niet meer nodiggeweest en de bloeddruk is weer normaal.

Belachelijk! De gezondheidszorg zou veel geld kunnen besparen als het voor iedereen mogelijk was om van de Medisynx Methode gebruik te kunnen maken. Doordat de zorgverzekering het steeds minder of... Belachelijk! De gezondheidszorg zou veel geld kunnen besparen als het voor iedereen mogelijk was om van de Medisynx Methode gebruik te kunnen maken. Doordat de zorgverzekering het steeds minder of niet vergoed, kunnen de minder draagkrachtige er geen gebruik van maken.

Gemma, Pannerden

Het is fantastisch dat je voor weet wat je moet eten. Ook als je het daardoor lastig hebt met je sociale contacten, die er rekening mee moeten houden. De meerwaarde is dat je je zoveel energieker... Het is fantastisch dat je voor weet wat je moet eten. Ook als je het daardoor lastig hebt met je sociale contacten, die er rekening mee moeten houden. De meerwaarde is dat je je zoveel energieker voelt, geen last meer hebt van geregelde klachten als hoofdpijn, buikpijn, opgeblazen gevoel, pijn in de handen. Daarbij zijn huidproblemen verdwenen. Mijn hele gezin leeft naar deze methode en we zijn er allemaal blij mee.

De hele gezondsheidszorg is niet bezig met de basis: voeding. Minister Schippers zou in de toekomst miljarden kunnen besparen als ze de patienten de gelegenheid geeft uit te zoeken waar ze al of... De hele gezondsheidszorg is niet bezig met de basis: voeding. Minister Schippers zou in de toekomst miljarden kunnen besparen als ze de patienten de gelegenheid geeft uit te zoeken waar ze al of niet tegen kunnen. Minister Schippers zou zich moeten schamen. Het is blijkbaar moeilijk in een gevestigde orde van de regels af te wijken.

Corry van Beek

Zeer goede ervaring.
Heb 8 jaar geleden bloedonderzoek laten doen en vervolgens dieet gehouden.
Zeer goede ervaring.
Heb 8 jaar geleden bloedonderzoek laten doen en vervolgens dieet gehouden.
De aanhoudende diaree waar ik gedurende 10 jaar last van had heb ik door de juiste voedingskeuze weten te stoppen.

Minister laat zich te veel leiden door uitspraken van grote bedrijven in de voedingsmiddelen- en geneesmiddelenindustrie.
Gaat alleen om commerciele belangen.
Stel liever de patiënt...
Gaat alleen om commerciele belangen.
Stel liever de patiënt centraal!!
Enkele bloedtesten door Medisynx voorkomen juist heel veel ziekten en zal besparing opleveren in de Gezondheidszorg.

Ron

Meerdere mensen geadviseerd om deze behandeling te ondergaan inclusief mijn eigen kind en ouders en vrienden

de allopathie is slechts een beperkte vorm van wetenschap bedrijven, zo ook de westerse wetenschap. door gebrek aan kennis en een nog inquisitie achtige en superieure houding probeert de vereniging... de allopathie is slechts een beperkte vorm van wetenschap bedrijven, zo ook de westerse wetenschap. door gebrek aan kennis en een nog inquisitie achtige en superieure houding probeert de vereniging tegen kwakzalverij een spreekbuis te zijn, maar falen daar in mijn ogen enorm in. de minister loopt aan de leiband van de farmaceutische industrie dus die kunnen we niet al te serieus nemen omdat daar lagertermijn visie ontbreken.

Super fijn, de oplossing van mijn eczeem klachten, door de juiste voeding ook geen astma meer en vrij van hooikoorts.

belachelijk

Frank

Een aantal jaren geleden kreeg ik na bezoeken aan huisarts, fysiotherapie, en specialisten het advies om maar een injectie in mijn pijnlijke schouders te laten uitvoeren teneinde te kunnen blijven... Een aantal jaren geleden kreeg ik na bezoeken aan huisarts, fysiotherapie, en specialisten het advies om maar een injectie in mijn pijnlijke schouders te laten uitvoeren teneinde te kunnen blijven vliegen (helikopter en vleugelvliegtuigen). Dit zag ik niet zitten en door toeval stuitte ik op het adres van Medisynx. Daar was na de bloedtest en twee behandelingen mijn probleem, waar ik jaren mee had lopen sukkelen, verholpen. Het betekende wel dat ik een aantal dingen niet meer mocht eten maar dat had ik graag over voor het behaalde resultaat.

De farmaceutische / medische wereld keert zich tegen Medisynx vanuit een onwetendheid die erg halsstarrig overkomt. Zoals in ieder vakgebied zullen er hele positieve en negatieve ervaringen te... De farmaceutische / medische wereld keert zich tegen Medisynx vanuit een onwetendheid die erg halsstarrig overkomt. Zoals in ieder vakgebied zullen er hele positieve en negatieve ervaringen te vinden zijn en ook bij de Medisynx methode zullen er plussen en minnen voorkomen. Echter, de nadelen bij de Medisynx methode zijn hooguit dat het niet werkt zoals gehoopt. De voordelen zijn over het algemeen heel positief voor de patient. Helaas zit er voor de industrie geen verdien model aan vast en dat daar vele vele mensen over vallen is te begrijpen.

Peter

Geweldige resultaten heeft ons hele gezin van deze Medisynx Methode behandeling ondervonden.
Mijn vrouw heeft door haar individuele dieet en acupunctuur behandeling stap voor stap haar insuline kunnen afbouwen
naar een leven zonder medicijnen, ze is genezen van Diabetes mellitus type 1 waaraan ze al sinds ze kind was aan leed. Ze had daarbij ook polyneuropathie en retinopathie, de gevolgen van de Diabetes Mellitus, en ook die aandoeningen zijn sindsdien verdwenen. Onze huisarts en haar internist zijn bekend met dit geweldige resultaat maar doen er helaas niets mee.
Onze dochter had jarenlang last van ernstige hartritmestoornissen en viel dan bewusteloos neer, heel angstig en gevaarlijk, ze kreeg allerlei medicijnen die niet hielpen, maar ze werd er wel heel erg somber van, en ze was altijd erg moe. Sinds de Medisynx behandeling is zij ook weer helemaal gezond, klachtenvrij, vrolijk en blij en met veel energie, haar leven is totaal veranderd. Haar cardioloog zei we weten zo veel nog niet over wat voeding doet, ze at toch altijd al zeer gezond, maar blijkbaar is gezonde voeding niet voor iedereen hetzelfde, dus blijf maar goed dit dieet doen.

Onze oudste zoon had altijd middenoorontstekingen, had dan ook al heel jong buisjes in de oren. Hij had ook altijd last van buikpijn en soms plotseling heftige diarree, pijn aan de knieën en veel groeipijnen, kon dan ook niet sporten.
U raad het al, al na 1 week waren zijn buik-, en knie-, en groeipijn klachten weg en bleven weg, de buisjes groeiden eruit en hij hoefde geen nieuwe buisjes meer. We vertelden dit aan zijn KNO arts, maar die reageerde zo laconiek.

Onze jongste zoon had vanaf dat hij 7 maanden oud was al ernstige astma aanvallen en ernstige huidklachten en altijd heel veel jeuk, hij was pas 6 jaar oud maar ook hij wilde de Medisynx Methode gaan doen en ook hij is inmiddels ruim 12 jaren zonder klachten en is zonder pufjes en heeft helemaal geen medicijnen meer. Zeer bijzonder! We hebben dit prachtige nieuws toen bij het Astma Fonds (heet nu Long Fonds) gemeld, maar ze lachten ons uit en haalden hun schouders op. Wij bepalen zelf wel wat we in ons tijdschrift schrijven, was hun reactie.

Waarom willen ze niets met deze informatie doen, vroegen we ons toen af, zij collecteren toch om wetenschappelijk onderzoek te doen naar een behandeling om astma te genezen?

Mijn vrouw is jarenlang collecteleidster geweest voor het Diabetes Fonds Nederland, maar zij wilden niets met dit bijzondere resultaat doen, niets eens haar verhaal in hun tijdschrift opschrijven!

U begrijpt dat ze die vrijwilligers functie voor het Diabetes Fonds toen direct heeft neergelegd.

Deze Patiënten Verengingen en Stichtingen, zoals Long Fonds en Diabetes Fond, en al die anderen die zijn er helemaal niet voor ons, niet voor de zieken.
Zij willen Astma, Diabetes en al die andere ernstige aandoeningen helemaal niet gaan genezen, welnee het bij u opgehaalde geld is bestemd voor de eigen directeuren en hun vrienden in de farmaceutische industrie, want u moet wel een pilletje blijven slikken.
Uw ziek zijn is hun business, wanneer ze u beter zouden maken verdienen ze niets meer.
Dit harde feit is onlangs zwart op wit gebleken in de publicatie van het onderzoek van de Volkskrant, lees u maar op http://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/duitenvoordokters/
Houd u vast, want u gaat van uw stoel vallen als u dit leest.

Alle collectanten moeten dit weten, alle mensen die geld geven moeten dit ook weten, dat al hun centjes voor hele andere doelen gebruikt worden. U wordt misbruikt voor hun eigen commerciële doelen.

Nu we dit weten zijn wij nog dankbaarder dat Medisynx en de Medisynx Methode bestaat, zij zijn heel bijzonder want ze werken Non-Profit met maar 1 doel: onze gezondheid!

De Medisynx Methode is sinds 2014 volledig wetenschappelijk onderbouwd, met significante resultaten. Maar dat deze methode werkt dat wisten wij en velen met ons natuurlijk allang, voor ons was dat al helemaal duidelijk.

Wij zeggen het tegen iedereen die het horen wil, wie beter wil worden gaat naar Medisynx.
Maar wie niet gaat moet nooit meer klagen.

Het is een schande dat Mw. drs. Edith Schippers (VVD), dus onze Minister van Volksgezondheid, niets met deze
bijzondere resultaten van de Medisynx Methode wil doen.
De Patiënten...
bijzondere resultaten van de Medisynx Methode wil doen.
De Patiënten Stichting heeft al in 2011 een mooie eerlijke brief geschreven aan alle Leden van de Vaste Kamercommissie
voor Volksgezondheid, dus aan alle Tweede Kamerleden, maar de reactie van Mw. Schippers was schandalig, ze heeft ons
keihard uitgelachen en daarna de Medisynx Methode helemaal zwart gemaakt op haar eigen Ministerie website, maar ook
op de websites van de Vereniging tegen Kwakzalverij, de zorgverzekeraars, Arts en Auto enzovoort.
De Medisynx Methode werd door zorgverzekeraars Menzis en VGZ sinds 2004 tot 2011 vergoed, de methode was dus toen zelfs nog niet eens wetenschappelijk onderbouwd maar was puur op basis van de prachtige resultaten. Tot Mw. Schippers hen gedwongen heeft hiermee te stoppen en ja laat nu net de heer Rogier van Boxtel bij Menzis en de heer Ab Klink bij VGZ de directeuren zijn, en allebei lid van de Vereniging tegen Kwakzalverij. Dat is de pijnlijke waarheid. Zij zouden zich allemaal diep moeten schamen en direct hun werk neer moeten leggen, zij zijn ongeschikt voor hun taak.

Wist u trouwens dat Mw. Edith Schippers getrouwd is met de heer Sander Spijker, ach toevallig project manager bij een bedrijf voor zorgconsulenten, genaamd F5com, bij dit bedrijf vertellen ze de aan de zorgverleners, dus uw ziekenhuizen en artsen waar precies de mazen in de wet zitten, hoe je dus je snel legaal heel veel geld kan verdienen.
Ja daarom wordt de zorg zo duur, daarom moet u zo veel zorgpremie en elk jaar een steeds hoger eigen risico betalen.
Kom in actie! Schrijf de Minister een brief.

De Vereniging tegen Kwakzalverij is een door de farmaceutische gesponsord organisatie, zij behartigen dan ook te vuur en te zwaard de belangen van de Farmaceutische industrie, waarvan de leden onbekend blijven, want zij zitten in alle politieke partijen: PvdA (oa. Ronald Plasterk), SP (o.a. Jan Marijnissen, Agnes Kant), CDA (o.a. Ab Klink), D66 (o.a. Rogier van Boxtel), SGP (o.a. Kees van der Staaij), CU (o.a. Andre Rouvoet), VVD (o.a. Edith Schippers), om er maar een paar te noemen.
En als het Kamerlid heel goed hun best voor de Farma doet dan krijgen ze een TopJob, zo is Agnes Kant, voorheen Tweede Kamer lid en lid van de Vaste Commissie voor Volksgezondheid voor de SP, zij wordt sinds enkele jaren vet beloond, zij is directeur geworden bij het bedrijf LAREB in s'Hertogenbosch, het geneesmiddelen bijwerkingen verzamel bureau, met een dik topsalaris, ja dat mag dan weer wel als je SP'er bent. Hoe hypocriet kun je zijn.

TV presentator Arjen Lubach van het VPRO TV Programma 'Lubach op Zondag' op 11 september 2016, zei het al, dat bespreken ze vast samen knus in bed.
Kijkt u maar bij uitzending gemist: http://tvblik.nl/zondag-met-lubach/11-september-2016

De feiten liegen niet.