Marloes

Dochter, man en ik zelf zijn getest. Vooral mijn dochter en man hadden veel buikklachten. Mijn dochter van nu 4 jaar heeft als baby alleen maar gehuild, nu blijkt ze geen melkproducten te mogen... Dochter, man en ik zelf zijn getest. Vooral mijn dochter en man hadden veel buikklachten. Mijn dochter van nu 4 jaar heeft als baby alleen maar gehuild, nu blijkt ze geen melkproducten te mogen (logische dus die buikkrampjes). Nu geen buikklachten en eczeem meer.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Belachelijk, misschien moet ze het eerst eens zelf uitproberen.

Maria

Zeer positief. Eind 2015 is geconstateerd dat ik ziek ben door voeding. Een half jaar later kreeg ik de diagnose ziekte van Waldenstrom, een zeldzame vorm van lymfeklierkanker. In het half jaar vóór... Zeer positief. Eind 2015 is geconstateerd dat ik ziek ben door voeding. Een half jaar later kreeg ik de diagnose ziekte van Waldenstrom, een zeldzame vorm van lymfeklierkanker. In het half jaar vóór diagnose bemerkte ik al een geleidelijke verbetering van tal van klachten. Deze klachten waren ook sluipenderwijs ontstaan. Ik slikte steeds meer voedingssupplementen. Inmiddels heb ik dat al fors verminderd. Bij de driemaandelijkse controle is mijn ziektebeeld tot op heden stabiel. Behandeling is nog niet nodig. Wat ik bijzonder vind, is de toename van kracht in mijn lichaam. Ik voel me sterker worden in mijn schouders, bovenarmen en benen en dat terwijl ik me helemaal niet gerealiseerd heb dat er sprake was van lichaamszwakte. Vaak is er bij deze ziekte sprake van een toenemende lichaamszwakte op het moment van diagnose. Knijpkracht is ook toegenomen. Ik kan me beter concentreren, heb geen gezwollen tong meer, de jaundice (geelheid) van handen en voeten is nagenoeg weggetrokken, ik ruik stukken beter, ben mentaal sterker en heb na circa 45 jaar een normale stoelgang in plaats van steeds vaker een grote boodschap als 'oerknal'. Mijn huidskleur is fris en huid en tong zijn niet meer droog. Mijn tanden zien er qua kleur stukken beter uit en ook is het glazuur van mijn tanden sterker geworden, enz. Logisch dat ik mijn dieet zeer gemotiveerd volg. Ook heb ik regelmatig een acupunctuur behandeling. Dat voelt elke keer weer goed. Voel me sterk hierna.

Ik vind dit zeer kwalijk.
Hiermee ontneemt zij in feite een fors aantal mensen de mogelijkheid om op het vlak van de voor hen juiste voeding 'in kaart te worden gebracht' en daarna de regie om gezonder te worden in eigen hand te nemen.

Mary

Ik heb een positieve ervaring met goed resultaat waardoor ik werk en leven weer kon oppakken voor 100%
Na uitgebreide onderzoeken en behandeling (bloedonderzoek, Röntgenfoto's en medicatie) door de reguliere geneeskunde werd niet duidelijk wat mij mankeerde/belemmerde.

Na de diagnose (allergene reactie in het bloed) weet ik al 10 jaar welke voedingsmiddelen ik moet vermijden om een goede gezondheid zonder medicijngebruik, gewrichtspijnen en vermoeidheid te behouden.

Reactie Ziek door voeding:

De Medisynx BASIS Plus Test betreft geen allergene reactie maar een incompatibiliteitsreactie. Een zeer belangrijk verschil. Een incompatibiliteit is de eerste reactie op een voedingsstof... De Medisynx BASIS Plus Test betreft geen allergene reactie maar een incompatibiliteitsreactie. Een zeer belangrijk verschil. Een incompatibiliteit is de eerste reactie op een voedingsstof waarop het immuunsysteem reageert en dan een cascade van immunologische reacties aanzet, je krijgt systemische klachten en je immuunsysteem gaat deze incompatibele stoffen ergens in het lichaam opbergen, op die plaats in het lichaam zoals het op jouw DNA is vastgelegd, dat kan van je gewrichten (reuma en artrose) tot hersenen (MS, Parkinson, Alzheimer) en van organen (Pancreas, lever) tot in de zenuwbanen (ALS) of huid (Eczeem, Psoriasis), en zo krijg je die aandoening. Of het immuunsysteem probeert het probleem van de ophoping van incompatibele stoffen in het lichaam en hersenen te voorkomen en zet dan een tweede reactie aan, zoals een allergie of een intolerantie aan, dit zijn dus altijd gevolgen en nooit de oorzaak. Wie alleen nog maar compatibele voedingsstoffen eet, drinkt en smeert geneest en voorkom je zo dat de aandoening terug kan komen. Zo simpel is het, en wat compatibele voeding voor jou is dat weet je met de BASIS Plus test.

Wim

Rugproblemen zijn na 1 behandelingverdwenen

gezien mijn eigen ervaringen en die van mijn vrouw een compleet verkeerde reactie

Ik had nogal wat problemen met mijn gezondheid die maar niet over gingen en eigenlijk alleen maar verslechterde, zodanig dat ik meerdere keren in de ziektewet ben belandt.
Ik had extreem veel...
Ik had extreem veel hoofdpijn, migraine, chronische blaasontsteking, astma, eczeem, constipatie, schimmelinfecties, ontstekingen aan mijn holtes en ga zo maar door.
Ik nam 4 pillen per dag en 2 verschillende crèmes voor mijn gezicht en lichaam om de reacties te onderdrukken en een puffer voor mijn astma. Na maanden extra medicijnen zoals pretnison en mijn probleem weg te schuiven met andere woorden, leer er maar mee leven.
Mijn leven was echt een hel, 24 u jeuk daar gaat een mens kapot van.
Je gelooft t of niet, ik heb sinds de diagnose van medisynx geen astma meer, geen eczeem, geen jeuk, geen pillen meer en geen creme. Ik ben echt zo dankbaar en gelukkig. En dit had ik nooit durven dromen dat ik me weer mens voel.

Ik vind dat nogal een beschuldiging. Ik weet niet waar dat op gebasseerd is.

Pops

Mijn ervaring met Medisynx is zeer positief! Door mij aan het dieet, wat naar aanleiding van mijn bloedonderzoek is bepaald, te houden was ik weer in staat om ongestoord met mijn hobby, helicopter... Mijn ervaring met Medisynx is zeer positief! Door mij aan het dieet, wat naar aanleiding van mijn bloedonderzoek is bepaald, te houden was ik weer in staat om ongestoord met mijn hobby, helicopter vliegen, door te gaan. Mijn probleem was dat mijn schouder gewrichten steeds pijnlijker werden tot een punt waarop ik mijn linker arm niet meer hoger dan mijn schouder kon heffen. Na vele medische onderzoeken en behandelingen van verschillende therapeuten werd uiteindelijk besloten dat er injecties in mijn gewrichten moesten worden geplaatst. Dat wilde ik niet en door toeval kwam ik in contact met Medisynx. Al na 3 weken aan het dieet was mijn schouderpijn weg en vervolgens heb ik er nooit meer last van gehad.

Uitermate kortzichtig en naif!

Dat het werkt

Dit zou vergoed moeten worden.

Geen baat bij

Marisa uit Madrid

Pijn van artrose in mijn handen en zijn helemaal verdwenen. Geweldig!Want ik ben al mijn aandoeningen en klachten kwijt, ik had veel krampen in mijn benen en die zijn helemaal verdwenen.
Pijn van artrose in mijn handen en zijn helemaal verdwenen.
Ik had zwarte vlekjes voor de ogen en dat is cataracta en ook die is helemaal verdwenen.
Vaak had ik last van stress en somber zijn en dat heb ik niet meer.En kon met mijn medicijnen stoppen.
Ik heb in een jaar 15 kg verloren en ben nu mooi op gewicht en voel me veel fitter en kan toch lekker eten.
Wat ik wel moet doen is elke dag groenten eten want anders heb ik last van constipatie.
Ook had ik vaak last van mijn rug van de ischias ook dat is helemaal weg.
Ik ben daarom heel erg blij met deze behandeling en de goede aandacht die ik heb gekregen van hun.

Dat de Minister dom is want zij moet toch voor deze behandeling zijn want ik maak nu geen ziekte kosten meer.
En iedereen die er tegen is vind ik heel dom. Waarschijnlijk hebben die financieele belangen bij ziek zijn.

Mijn dochter was heel erg ziek. Extreem jeuk waar ze niet af kon komen. Alles geprobeerd en niets hielp.
Dankzij Medisynx methode heb ik een gezonde dochter en de klachten zijn bijna helemaal verdwenen!

dat ze eerst zouden moeten langsgaan bij alle patienten dat dankzij deze methode hun gezonheid is verbeterd