Raquel

Er Is door Medisynx een oorzaak gevonden voor mijn klachten die bij de reguliere artsen maar niet gevonden werd.

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Ik snap het niet dat zij dit soort beweringen doet. Bij mij is het overduidelijk dat deze onderzoek werkt. Verder wil ik mij er qua politiek niet mee bemoeien.

Rob

Onze hond Carma heeft al jaren last van chronische oorontsteking en jeuk.Na vele behandelingen dierenarts met prednison en antibiotica de oorzaak niet gevonden en uitbehandeld.
We hebben een...
We hebben een bloedonderzoek laten doen en vanaf dat moment haar voeding aangepast met wat ze mag eten en wat niet.
We hebben nu na een maand weer een vrolijke en blije hond die haar nieuwe eten heerlijk vindt en geen last meer heeft van haar oren en jeuk. Dus zeer effectief. Hadden we dit maar eerder geweten.

Jammer dat dit meteen als niet effectief wordt bestempeld.
Bij onze hond werkte het perfect en ik denk dat bij mensen via de juiste voeding heel wat kwalen voorkomen kunnen worden.

Mieke

Onze hond Carma heeft al jaren last van chronische oorontsteking e jeuk. Na vele behandelingen bij dierenarts met prednison en antibiotica kwamen we geen stap verder. Na een bloedonderzoek bij... Onze hond Carma heeft al jaren last van chronische oorontsteking e jeuk. Na vele behandelingen bij dierenarts met prednison en antibiotica kwamen we geen stap verder. Na een bloedonderzoek bij Medisynx bleek wat ze wel en niet mag eten. Nu een maand later heb ik weer een vrolijke en blije hond zonder klachten. Dus de veranderde voeding werkt wel degelijk. Hadden we dit maar eerder geweten.

Bij onze hond Carma wel degelijk effectief.

Minnie

Nvt

L Hanna Mattr Vos

Ik volg de methode Medisynx vanaf februari 2015. De Medisynx methode ervaar ik als effectief ivm mijn gezondheids- klachten: nu nauwelijks last meer van luchtweginfecties, geen astma, nauwelijks tot... Ik volg de methode Medisynx vanaf februari 2015. De Medisynx methode ervaar ik als effectief ivm mijn gezondheids- klachten: nu nauwelijks last meer van luchtweginfecties, geen astma, nauwelijks tot geen gewrichtsklachten( artrose) , geen voetschimmel, geen medicatie voor depressie nodig. Niet meer extreem vermoeid en duizelig.
Maar het dieet is zwaar, omdat de producten zuiver moeten zijn en nauwelijks kant en klaar verkrijgbaar zijn. Ik maak bijna alles zelf. Zelfs verzorgingsproducten zoals tandpasta moet ik zelf maken ; ik krijg nl klachten van xanthaan
Om deze methode voor meer mensen beschikbaar te stellen en te houden zou deze verder ontwikkeld moeten worden; vooral in betere verkrijgbaarheid van de voeding, acupunctuurbehandeling en bijv. workshops

Gezien het wetenschappelijk bewijs, wat er nu is, zou het goed zijn dat het standpunt van de toenmalige minister opnieuw wordt bekeken en aangepast. Deze methode is effectief en zou voor... Gezien het wetenschappelijk bewijs, wat er nu is, zou het goed zijn dat het standpunt van de toenmalige minister opnieuw wordt bekeken en aangepast. Deze methode is effectief en zou voor vergoeding in aanmerking moeten komen. Ook belangrijk is dat deze methode verder ontwikkeld kan worden, vind ik.

Gemma Zonneveld

Het eten van voeding waar je niet kan is de beste manier om gezond te blijven. Je leven lang kan je erop terug vallen als de symptomen weer teugkomen als je even slordig bent geweest. Je bent zeker... Het eten van voeding waar je niet kan is de beste manier om gezond te blijven. Je leven lang kan je erop terug vallen als de symptomen weer teugkomen als je even slordig bent geweest. Je bent zeker van hetgeen je binnen krijgt dat dat goed voor je is. Dat geeft rust, waar je goed bij voelt.

Het is te hopen dat de Minister geen ernstige kwalen krijgt, waar ze geen oplossing voor weet. Dat is het akeligste wat een mens kan gebeuren: minstens een half leven tobben.

San

Heel prettig, duidelijk, professioneel en goed.

Een zeer onjuiste beschrijving op dr website van Me. Drs Edith Schippers. De Medisynx methode werk mits je je er goed aan houd FANTASTISCH! Persoonlijk is de kwaliteit van mijn leven er stukken op... Een zeer onjuiste beschrijving op dr website van Me. Drs Edith Schippers. De Medisynx methode werk mits je je er goed aan houd FANTASTISCH! Persoonlijk is de kwaliteit van mijn leven er stukken op vooruit gegaan door deze methode.

Maggie

Zeer effectief

Minister heeft geen idee wat voeding doet... Jammer

Maria

Zeer positief en dat had ik van te voren niet kunnen bedenken en geloven dat individueel bepaalde te gebruiken en te vermijden voedingsstoffen zo'n effect kunnen hebben.
Sinds december 2015...
Sinds december 2015 volg ik de Medisynx Methode en vanaf juni 2016 weet ik dat ik aan een zeldzame chronische en helaas kwaadaardige aandoening leid: de ziekte van Waldenström; een zeldzame vorm van lymfeklierkanker.
Ik houd me goed aan mijn dieet en veel van mijn klachten zijn inmiddels beduidend verbeterd en/of verdwenen.
Omdat er sprake was van zo'n sluipend proces had ik het idee weinig klachten te hebben. Belangrijkste klacht bij 1e bezoek aan Medisynx was mijn langzaam teruglopend gewicht. Een opsomming van wat er zoal verbeterd is: ruik beter, geen droge mond meer, tong is geslonken, ben zichtbaar gespierder, bescheiden toename van borstontwikkeling, verbetering knijpkracht, frisse kleur huid, handen en voeten (geen jaundice meer), weer een flinke en glanzende haarbos gekregen, normale stoelgang na circa 45 jaar (geen 'oerknal' meer), sterke innerlijke rust. Kan zaken beter loslaten en relativeren. Cognitieve vooruitgang: helder hoofd, goede concentratie en kan beter overzicht houden op scala van (complexe) werkzaamheden, toename van energie tijdens en na het werk. Er gaat nu zoveel 'vanzelf'. Glazuur op (voor)tanden heeft zich flink hersteld (desgevraagd bevestigd door tandarts) en tanden hebben goede kleur.
Bij mijn laatste controle m.b.t. de chronische aandoening bleek dat het bloedbeeld verbeterd is.

Ik vind dit echt onbegrijpelijk.
De Medisynx Methode zou zo'n doorbraak kunnen betekenen.
Ik vind dit echt onbegrijpelijk.
De Medisynx Methode zou zo'n doorbraak kunnen betekenen.
Er wordt in de geneeskunde de laatste jaren succes geboekt met het heel gericht per individu inzetten van medicijnen bij ernstige aandoeningen.
De Medisynx Methode is ook individueel gericht en vooral voor elke patiënt je eigen verantwoordelijkheid nemen ter bevordering van je eigen gezondheid en de kwaliteit van leven in brede zin. De Medisynx Methode kan preventief en curatief worden ingezet.
Je zou zeggen dat hier geen Minister van Volksgezondheid op tegen zou kunnen zijn.
Het past geheel in de tijdgeest en kan leiden tot een forse reductie van de uitgaven voor de Volksgezondheid.

Hanny van der Hoek

Mijn ervaring is zeer positief en ik merk duidelijk verbetering door mij te houden aan wat ik wel en niet mag eten.

Deze reactie is onbegrijpelijk. Maar de hele zorgkostenvergoeding is een doolhof