Marije

Ik was vooraf sceptisch, maar heb er zoveel profijt van. Na jarenlange fysieke klachten op te proberen lossen met medicatie heb ik nu eindelijk door dat preventie dmv de juiste voedingstoffen veel... Ik was vooraf sceptisch, maar heb er zoveel profijt van. Na jarenlange fysieke klachten op te proberen lossen met medicatie heb ik nu eindelijk door dat preventie dmv de juiste voedingstoffen veel beter werkt. Voeding is de brandstof van je lichaam, daar ben ik mij nu veel bewuster van. De fysieke klachten zijn sterk verminderd of zelfs verdwenen.

Wat zou u tegen een Minister van Volksgezondheid, artsen, dierenartsen in de hele wereld willen zeggen?

Laat je beter informeren

Albertina Nikkels

Goed, ik zou het wel fijn hebben gevonden als er ook begeleiding was verder in het traject om voeding begeleiding. B.V als voeding coach.

Dat het vergoed zou moeten worden en erkend in de medische wereld.

Reactie Ziek door voeding:

Begeleiding en ondersteuning bij het dieet wordt 24/7 gegeven door Het Medisynx Team en door de Medisynx nageschoolde diëtisten. Bij een hulpvraag staan ze gelijk voor u klaar.

Raquel

Er Is door Medisynx een oorzaak gevonden voor mijn klachten die bij de reguliere artsen maar niet gevonden werd.

Ik snap het niet dat zij dit soort beweringen doet. Bij mij is het overduidelijk dat deze onderzoek werkt. Verder wil ik mij er qua politiek niet mee bemoeien.

Rob

Onze hond Carma heeft al jaren last van chronische oorontsteking en jeuk.Na vele behandelingen dierenarts met prednison en antibiotica de oorzaak niet gevonden en uitbehandeld.
We hebben een...
We hebben een bloedonderzoek laten doen en vanaf dat moment haar voeding aangepast met wat ze mag eten en wat niet.
We hebben nu na een maand weer een vrolijke en blije hond die haar nieuwe eten heerlijk vindt en geen last meer heeft van haar oren en jeuk. Dus zeer effectief. Hadden we dit maar eerder geweten.

Jammer dat dit meteen als niet effectief wordt bestempeld.
Bij onze hond werkte het perfect en ik denk dat bij mensen via de juiste voeding heel wat kwalen voorkomen kunnen worden.

Mieke

Onze hond Carma heeft al jaren last van chronische oorontsteking e jeuk. Na vele behandelingen bij dierenarts met prednison en antibiotica kwamen we geen stap verder. Na een bloedonderzoek bij... Onze hond Carma heeft al jaren last van chronische oorontsteking e jeuk. Na vele behandelingen bij dierenarts met prednison en antibiotica kwamen we geen stap verder. Na een bloedonderzoek bij Medisynx bleek wat ze wel en niet mag eten. Nu een maand later heb ik weer een vrolijke en blije hond zonder klachten. Dus de veranderde voeding werkt wel degelijk. Hadden we dit maar eerder geweten.

Bij onze hond Carma wel degelijk effectief.

Minnie

Nvt

L Hanna Mattr Vos

Ik volg de methode Medisynx vanaf februari 2015. De Medisynx methode ervaar ik als effectief ivm mijn gezondheids- klachten: nu nauwelijks last meer van luchtweginfecties, geen astma, nauwelijks tot... Ik volg de methode Medisynx vanaf februari 2015. De Medisynx methode ervaar ik als effectief ivm mijn gezondheids- klachten: nu nauwelijks last meer van luchtweginfecties, geen astma, nauwelijks tot geen gewrichtsklachten( artrose) , geen voetschimmel, geen medicatie voor depressie nodig. Niet meer extreem vermoeid en duizelig.
Maar het dieet is zwaar, omdat de producten zuiver moeten zijn en nauwelijks kant en klaar verkrijgbaar zijn. Ik maak bijna alles zelf. Zelfs verzorgingsproducten zoals tandpasta moet ik zelf maken ; ik krijg nl klachten van xanthaan
Om deze methode voor meer mensen beschikbaar te stellen en te houden zou deze verder ontwikkeld moeten worden; vooral in betere verkrijgbaarheid van de voeding, acupunctuurbehandeling en bijv. workshops

Gezien het wetenschappelijk bewijs, wat er nu is, zou het goed zijn dat het standpunt van de toenmalige minister opnieuw wordt bekeken en aangepast. Deze methode is effectief en zou voor... Gezien het wetenschappelijk bewijs, wat er nu is, zou het goed zijn dat het standpunt van de toenmalige minister opnieuw wordt bekeken en aangepast. Deze methode is effectief en zou voor vergoeding in aanmerking moeten komen. Ook belangrijk is dat deze methode verder ontwikkeld kan worden, vind ik.

Gemma Zonneveld

Het eten van voeding waar je niet kan is de beste manier om gezond te blijven. Je leven lang kan je erop terug vallen als de symptomen weer teugkomen als je even slordig bent geweest. Je bent zeker... Het eten van voeding waar je niet kan is de beste manier om gezond te blijven. Je leven lang kan je erop terug vallen als de symptomen weer teugkomen als je even slordig bent geweest. Je bent zeker van hetgeen je binnen krijgt dat dat goed voor je is. Dat geeft rust, waar je goed bij voelt.

Het is te hopen dat de Minister geen ernstige kwalen krijgt, waar ze geen oplossing voor weet. Dat is het akeligste wat een mens kan gebeuren: minstens een half leven tobben.

San

Heel prettig, duidelijk, professioneel en goed.

Een zeer onjuiste beschrijving op dr website van Me. Drs Edith Schippers. De Medisynx methode werk mits je je er goed aan houd FANTASTISCH! Persoonlijk is de kwaliteit van mijn leven er stukken op... Een zeer onjuiste beschrijving op dr website van Me. Drs Edith Schippers. De Medisynx methode werk mits je je er goed aan houd FANTASTISCH! Persoonlijk is de kwaliteit van mijn leven er stukken op vooruit gegaan door deze methode.

Maggie

Zeer effectief

Minister heeft geen idee wat voeding doet... Jammer