L Hanna Mattr Vos

Ik volg de methode Medisynx vanaf februari 2015. De Medisynx methode ervaar ik als effectief ivm mijn gezondheids- klachten: nu nauwelijks last meer van luchtweginfecties, geen astma, nauwelijks tot... Ik volg de methode Medisynx vanaf februari 2015. De Medisynx methode ervaar ik als effectief ivm mijn gezondheids- klachten: nu nauwelijks last meer van luchtweginfecties, geen astma, nauwelijks tot geen gewrichtsklachten( artrose) , geen voetschimmel, geen medicatie voor depressie nodig. Niet meer extreem vermoeid en duizelig.
Maar het dieet is zwaar, omdat de producten zuiver moeten zijn en nauwelijks kant en klaar verkrijgbaar zijn. Ik maak bijna alles zelf. Zelfs verzorgingsproducten zoals tandpasta moet ik zelf maken ; ik krijg nl klachten van xanthaan
Om deze methode voor meer mensen beschikbaar te stellen en te houden zou deze verder ontwikkeld moeten worden; vooral in betere verkrijgbaarheid van de voeding, acupunctuurbehandeling en bijv. workshops

Wat vindt u van de reactie van de Minister van Volksgezondheid Mw. drs Edith Schippers en de Vereniging tegen Kwakzalverij?

Gezien het wetenschappelijk bewijs, wat er nu is, zou het goed zijn dat het standpunt van de toenmalige minister opnieuw wordt bekeken en aangepast. Deze methode is effectief en zou voor... Gezien het wetenschappelijk bewijs, wat er nu is, zou het goed zijn dat het standpunt van de toenmalige minister opnieuw wordt bekeken en aangepast. Deze methode is effectief en zou voor vergoeding in aanmerking moeten komen. Ook belangrijk is dat deze methode verder ontwikkeld kan worden, vind ik.

Gemma Zonneveld

Het eten van voeding waar je niet kan is de beste manier om gezond te blijven. Je leven lang kan je erop terug vallen als de symptomen weer teugkomen als je even slordig bent geweest. Je bent zeker... Het eten van voeding waar je niet kan is de beste manier om gezond te blijven. Je leven lang kan je erop terug vallen als de symptomen weer teugkomen als je even slordig bent geweest. Je bent zeker van hetgeen je binnen krijgt dat dat goed voor je is. Dat geeft rust, waar je goed bij voelt.

Het is te hopen dat de Minister geen ernstige kwalen krijgt, waar ze geen oplossing voor weet. Dat is het akeligste wat een mens kan gebeuren: minstens een half leven tobben.

San

Heel prettig, duidelijk, professioneel en goed.

Een zeer onjuiste beschrijving op dr website van Me. Drs Edith Schippers. De Medisynx methode werk mits je je er goed aan houd FANTASTISCH! Persoonlijk is de kwaliteit van mijn leven er stukken op... Een zeer onjuiste beschrijving op dr website van Me. Drs Edith Schippers. De Medisynx methode werk mits je je er goed aan houd FANTASTISCH! Persoonlijk is de kwaliteit van mijn leven er stukken op vooruit gegaan door deze methode.

Maggie

Zeer effectief

Minister heeft geen idee wat voeding doet... Jammer

Maria

Zeer positief en dat had ik van te voren niet kunnen bedenken en geloven dat individueel bepaalde te gebruiken en te vermijden voedingsstoffen zo'n effect kunnen hebben.
Sinds december 2015...
Sinds december 2015 volg ik de Medisynx Methode en vanaf juni 2016 weet ik dat ik aan een zeldzame chronische en helaas kwaadaardige aandoening leid: de ziekte van Waldenström; een zeldzame vorm van lymfeklierkanker.
Ik houd me goed aan mijn dieet en veel van mijn klachten zijn inmiddels beduidend verbeterd en/of verdwenen.
Omdat er sprake was van zo'n sluipend proces had ik het idee weinig klachten te hebben. Belangrijkste klacht bij 1e bezoek aan Medisynx was mijn langzaam teruglopend gewicht. Een opsomming van wat er zoal verbeterd is: ruik beter, geen droge mond meer, tong is geslonken, ben zichtbaar gespierder, bescheiden toename van borstontwikkeling, verbetering knijpkracht, frisse kleur huid, handen en voeten (geen jaundice meer), weer een flinke en glanzende haarbos gekregen, normale stoelgang na circa 45 jaar (geen 'oerknal' meer), sterke innerlijke rust. Kan zaken beter loslaten en relativeren. Cognitieve vooruitgang: helder hoofd, goede concentratie en kan beter overzicht houden op scala van (complexe) werkzaamheden, toename van energie tijdens en na het werk. Er gaat nu zoveel 'vanzelf'. Glazuur op (voor)tanden heeft zich flink hersteld (desgevraagd bevestigd door tandarts) en tanden hebben goede kleur.
Bij mijn laatste controle m.b.t. de chronische aandoening bleek dat het bloedbeeld verbeterd is.

Ik vind dit echt onbegrijpelijk.
De Medisynx Methode zou zo'n doorbraak kunnen betekenen.
Ik vind dit echt onbegrijpelijk.
De Medisynx Methode zou zo'n doorbraak kunnen betekenen.
Er wordt in de geneeskunde de laatste jaren succes geboekt met het heel gericht per individu inzetten van medicijnen bij ernstige aandoeningen.
De Medisynx Methode is ook individueel gericht en vooral voor elke patiënt je eigen verantwoordelijkheid nemen ter bevordering van je eigen gezondheid en de kwaliteit van leven in brede zin. De Medisynx Methode kan preventief en curatief worden ingezet.
Je zou zeggen dat hier geen Minister van Volksgezondheid op tegen zou kunnen zijn.
Het past geheel in de tijdgeest en kan leiden tot een forse reductie van de uitgaven voor de Volksgezondheid.

Hanny van der Hoek

Mijn ervaring is zeer positief en ik merk duidelijk verbetering door mij te houden aan wat ik wel en niet mag eten.

Deze reactie is onbegrijpelijk. Maar de hele zorgkostenvergoeding is een doolhof

Marloes

Via via hoorde ik jaren geleden de ervaring van een vriendin van een vriendin over de medisynx methode. Ik had het nummer opgeslagen voor het geval ik het ooit nodig zou hebben. En wat ben ik blij... Via via hoorde ik jaren geleden de ervaring van een vriendin van een vriendin over de medisynx methode. Ik had het nummer opgeslagen voor het geval ik het ooit nodig zou hebben. En wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Het heeft het leven van mijn dochter (inmiddels 6 jaar) en ons volledig positief veranderd. Vanaf de eerste dagen na haar geboorte huilde ze bijna alleen maar. Van alles geprobeerd maar niks leek te helpen. We zagen aan haar dat ze pijn had want het gehuil ging door merg en been. Toen wij haar op een “hypoallergene” melkvoeding zetten met zo’n 6 maanden nam het huilen af. Helaas deden zich in de loop der jaren een hoop nieuwe klachten voor en ook de buikpijn kwam weer dagelijks terug. De nieuwe klachten uiten zich in eczeem. Een cortizone zalfje hielp soms even maar het bleef terug komen. Standaard had ze een opgezette buik. Toen ze ongeveer 3 jaar was bleef ze maandenlang hoesten. Je hoorde het slijm in haar longen zitten. Na 6 maanden bedacht ik mij ineens dat ik het nummer van de medisynx nog had opgeslagen. Ik moest wat gaan doen want het ging steeds slechter met mijn dochter. Helaas had ik wel al door dat het “ziekenhuis + artsen” nog niet ver genoeg zijn op dit gebied en er veelal aan symptoom bestrijding wordt gedaan zonder dat er naar oorzaken wordt gekeken. Mijn vermoeden was dat het in de voeding zou zitten. Ik heb gebeld en mij laten informeren. We hebben bloed af laten nemen bij mijn dochter en binnen 2 weken hadden wij de uitslag al binnen. Alles viel op z’n plek. Ze scoorde zo hoog bij alle melk producten dat ik nu wel begreep waarom ze als baby zo had gehuild. Wij zijn meteen alles gaan mijden wat ze volgens de lijst niet zou mogen eten. Binnen 3 dagen was de buikpijn en opgezette buik weg. 3 weken later was ook haar exceem verdwenen. Helaas duurde het wel 6 maanden tot ook haar longen weer schoon waren en ze niet meer hoesten. Tot op de dag van vandaag houden wij ons keurig aan de producten die ze mag eten. Heel soms gaat het wel eens mis en dit uit zich dan ook direct in buikpijn. Ze weet zelf heel goed wat ze wel en niet mag eten en heeft hier ook geen moeite mee. Ik ben zo blij dat er aan de hand van 1 bloedafname zoveel duidelijk is geworden en wij nu weer een gezonde dochter hebben.

Inmiddels hebben wij dit onderzoek ook bij onze hond laten doen. En ook hier werkt het fantastisch voor. Geen jeuk, oorontstekingen en winden meer. Poept netjes 1 tot 2 keer per dag.

Belachelijk. Hoeveel klachten verholpen kunnen worden als mensen weten waar hun lichaam niet tegen kan betreft voeding. Wat zou dit een hoop, problemen, leed en kosten besparen, ik begrijp dat de... Belachelijk. Hoeveel klachten verholpen kunnen worden als mensen weten waar hun lichaam niet tegen kan betreft voeding. Wat zou dit een hoop, problemen, leed en kosten besparen, ik begrijp dat de farmaceutische industrie niet blij zal zijn als er minder geneesmiddelen nodig zullen zijn. Jammer dat er nog steeds zoveel mensen hier het dupe van worden.

Levensgenieter.

Voor het contact met Medisynx Methode had ik last van de ziekte van Meuniere. Regulier is daar niets of weinig tegen te doen. Na de bloedtest heb ik alle verboden stoffen vermeden en heb ik geen... Voor het contact met Medisynx Methode had ik last van de ziekte van Meuniere. Regulier is daar niets of weinig tegen te doen. Na de bloedtest heb ik alle verboden stoffen vermeden en heb ik geen last meer gehad van een aanval van Meuniere.
Ik heb ook in mijn directe omgeving veel positieve reacties en resultaten gezien. Door o.a. het Ministerie worden mensen, die op een gezonde wijze willen opknappen, belemmerd om hier iets mee te doen. De maffia van de farmaceutische industrie zit hier achter.

O.a. Minister Schippers heeft andere belangen met de farmaceutische industrie. De artsen van de vereniging tegen kwakzalverij weten niet waarover zij praten en schrijven liever medicijnen voor.

Shannon

De medisynx methode is mijn redding geweest na jaren van ziekenhuisbezoeken en scans zonder resultaat. Ik houd me al 9 jaar met heel veel succes aan de methode en ben medisynx nog steeds erg... De medisynx methode is mijn redding geweest na jaren van ziekenhuisbezoeken en scans zonder resultaat. Ik houd me al 9 jaar met heel veel succes aan de methode en ben medisynx nog steeds erg dankbaar! Bij mijn kinderen heb ik de test bij de geboorte laten doen. Dit heeft heel veel leed door pijn bespaart. Direct na de dieet aanpassing zag ik een wereld van verschil. De buikpijn was bij beiden direct weg! Ik zou deze methode aan iedereen aanbevelen!

Ik vind dit belachelijk. Er zijn heel veel mensen die deze test hard nodig hebben (zoals mijn huishoudster). Omdat zij het geld niet heeft om deze test prive te betalen blijft ze met haar pijn... Ik vind dit belachelijk. Er zijn heel veel mensen die deze test hard nodig hebben (zoals mijn huishoudster). Omdat zij het geld niet heeft om deze test prive te betalen blijft ze met haar pijn rondlopen en wordt ze in het medische traject voor niets op kosten gejaagd. Ik snap niet dat de overheid deze test niet voor iedereen vergoed.

Trudy

Ik heb een zeer positieve ervaring met de methode Medisinx

Deze minister is noch op de hoogte van reguliere geneeskunde noch op de hoogte van andere geneeswijzen. Over voeding is geheel geen kennis. Het is zo slecht dat deze mensen beslissen over zieke... Deze minister is noch op de hoogte van reguliere geneeskunde noch op de hoogte van andere geneeswijzen. Over voeding is geheel geen kennis. Het is zo slecht dat deze mensen beslissen over zieke mensen , verzekeringen en medicijn verstrekking.