Dorr

Heel prettig en betrouwbaar!dit bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Dit bedrijf is heel begripvol en behulpzaam.
Belangrijk is dat ze meedenken.

Both

Duidelijk en goed verzorgt

Smits

Supersnel

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

zeer snel antwoord, meteen duidelijkheid en zoals gezegd zeer snel afgehandeld.

Peeters

Schade waterlekkage badkamer

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Uitstekende begeleiding van de medewerkers van Zicht. In eerste instantie een slecht en te vaag schadeoorzaakrapport door ingehuurde derden. Na second opinion door de professionele expert van... Uitstekende begeleiding van de medewerkers van Zicht. In eerste instantie een slecht en te vaag schadeoorzaakrapport door ingehuurde derden. Na second opinion door de professionele expert van Trition is de schade snel, effectief en tegen relatief geringe kosten opgelost. Als cliënt dien je zelf altijd alert te blijven voordat ze - geheel onnodig - de muren van je huiskamer willen slopen! Gelukkig gaf Zicht heel snel haar akkoord voor een tweede opinie en aanvullend waterlekkage-onderzoek. Dank hiervoor.

Vegt

De cijfers spreken voor zich

dus : tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Ben gewend schades af te handelen

Schade afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Goede en correcte afhandeling schade

Steehouder

Super tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Ik ben super tevreden met de service die ik mocht ontvangen, mede dankzij de hulp en vriendelijke medewerker van Zicht.
Het is al lastig genoeg als je iets defect maakt van iemand anders maar,...
Het is al lastig genoeg als je iets defect maakt van iemand anders maar, ik heb nu de hulp ingeroepen van de verzekering, en deze werd middels deskundige en duidelijke hulp aan mij aangeboden.