Zijlmans

Inbraak snel afgehandeld.

Groot-Maat

Afhandeling schade aan auto

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Zicht heeft de schade aan onze auto goed en snel afgehandeld.
Er werd goed en duidelijk gecommuniceerd en ook tussentijds werden we op de hoogte gehouden. Zicht heeft de factuur van het schade herstel bedrijf betaald.
Na het schade herstel kwam er direct bericht, dat de schade was gemeld bij de tegenpartij en binnen 3 werkdagen kwam er al bericht dat de tegenpartij de schade voor zijn rekening had genomen en dat er dus voor ons geen consequenties voor de verzekeringspremie waren. Daar zijn we blij mee.
Het enige wat we jammer vinden, is dat we niet de schade door onze eigen garage mochten laten herstellen: het mocht wel, maar dan werden niet alle kosten vergoed.

Scheiberlich

Afhandeling van schade kan soms snel gaan

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Nadat er een ongevalletje had plaatsgevonden in eerste instantie telefonisch contact opgenomen met Zicht. Direct juist en deskundig advies gekregen. Binnen korte tijd werden het schade-opgaaf-formulier ontvangen en kon tot schriftelijke melding van de schade worden overgegaan. Met ca. 14 dagen was de zaak al rond en de schade werd keurig uitbetaald. Hulde.

Werkhoven

Tevredenheid

Komt afspraak na

Smeets

De verzekering is inZICHTelijk.
Duidelijk.

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Geen gedoe, maar correct afhandelen die schade!

Winter

Banken, leer hièr iets van!

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Een prima gevoel overgehouden van het contact met Zicht. Kwamen afspraken na, gaven/geven goede uitleg en luisteren naar je, wat je wensen zijn en wat hun advies in deze kan zijn. Op schrift volledig na te lezen m.b.t. de gemaakte gesprekken, gesloten overeenkomsten etc. De kosten voor dit alles, betaal ik liever aan dit bedrijf dan aan enige bank dan ook!

Tolsma

Vertrouwen met hoofdletters

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

De afhandeling is van begin tot het einde met Zicht verzekeringen uitstekend geweest. Geen moeilijke vragen, nota's, beschrijvingen, eindeloos doorverbinden, terugbel-verzoeken, formulieren, expertise en overig bureaucratisch getreuzel maar client is hier echt koning! Er spreekt vertrouwen uit en dat nodigt uit om het nooit te beschamen!!

Ceelie-van de Leur

Uiterst vriendelijk en correct geholpen

Zuiderent

Adequaat en professioneel

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Goed bereikbaar en, zoals gezegd, professioneel