Zeer snelle afhandeling ben erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

zonder gezeur netjes en snel afgehandeld !!

Tollig

Vertrouwen op zicht

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Al jarenlang een heel goede relatie met de adviseur(s) van Zicht. De enkele keer dat er schade is wordt dit perfect afgehandeld.

Annes

Topadvies

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Onze ervaring met Andre Hink is kort samen te vatten als professioneel, deskundig, meedenkend naar oplossingen en vriendelijk. Afhandeling is adequaat en snel.

Kekeren

Betrokken

Prima geregeld

Meijer

Een tevreden klant

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

De juiste verzekering aanbieden kunnen velen, de service bij schade is onderscheidend. Daarom verzeker ik via Zicht!

Bekenes

Snel, correct en doeltreffend

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Autoschade is altijd vervelend. Als alles dan zonder vervelende discussies vlot wordt geregeld dan scheelt dat een hoop stress.

Dieren

Goed en deskundig geholpen, en snelle afhandeling

Positief

idem

Scholtes

Vlot en goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Wegens een plotseling ziektegeval moesten we terugkeren naar huis, en de volgende tickets voor het volgende vertrek waren al vroegtijdig gekocht. Echter ook deze reis moest verzet worden naar een... Wegens een plotseling ziektegeval moesten we terugkeren naar huis, en de volgende tickets voor het volgende vertrek waren al vroegtijdig gekocht. Echter ook deze reis moest verzet worden naar een later tijdstip en bracht behoorlijke omboekingskosten met zich mee.
Maar alles werd prima vergoed door onze reis en annuleringsverzekering bij Zicht.