ZEROgas

Hoe zou u onze dienstverlening waarderen?
7.2/10

Jaap

Beloften worden niet waargemaakt

Geachte heer,
Geachte heer,
We begrijpen niet helemaal waarom u deze reactie plaatst, Wij zijn als installateur afhankelijk van leveranciers om uw warmtepomp en zonnepanelen geleverd te krijgen. Het is algemeen bekend wat hier de oorzaak van is. Enerzijds de gevolgen van corona die in Azie nog steeds problemen geeft en anderzijds de problemathiek omtrent de gasprijzen.
We begrijpen dat mensen snel en het liefst voor de komende winter alles op orde willen hebben, dat willen wij ook maar wij zijn afhankelijk van materialen en vervolgens van beschikbare installatie-capaciteit.
Dit alles is u allemaal medegedeeld, het is daarom goed dat Zerogas deze reactie plaatst om duidelijk te maken wat de problemen zijn inde markt.

Pascal simons

Begon goed maar na een afspraak te hebben gehad voor de offerte, met Ruben werd er gezegd binnen 1 week een offerte, helaas moesten kregen we geen offerte na 3 weken een belletje gedaan te hebben... Begon goed maar na een afspraak te hebben gehad voor de offerte, met Ruben werd er gezegd binnen 1 week een offerte, helaas moesten kregen we geen offerte na 3 weken een belletje gedaan te hebben moesten we nog maar 1 week wacht gezegd dat dat niet de afspraak was met Antoin, werd het app verkeer zeer onvriendelijk raad dit bedrijf niet aan.

D. Ravelli

Slechte service na akkoord op offerte.
Slechte service na akkoord op offerte.
Na een prettig gesprek en contact met de adviseur is er akkoord gegeven op de offerte en de aanbetaling gedaan. Netjes op tijd kwamen de installateurs, echter waren metingen verkeerd uitgevoerd, waardoor de installatie niet kon worden geplaatst. Er moest een ander plan komen en nieuwe datum. Vervolgens ging communicatie moeizaam. Ik moest steeds zelf achter informatie aan gaan. Uiteindelijk besloten af te zien van de overeenkomst. Ook toen bleef communicatie uit. Toen ik via het klachtenformulier contact zocht kreeg ik een creditfactuur voor retourneren van de aanbetaling, zonder enig vorm van excuses en waar ik nu ruim een week later nog steeds op wacht.

Jeroen

Waardeloos bedrijf. Ga vooral niet in zee met deze partij!

Waardeloos bedrijf. Ga vooral niet in zee met deze partij!

In november hebben we opdracht gegeven voor het leveren en installeren van zonnepanelen,een warmtepomp en laadpaal. Dit zou met gemak in maart uitgevoerd kunnen worden wat helemaal geen probleem was. Puntje bij paaltje, het is nu eind april en de zonnepanelen en laadpaal zijn nog steeds niet geïnstalleerd. De warmtepomp en aanpassing van de meterkast is na veelvuldig contact eindelijk geplaatst, maar heeft in totaal weken in beslag genomen. In die tijd hebben wij in een zeer koud huis moeten leven. Van medeleven of begrip is er bij deze partij geen sprake.

De reviews zoals door meerdere op deze website zijn geschreven blijken waar te zijn. Offertetraject is duidelijk (al vergeten ze zelf onderdelen op de offerte en daar zou dan zogezegd bijbetaald voor moeten worden) en komt Zerogas goed over, maar zodra de opdracht gegeven is wordt het één groot drama. Het overgrote deel van de afspraken komen ze niet na en hierop wordt ook amper gereageerd. Pas na veelvuldig bellen of mailen wordt er eindelijk gereageerd en zelfs de daarin gemaakte afspraken worden niet nagekomen.

Als het op geld aankomt is deze partij dan weer wel zeer snel. Vooraf 20% aanbetalen en tussendoor de vraag of ook 75% al betaald kon worden. Mensen, trap hier niet in en zoek vooral een ander bedrijf wat zich wel klantgericht opsteld en het belangrijkste van al, zich als een betrouwbare partij opstelt die zijn afspraken nakomt of hier anders zorgvuldig over communiceert.

Reactie ZEROgas:

Het gaat hier in de kern om het niet tijdig kunnen leveren van de bestelde items warmtepomp, zonnepanelen en een laadpaal. Waar in deze review totaal aan voorbij wordt gegaan is dat er al sinds het... Het gaat hier in de kern om het niet tijdig kunnen leveren van de bestelde items warmtepomp, zonnepanelen en een laadpaal. Waar in deze review totaal aan voorbij wordt gegaan is dat er al sinds het uitbreken van de Covid-19 epidemie fabrieken wereldwijd stil kwamen te liggen. Dit veroorzaakte dat er overal tekorten ontstonden in toelevering van diverse componenten waardoor er steeds minder materialen op de markt beschikbaar kwamen. De bestelde warmtepomp hebben wij ondanks vertragingen toch tijdig kunnen installeren. Dezelfde problemen spelen ook met materialen voor zonnepanelen en laadpalen. Bovenop dit alles is de vraag in Europa naar zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen explosief gestegen.
Het is in bij deze klant die de review schrijft dan ook meer frustratie omdat de woning die men heeft gekocht niet gelijk voorzien kon worden van alle duurzame elementen.
De installatie van de warmtepomp is inderdaad in twee fase moeten gebeuren omdat de klant op het laatste moment het dak waar de buitenunit moest komen te staan wilde vervangen. Daardoor werden de werkzaamheden vertraagd. Om de klant toch te voorzien van warm water is er altijd een noodoplossing paraat, maar als men dit niet gebruikt ondanks onze uitvoerige uitleg aan de partner dan houd het op.
Wat betreft betalingen.
Zerogas heeft een heel vriendelijk factureringsbeleid. 20% bij bestellen of akkoord geven van een order is gebruikelijk. Het overige deel 5 dagen na installatie van de installatie. Maar omdat in deze situatie de warmtepomp inmiddels geïnstalleerd was en de warmwater functie mogelijk was, vragen wij om een deel betaling omdat wij ook onze leveranciers en personeel graag willen betalen.
Daarnaast zorgt ZEROgas ervoor dat de subsidie en de BTW teruggave gratis worden geregeld.
En dat er van de vele tevreden klanten ook wel eens iemand minder tevreden is, om welke reden dan ook, betreuren we zeker. Maar soms ligt de waarheid in het midden.

David van Binsbergen

Offerte laten maken voor zonnepanelen, airco en vervangen meterkast. Offerte snel en duidelijk ontvangen. Goede voorlichting en deskundig advies. Contact met adviseur was prima.
Helaas geen...
Helaas geen enkele afspraak nagekomen van hoofdkantoor. Zelf steeds actie moeten nemen. Uiteindelijk is nieuwe meterkast geplaatst en op zich keurig verzorgd. Echter blijkt deze onvoldoende voorbereid op zonnepanelen. Hiervoor moest een extra kast voor zekering worden geplaatst. Kreeg wel korting maar slaat nergens op hoe het nu geïnstalleerd is. Zonnepanelen zijn keurig geplaatst maar hebben onderling kleurafwijking terwijl er full black is afgesproken. Volgens hoofdkantoor is dit normaal omdat het een natuurproduct is en zal in de loop van tijd bijtrekken. Ik ben benieuwd maar heb geen vertrouwen of dit goed komt.

Geachte heer Van Binsbergen,
Geachte heer Van Binsbergen,
Soms verlopen installaties wel eens wat minder. We halen dan niet de volledige score. Maar als we alles bij elkaar optellen zijn zowel de zonnepanelen als de airco keurig en vakkundig geplaatst.
Gelukkig denk u er ook zo over.

T. Paulisse

Offerte aanvraag snelle reactie, alles zeer gemoedelijk gegaan. Na offerte geen pushverkoop zoals bij anderen. Netjes offerte ontvangen, wijzigingen en wensen werd actief over meegedacht, kan op... Offerte aanvraag snelle reactie, alles zeer gemoedelijk gegaan. Na offerte geen pushverkoop zoals bij anderen. Netjes offerte ontvangen, wijzigingen en wensen werd actief over meegedacht, kan op elk moment bellen / appen, zelfs kosteloos monteur langsgeweest om naar de stroomopties te kijken. Aanbetaling gedaan en kon al binnen 3 weken geleverd worden i.v.m. de uitval van een project. Werden gelijk naar voren geschoven en installatie van 2 mooie goed werkende units super netjes en goed geregeld. Alles werd zorgvuldig gedaan, afspraken netjes nagekomen en binnen 6 uurtjes alles netjes geplaatst. Zelfs al het verpakkingsmateriaal meegenomen en alles netjes achter gelaten. Voor mij een toppertje. Bedankt ZEROgas

Joan

Ook ik heb 5 maanden na aanbetaling moeten wachten. Afspraken werden meerdere malen op het allerlaatste moment afgezegd, advies bleek niet te kloppen en voorbereiding was duidelijk onvoldoende.... Ook ik heb 5 maanden na aanbetaling moeten wachten. Afspraken werden meerdere malen op het allerlaatste moment afgezegd, advies bleek niet te kloppen en voorbereiding was duidelijk onvoldoende. Gisteren werd om 16.30 opnieuw afspraak voor vandaag afgezegd, dit keer niet door het bedrijf, maar door een ingehuurde dakwerker. De enige competente medewerker is de boekhouder. Ik heb gisteravond gevraagd om terugstorting van mijn aanbetaling en het vanochtend teruggekregen. Die heeft de halve ster verdiend.

Peter

Dit traject heeft 5 maanden geduurd met veel frustraties tot gevolg; van het installatie plan tot aan de offerte .
En uiteindelijk het niet krijgen van een installatiedatum, waar wij 6 weken...
En uiteindelijk het niet krijgen van een installatiedatum, waar wij 6 weken mee bezig zijn en tig keer afstel is dit de spreekwoordelijke druppel.

Beste,
Niet iedere installatie gaat probleemloos. Het kan ook bij Zerogas wel eens tegen zitten.
Maar gelukkig lossen we het altijd naar ieders tevredenheid op.

Schoelitsz

Prima bedrijf! We hadden een offerte voor een airco op laten stellen. Door privé omstandigheden van onze kant kon het helaas niet doorgaan. Maar ik zou Zerogas zeker aanbevelen bij familie en... Prima bedrijf! We hadden een offerte voor een airco op laten stellen. Door privé omstandigheden van onze kant kon het helaas niet doorgaan. Maar ik zou Zerogas zeker aanbevelen bij familie en vrienden. Behulpzaam, goede en snelle communicatie met Julian, de verkoper. Monteur die langs kwam, was oplossingsgericht. Kortom, in de toekomst zullen wij ze zeker nogmaals benaderen!
Bedankt voor de genomen moeite Zerogas!