ZEROgas

Hoe zou u onze dienstverlening waarderen?

C. de Gouw

Beste medewerkers van Zerogas,
Ik heb goede ervaring met het team dat de zonnepanelen heeft geplaatst,
Beste medewerkers van Zerogas,
Ik heb goede ervaring met het team dat de zonnepanelen heeft geplaatst,
Peter en Ruben, waren duidelijk aanspreekpunt, en hebben zeker er toe bijgedragen dat alles correct is afgewerkt onze dank hiervoor
Clemens de Gouw

L.P.M. Mangnus

Alle contacten met zowel de vertegenwoordiger Ruben.vDongen alsmede de monteurs waren in een woord perfect.

G.Bijlsma

Voorbereiding en installatie vriendelijk en deskundig. Gelegenheid om eigen inbreng te hebben.

Kim

Prima advies, service en installatie. Er werd met ons meegedacht en wij waren aangenaam verrast over het snelle handelen. Vorige week aanvraag voor offerte gedaan, vandaag hangt de airco al bij ons... Prima advies, service en installatie. Er werd met ons meegedacht en wij waren aangenaam verrast over het snelle handelen. Vorige week aanvraag voor offerte gedaan, vandaag hangt de airco al bij ons thuis. Installatie perfect afgewerkt en vriendelijke heren. Prijs/kwaliteit zeer in verhouding en marktconform.

Ad van de Spijker

. Afspraken nagekomen en prettige samenwerking.

Antonissen supermarkt b.v

Prettige vakkundige jongens.
Netjes aangelegd, alleen kan ik niet via wifi contact krijgen, dit wil ik wel graag.
Hopelijk op Uw hulp hiervoor.
Vr.Gr.
C.Antonissen/ Zundert

Hans Koning

Zeer snelle en perfecte service, vanaf eerste gesprek al na 14 dagen airco geplaatst.

Dhr. Cor Kamp

Bij mij zijn op vrijdag 9 oktober 2020 twee airco.s geplaatst ,volgens planning en afspraak met Ruben ,alles fantastisch verlopen.
De twee vakmannen hebben geweldig werk geleverd, snel en...
De twee vakmannen hebben geweldig werk geleverd, snel en uiterst netjes en correct ,alle lof voor deze twee vakmensen .

P.Reedijk

Positieve ervaring , goede uitleg , snelle reacties op mail en telefoon door mijn contactman Martin van Steen
Na foutieve inmeten moesten er 5 panelen nog na geleverd en gemonteerd worden. Dit gebeurde de volgende dag al. Top!
Duidelijke uitleg hoe de kabels zouden gaan lopen. Alles netjes weg gewerkt.