ZEROgas

Hoe zou u onze dienstverlening waarderen?

Danny Blom

Goed advies, Snelle reactie, Duidelijke offerte.

Goed advies en montage van de zonnepanelen en toebehoren.
Alles is zeer vakkundig gemonteerd en afgehandeld.

Dennis van den Hurk

We hebben sinds gisteren zonnepanelen van Zerogas.
We hebben sinds gisteren zonnepanelen van Zerogas.
Vanaf de start tot het de uiteindelijke installatie verliep zeer prettig. We kregen snel antwoord op onze vragen en zijn hun afspraak volledig nagekomen.
Wat ik ook als prettig heb ervaren is dat de adviseur tijdens de installatie erbij aanwezig geweest is zodat alles goed verliep ofwel kort samengevat ik raad iedereen Zerogas aan.

Fam. Hoogendoorn

Er kwam iemand persoonlijk langs voor de kennismaking en het advies. Dat was wel prettig. De meeste bedrijven brengen namelijk hun advies alleen per telefoon of mail uit. Het legplan klopte in... Er kwam iemand persoonlijk langs voor de kennismaking en het advies. Dat was wel prettig. De meeste bedrijven brengen namelijk hun advies alleen per telefoon of mail uit. Het legplan klopte in eerste instantie echter niet, waardoor twee van de tien panelen niet geplaatst konden worden. Ze zijn apart nog een keer langsgekomen om de laatste twee panelen te installeren. Al met al dus netjes opgelost en erg tevreden!

Familie Huijssen

Samen met Julien van A tot Z het hele proces doorlopen. Van leg plan tot installatie. Contact verloopt soepel. Mail, telefoon watsapp, alles is mogelijk. Vragen worden doorgaans binnen een uur... Samen met Julien van A tot Z het hele proces doorlopen. Van leg plan tot installatie. Contact verloopt soepel. Mail, telefoon watsapp, alles is mogelijk. Vragen worden doorgaans binnen een uur beantwoord. Vragen over het kabelwerk en plaatsing omvormer? Ze sturen een monteur langs die ter plekke met een verbeterde oplossing komt. Alles nu keurig netjes weggewerkt, geen zichtbare kabels buiten langs. Ook de BTW aangifte wordt prima verzorgt door ZEROgas. ZEROgas was zeker niet de duurste, maar ook niet de goedkoopste. Het verhaal, de duidelijke uitleg en het goede contact met Julien heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat wij voor ZEROgas gekozen hebben.

Laura Gruiters

Wij hebben een zeer goede ervaring met zerogas ,
Onder andere door een erg prettige begeleiding van het hele proces door Julian Geerts
Zoals te verwachten waren er wel wat kleine...
Wij hebben een zeer goede ervaring met zerogas ,
Zoals te verwachten waren er wel wat kleine tegenslagen door dat wij een oud huis hebben (1938) , zo moest bijvoorbeeld de meterkast vervangen worden , maar dat bleek achteraf hard nodig en ook kon de kabel niet onder de pannen van t dak verwerkt worden , maar iedereen denkt dan mee voor een goede oplossing en is alles uiteindelijk naar wens geïnstalleerd

Johan Groothedde

Prima! Kennismaking was prettig, deal was goed, communicatie meer dan voldoende. Installatie team was erg prettig en in goed overleg. (Dit is uiteraard altijd net wie je treft maar onze... Prima! Kennismaking was prettig, deal was goed, communicatie meer dan voldoende. Installatie team was erg prettig en in goed overleg. (Dit is uiteraard altijd net wie je treft maar onze installateurs waren vakmensen en vriendelijk)!

Renko van foeken

Bij ons zou zerogas zonnepanelen op ons garagedak zetten. john de Bie van zerogas was er ervan overtuigd dat er 9 panelen op konden.. vandaar dat wij voor zerogas waren gegaan, ik had al aan dat... Bij ons zou zerogas zonnepanelen op ons garagedak zetten. john de Bie van zerogas was er ervan overtuigd dat er 9 panelen op konden.. vandaar dat wij voor zerogas waren gegaan, ik had al aan dat andere bedrijven aangaven dat er maximaal 7 op konden. Hij vroeg mij nogmaals de maten dus ik heb alles opgemeten en doorgeven. John de Bie zij dat moet passen. Zij zouden ergens in november komen, word ik 1 dag voor dat ze zouden komen opgebeld dat ze het toch nog een keer wilde inmeten, omdat het toch niet zou gaan passen waarschijnlijk. Mijn vrouw had al haar afspraken verzet zodat ze er bij had kunnen zijn maar helaas ze kwamen niet.
Toen kwam john de Bie met het idee om een schans op het garagedak te maken en of ik dat niet kon doen en dan konden zij de panelen er op leggen. Daar ging ik niet mee akkoord, zij hadden het tenslotte aangenomen. Toen is meneer John de Bie na een hoop gebel nog een keer langsgeweest om ze excuses aan te bieden en had hij aangegeven Dat alles in orde zou komen. Tot op heden nooit meer iets vernomen. Ik zou nooit in zee gaan met het bedrijf zerogas. Komen hun afspraken niet na en maken loze beloftes. Gr meneer van foeken

Reactie ZEROgas:

Beste heer van Foeken,
Beste heer van Foeken,
Het is jammer dat uiteindelijk de plaatsing geen doorgang heeft kunnen vinden. Het is daarbij altijd zo dat het verhaal twee kanten heeft. We vinden het tevens heel waardevol dat u de moeite heeft genomen om een bericht te plaatsen.
Ik ben het met u eens dat de communicatie in uw situatie beter had moeten zijn en we zullen uw mening uiteraard gebruiken om onze dienstverlening en de wijze van communiceren te verbeteren.

Wim

Bij de kennismaking kregen we goed uitleg. Verdere vragen later werden snel beantwoord. Na het leggen bleek dat de panelen niet boven mijn dakraam lagen maar er onder. Waarom? Ook een kabel lag los... Bij de kennismaking kregen we goed uitleg. Verdere vragen later werden snel beantwoord. Na het leggen bleek dat de panelen niet boven mijn dakraam lagen maar er onder. Waarom? Ook een kabel lag los van links naar rechts over het dak. Dit aangegeven dat het niet goed was. Er zou iemand 28 nov komen kijken. Deze gaf aan dat het niet zo hoorde met de kabel maar het kon geen kwaad. Slijt van zelf een keer door in de loop der jaren. Hier de kous mee af. De panelen die verkeerd lagen zouden wel niet boven het raam kunnen liggen. Niet eens gekekn naar de boven kant of dat ook zo was. Hij nam een foto van buiten af en ik zou wat horen. Het is nu 2 jan en nog steeds niets gehoord. Zeer slordig . Over de montage ben ik duidelijk er is geen communicatie. Mijn buur man zegt Die gasten vragen niets en leggen het er zomaar op.

Reactie ZEROgas:

Geachte heer,
U heeft bij ons, samen met 4 buren, zonnepanelen besteld die wij vervolgens naar tevredenheid hebben geplaatst.
Helaas zijn tijdens de installatie van de zonnepanelen op uw...
Geachte heer,
Helaas zijn tijdens de installatie van de zonnepanelen op uw woning de zonnepanelen niet geheel volgens het legplan geplaatst. Dit gebeurd wel vaker als dit beter uitkomt of als tijdens de montage blijkt dat het anders niet passend is.
In uw geval zijn de panelen anders geplaatst dan vooraf was ingetekend.
Het klopt dat een medewerker van ZEROgas op 28 november bij u is komen kijken naar de wijze waarop de panelen door onze monteurs zijn geplaatst. Inderdaad is er beloofd dat wij daarop terug zouden komen maar met de drukte in de maand december (ZEROgas heeft die maand 26 installatie geplaatst) kan dit even op zich laten wachten.
Ook wij hebben kerst vakantie en oud en nieuw mogen vieren dus zijn we pas op 6 januari 2020 weer met heel veel enthousiasme begonnen met het plaatsen van zonnepanelen en warmtepompen.
Jammer dat u deze weg heeft gekozen om met ons te communiceren, een belletje of een emailbericht was veel eenvoudiger.