Zen.nl

Hoe waardeer je de sfeer in jouw Zen.nl vestiging?
Hoe waardeer je jouw zenleraar?

Femke Noordhoek

Prettig en leerzaam. Ik raad iedereen aan die op zoek is naar zingeving en rust om met Zen te beginnen.

Anne Marie Preusting

Prettig

Zeer goed :-)

Veronica Rodriguez

In 5 maanden heb ik veel geleerd en er was echt intensive periode voor me, hard gewerkt in mijn zelf was niet zo makkelijk in de einde van de periode ik voel me echt uitgeput maar later begrijp ik... In 5 maanden heb ik veel geleerd en er was echt intensive periode voor me, hard gewerkt in mijn zelf was niet zo makkelijk in de einde van de periode ik voel me echt uitgeput maar later begrijp ik dat die vermoeidheid kwam juist van alles wat ik heb in mijn gewerkt . Ik ben echt blij dat ik de cursus heb genomen, en zeker ik raad aan kennissen en vrienden. Om ooit zen te ervaren.

Ik vind de bijeenkomsten erg inspirerend. Het bezig zijn met Zen (mediteren ,de wekelijkse bijeenkomsten en het huiswerk)) ,heeft me meer duidelijkheid in mezelf gebracht. Ik ben me bewuster hoe... Ik vind de bijeenkomsten erg inspirerend. Het bezig zijn met Zen (mediteren ,de wekelijkse bijeenkomsten en het huiswerk)) ,heeft me meer duidelijkheid in mezelf gebracht. Ik ben me bewuster hoe ik in het leven sta.

Wouter Heering

De lessen vind ik erg goed en prettig.

Else Tollenaar

Heel inspirerend!

Regina

Erg positief, veel meer dan verwacht. Echte aanrader!