Betrouwbaarheid

Prettig, deskundig en betrokken

Geduldig, vriendelijk en deskundig

Gonnie

Heel prettig!!!

Vriendelijke en geduldige medewerkers met verstand van zaken. Bereid om mee te denken! Duidelijke richtlijnen en waar nodig altijd bereid om toelichting te geven.

Kaartjes of kleine brochure met contactgegevens van Zelfverkopen.nl om mee te geven na een bezichtiging.

Albert

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Alles verliep vlot, soepel en deskundig

Vanwege de naam dachten veel kijkers dat er geen makelaar was betrokken

J.A.M. van Gestel

Uitstekende dienstverlening, snel acterend en professioneel.

Uitstekende dienstverlening, snel acterend en professioneel. Zeer gunstig qua prijs. Zeer goede fotograaf. Huis is binnen twee weken verkocht.

RenR

Prima, de verwachtingen zijn waar gemaakt

Prijs,
Snelle communicatie
De zekerheid dat het allemaal volgens de regels gaat
Plaatsing advertentie op Funda

Er is geen eigen advies of inbreng.
Dat hoeft niet, maar verwijs hiervoor naar de helpdesk van Eigenhuis of het Juridisch loket

Arjen Verboom

We zijn heel tevreden dat we met 'zelfverkopen' onze woning hebben verkocht binnen enkele dagen. De communicatie liep erg goed. Er werd mee gedacht en er werden tips gegeven. Toch was er voldoende...

Omgang met de biedingen, meedenken, benadering van de kopers.

Fotografie kan nog iets beter.

Pakhuis Groningen

In één woord: Top.
In iets meer woorden: Een enorme verrassing. €1.500 tegenover (in ons geval) €9.000 voor een 'reguliere' makelaar, daar zit toch een addertje onder het gras? Maar nee hoor....

Prijs-kwaliteit verhouding is fantastisch. Voor € 1.500 (wij hadden als extra ook 360-graden foto's en een video) is al het lastige werk voor je geregeld, tot en met onderhandelingen en opmaken van de akte aan toe. Reguliere makelaars vragen duizenden euro's en onze ervaring is dat die veel minder scherp en dienstverlenend zijn.

Er komt een lokale makelaar langs om het huis op te meten (in totale oppervlakte en inhoud) en een indicatie voor prijs af te geven. Die prijsindicatie voegde voor ons heel weinig toe, leek enkel gebaseerd op voorgaande transactieprijs van het huis maal gemiddelde prijsstijging in de markt. Na reacties van mensen op ons huis en wat vergelijkbare huizen op Funda zoeken, besloten we het huis voor meer dan €100.000 hoger op Funda te zetten. We hebben de vraagprijs gekregen.... Het team van Zelfverkopen.nl steunde ons overigens wel in onze gekozen vraagprijs, ze denken goed mee maar laten de keus bij ons.

Margriet Mulder

Ze zijn op de hoogte, snel, voor geen gat te vangen. De verkoper heeft steun van Zelfverkopen omdat ze op enige afstand reëler kunnen oordelen, adviseren en (onder)handelen.

To-the-point, direct. Dat kan alleen als je weet wat je doet.

Zelf heb ik als computeraar er geen moeite mee maar ik kan me voorstellen dat veel verkopers niet de nodige digitale vaardigheden hebben.

Onlangs een woning verkocht via zelfverkopen.nl. Alles ging goed en ik ben erg tevreden. Vriendelijke, kundige en snelle service en ook de foto's voor funda zaten in het totaalpaket!

Vriendelijk, snel, kundig! Veel goedkoper dan een reguliere makelaar en zeker niet moeilijker.

Anita

Zeer goed.

Enthousiaste medewerkers en zeer accuraat.

Het blijkt dat overige makelaars (bij een open dag) folders meegeven van de woning. Blijkbaar is daar belangstelling voor. Is het een idee dat jullie deze ook aanbieden?