Betrouwbaarheid
Website
Presentatie
9.5/10

Anne

Deskundige hulp wanneer het nodig is

Bereikbaarheid, flexibiliteit

Heb ik niet.

P.J. de Lannoy

Geweldig concept en fantastisch team!

Rondleidingen door het huis zelf doen en onderhandelingen en contractfase laten doen: in één woord geweldig!

De overgangsfase tussen de rondleidingen en het doorzenden van de potentiële koper naar Zelfverkopen.nl vind ik lastig. Bovendien merk ik dat als de koper met jullie in gesprek raakt over de... De overgangsfase tussen de rondleidingen en het doorzenden van de potentiële koper naar Zelfverkopen.nl vind ik lastig. Bovendien merk ik dat als de koper met jullie in gesprek raakt over de koopprijs, hij dan toch probeert om het rechtstreeks met mij te overleggen.
Zelf heb ik de behoefte hierin duidelijker te zijn.
Misschien zou op de Zelfverkopen.nl website een opmerking geplaatst kunnen worden op welk moment de verkoper de koper doorstuurt naar jullie., met als extra opmerking dat verkoper dan ook verder qua onderhandelingen een lijdelijke rol vervult.

Dennis

Zeer goed

Ruim voldoende informatie, snel schakelen, behulpzaam en vriendelijk

Als ik iets moet noemen: Bereid mensen voor op de vele aanvragen die gaan komen. Persoonlijk had ik niet verwacht dat het zo druk zou worden en dat het zo snel zou gaan.

Huis verkocht via zelfverkopen.nl

Goed bereikbaar op openingstijden
Direct antwoord aan de telefoon op vragen, zoveel als je er hebt
Snel handelen waar mogelijk
Goed advies gegeven over eea

Tijdens onderhandelen over voorwaarden van bod heeft de makelaar iets verkeerd doorgegeven. Meeste contact was met Coen, dit was iemand anders die er niet helemaal in zat en 'even snel' de papieren... Tijdens onderhandelen over voorwaarden van bod heeft de makelaar iets verkeerd doorgegeven. Meeste contact was met Coen, dit was iemand anders die er niet helemaal in zat en 'even snel' de papieren door had genomen. Het heeft gelukkig niet gezorgd voor een 'dealbreaker', maar vond het wel slordig.

Martin

Via zelfverkopen hebben wij ons bedrijfspand met inpandig woon appartement verkocht. Niet een standaard verkoop dus, maar de samenwerking met deze makelaar is ons zeer goed bevallen. Bij aanvang... Via zelfverkopen hebben wij ons bedrijfspand met inpandig woon appartement verkocht. Niet een standaard verkoop dus, maar de samenwerking met deze makelaar is ons zeer goed bevallen. Bij aanvang even wennen omdat je verschillende mensen aan de telefoon krijgt, maar er wordt adequaat en met kennis van zaken gehandeld. Vooral op momenten waarop het spannend wordt en zich internationale kopers aandienen was de ondersteuning en het advies perfect. Het zelf rondleiden hebben wij als positief ervaren, omdat je de potentiële kopers alvast kunt inschatten. Je moet er echter wel tijd voor hebben.

Goed in onderhandelen, voor ons was dat Benno, en goed bereikbaar.

Misschien ook een paar uur bereikbaarheid in het weekend voor diegenen die alleen in het weekend kunnen rondleiden?

Arjan van Venrooij

Zeet tevreden over de service en kwaliteit. We zijn perfect bijgestaan bij de verkoop van onze woning.

Proactief, accuraat en geven maatwerk.

Alles ging perfect. Ik zie geen verbeteringen.

Bos

Een goed en betrouwbare makelaar. Prijs/kwaliteit is goed

de hulp bij afhandeling van de verkoop was snel, duidelijk en proffesioneel

Marnix

Zeer positief. Coen heeft ons van A tot Z goed geholpen. Ik raad zelfverkopen.nl zeker aan!

Gonnie

Prettig, deskundig en betrokken

Geduldig, vriendelijk en deskundig

Gonnie

Heel prettig!!!

Vriendelijke en geduldige medewerkers met verstand van zaken. Bereid om mee te denken! Duidelijke richtlijnen en waar nodig altijd bereid om toelichting te geven.

Kaartjes of kleine brochure met contactgegevens van Zelfverkopen.nl om mee te geven na een bezichtiging.