Betrouwbaarheid
Website
Presentatie

N. Beekink

Zeer positief

Duidelijke en complete, niet te lange, beschrijving op de website.
Duidelijke en complete, niet te lange, beschrijving op de website.
Bijzonder efficiënte afhandeling van zaken en heldere persoonlijke communicatie. Uitstekende verhouding van prijs en kwaliteit.

Geen.

W.S Elast

Zeer goed

Communicatie, meedenken, snelheid

Agnes van der Schuur

Beslist geen spijt van mijn keuze

Ik heb steeds contact gehad met dezelfde makelaar. Heel fijn dat er 1 aanspreekpunt is voor alle vragen en er vlot wordt teruggebeld.

Kan zo geen verbeterpunten bedenken.

Carla Olsthoorn

Zelfverkopen.nl

Bellen altijd en snel terug, dat vervangt gedeeltelijk het niet fysiek ontmoeten.

Ik zou de lay out van de mail verbeteren door meer kleur gebruik en grotere letters.

Henk Spraakman

Hele prettige ervaring met een professioneel bedrijf

Professionaliteit
Ervaren
Communicatie

Ik zie geen echte verbeterpunten. In ons geval liep alles uitstekend

W. Nieman

Prima al zijn er altijd verbeterpunten

Financieel voordeel

Communicatie, wat mag wel en niet door verkoper in dit geval gedaan worden. Logische zaken maar geen aannames doen dat iemand dat wel weet. Te Koop poster niet met lijm maar met noppen doen.

Veldhuyzen

Uitstekend!

Deskundige advisering en ondersteuning. Snel en to the point, precies wat je nodig hebt van een makelaar. Zou dit de volgende keer weer zo doen en we bevelen dit dan ook van harte aan! Je krijgt erg... Deskundige advisering en ondersteuning. Snel en to the point, precies wat je nodig hebt van een makelaar. Zou dit de volgende keer weer zo doen en we bevelen dit dan ook van harte aan! Je krijgt erg veel voor je geld.

Prijs/kwaliteit was voor ons gunstig maar Zelfverkopen mag best wel meer vragen voor de diensten die ze leveren. Het verbaasde ons dat dit uit kan voor jullie.

Astrid van der Wijst

Erg positieve ervaring. Het 'zelfverkopen' lijkt misschien eng in het begin maar dit valt reuze mee. Enorme kostenbesparing en geen stress gehad bij de verkoop van mijn huis.

Goede en duidelijke ondersteuning
Kostenbesparing
Goede en duidelijke ondersteuning
Kostenbesparing
Mensen die kwamen bezichtigingen waren erg blij met het feit dat de eigenaar van de woning dit zelf deed doordat ze hiermee een completer beeld van het huis hadden

O. den Hollander

Zelfverkopen doet precies wat elke makelaar zou moeten doen. Zelf al het typische makelaarswerk doen en de klant laten doen wat hij als geen ander kan: zijn eigen huis verkopen. Natuurlijk kost dat... Zelfverkopen doet precies wat elke makelaar zou moeten doen. Zelf al het typische makelaarswerk doen en de klant laten doen wat hij als geen ander kan: zijn eigen huis verkopen. Natuurlijk kost dat even wat tijd, maar de kosten die je daarmee bespaart verdien je ruimschoots terug. Ondertussen staan ze altijd voor je klaar en handelen ze snel, praktisch en zorgvuldig. Ik kan het iedereen aanraden.

Heel goed bereikbaar, snel handelen, no-nonsense, praktisch en vriendelijk.

Nee

Jos R.

Voor de tweede keer een uitstekende ervaring met Zelverkopen.nl

Snelheid, expertise en doen echt alles voor de klant, behalve de bezichtigingen?

We zouden het niet weten