Locatie
Medewerkers
Huurjacht
Communicatie

Goede info bij de start van de zeilweek!

Dik&Hermien

In September op pad geweest met de 40ft Ouwe Reus. Eerst een paar dagen samen (als echtpaar), daarna met kinderen en kleinkinderen. Genoten voor 200% en dat niet in de laatste plaats door de...

In onze beleving was alles op en top perfect georganiseerd.

Verbeterpunten

Zou niets kunnen bedenken.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Fijn dat we u van dienst konden zijn en goed te horen dat u tevreden bent met onze service.

roy bolscher

gemak, niet moeilijk, geen ellenlange uitleg indien niet nodig

Carel Stachelhausen

Het eerste contact met Peter was al heel prettig. Zeker de mail van Yvette met waar je alles kunt vinden in Enkhuizen.
Boot was schoon en Peter hielp ons goed op weg.
Ga zo door en hou...

Alles in eigen beheer. Top.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij doen inderdaad alles zelf. Zo hebben wij het beste overzicht en een persoonlijk contact met onze gasten. Het gaat ons echt om kwaliteit en niet om kwantiteit dus we blijven bewust lekker klein :-)
Peter en Yvette

Over het algemeen goede ervaring zeker de vorige jaren
werden de laatste maal echter door anoniem persoon valselijk beschuldigd van aanvaring in de haven !
Windkracht 5 geloofde dit...

goede ligging
kwaliteit schip is goed
netheid schip is goed

Verbeterpunten

prijsofferte op website strookt niet met finale prijsbevestiging

Geachte heer,
Dank u voor uw beoordeling. Wij betreuren en herinneren ons deze vervelende situatie.
U heeft gelijk dat bij uw reservering van 3 januari 2016 ons systeem per abuis 10% vroegboekkorting berekende. Direct op 4 januari 2016 hebben wij u hiervan op de hoogte gebracht, ons excuus aangeboden en u de mogelijkheid geboden kosteloos te annuleren.
Helaas heeft u hierop niet gereageerd. Eind januari hebben wij u nogmaals zowel per email als telefonisch tevergeefs benaderd, waarna wij ervan uitgingenn dat u uw reservering wilt handhaven.
Uit respect voor huurders, die in december boeken menen wij de vroegboek-korting termijn nauwkeurig te moeten hanteren.
In april kwam u op de kwestie terug en wilde u alsnog de 10% korting. Wij hebben u toen alles nogmaals uitgelegd en u wederom de mogelijkheid geboden kosteloos te annuleren. U gaf aan de huur van de Bavaria 36 'Yvette' te willen voortzetten.
Naast ons online boekingssysteem staat er op onze website een uitgebreide prijslijst met informatie over onze perioden, kortingen enz.

Hans Voshol

Alles perfekt geregeld, ook op korte termijn.

Goede communicatie (per mail), uitstekende schipper

Reactie Zeilbotenverhuur Windkracht 5 B.V:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Koster

Prima geregeld ! Zeer tevreden !

Goeie medewerker/ eigenaar

Alles goed verzorgd!

Tijmen

Fijne boot, goed uitgerust, mooi materiaal. Meneer aan de telefoon erg onvriendelijk.

Fijne boot, goed uitgerust, mooi materiaal.

Verbeterpunten

Klantvriendelijkheid aan de telefoon. Meneer was erg kortaf en ik kreeg het gevoel alsof ik achterlijk was.

Nadien hebben wij hier nog over gesproken en meneer heeft zich hiervoor geëxcuseerd, dat was prettig.

Dank u voor uw beoordeling.
Ik stel het ook zeer op prijs dat wij elkaar hierover nog even gesproken hebben en ik de kans kreeg het uit te leggen en mijn excuus te maken.
Peter

Top, mooie boot, vriendelijke mensen

Verbeterpunten

prijs voor korte periode is stevig

Dank u voor uw beoordeling.

Twee dagen voor uw vertrek was u helaas genoodzaakt uw boeking te annuleren.
Gelukkig hebben wij het jacht alsnog lastminute kunnen verhuren en hebben wij u uit coulance Euro 500,-- terugbetaald.
Later boekte u voor een lang weekend in juli (woensdag-zondag) met 7% Klantenkorting en hebben wij (wederom uit coulance) administratiekosten en eindreiniging niet berekend.
Dit weekend op de Bavaria 32 kostte Euro 715,-- all inclusive.

Een weekend bedraagt 60% van de weekprijs, een lang weekend 70 of 80% en een midweek is met 53% de meest voordelige optie.

Onze vloot bestaat hoofdzakelijk uit jonge jachten voorzien van luxe aparatuur. Wij gaan voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit en hanteren inderdaad geen stuntprijzen.

Mark Klopstra

Inmiddels 3 x een schip bij Windkracht 5 gehuurd en tevreden huurders komen terug.

Schone, complete boten en aardige verhuurders. Niet de voordeligste maar wel de beste prijs/kwaliteitsverhouding.

Gewoon zo doorgaan.

Dank u voor uw beoordeling.
Wij zullen graag zo doorgaan.
Heeft u misschien nog een tip wat betreft de communicatie?