Locatie

Prima communicatie

Flexible instelling

Ja solaris 50 in de verhuur nemen

David

No nonsense verhuurder met verstand van zaken en een schitterende vloot!

Nieuwe Schepen

Willem Nugteren

De boot was schoon en goed onderhouden. Zeer compleet uitgerust en alles was schoon bij aanvang.

Kwaliteit van het materiaal en de uitrusting van de boot waren goed op orde. Alles was klaar bij ontvangst. Volgend jaar weer.

Geen verbeterpunten.

Jan

Zondag 9 juli werden wij bijzonder hartelijk ontvangen op een blinkend schone Ouwe reus.
We hadden de boot al eerder gehuurd, dus eigenlijk was het haast geen verrassing, maar toch blijft het...

Peter ne Yvette zijn super klant vriendelijk, betrouwbaar, flexibel en terzake kundig.
De boten zijn in top conditie, super compleet en schoon.
Compagnies haven en Enkhuizen is een top locatie,
De plek aan de kop van de stijger waar de ouwe reus ligt is een waanzinnig fijne plek, rustig maar met een geweldig uitzicht op alle in en uitgaande boten.

Verbeterpunten

Ik zou het op dit moment niet kunnen verzinnen!

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Goed te horen dat u tevreden bent met onze service.
Peter en Yvette

Alles ging vlot en vriendelijk.

De bevestigingen na de (deel) betalingen, de ontvangen voorinformatie. Vriendelijke ontvangst en vlotte afhandeling op het eind. Prima allemaal.

Nee. Zo doorgaan.

Raymond

Transparante en vriendelijk contact. Prima boot.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Fijn dat we u van dienst konden zijn en goed te horen dat u tevreden bent met onze service.

Marco

Flexibele instelling. Persoonlijke benadering waarbij advies over vaargebied en route wordt gegeven.

Jonge schepen die in uitstekende conditie verkeren en worden gehouden
Vanuit de haven direct het IJsselmeer op.

Verbeterpunten

Een beknopte handleiding van de aan boord aanwezige apparatuur zou soms wel handig zijn.

Henk van der Geest

Goed, gebruik jullie jachten al jaren.

Jonge vloot. Goede locatie.

Verbeterpunten

Losse harpjes! Komen nogal eens voor.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Tegen het losgaan van de harpjes gebruiken we nu locktite. We zullen hier nog meer aandacht aan besteden.

André

Al jaren leveren zij mij een zeer goede kwaliteit en service; staan altijd vriendelijk voor je klaar en als er iets is werken zij daadwerkelijk mee om een oplossing te vinden.

mooie locatie, nieuwe en moderne boten, altijd schoon. de boten zijn met volledige apparatuur uitgevoerd; ze zijn altijd goe bereikbaard