Petra Goetschalckx

Zeer goed

Marc Ketelslegers

Alles perfect geregeld

Fleur

Slecht. 2x een bestelling gedaan en 2x bleek het niet leverbaar te zijn. Site is dus niet actueel.

Reactie Zeer Fraai:

Goedemiddag Fleur Van Rosmalen,
Bedankt voor het achterlaten van uw review. Dit waarderen wij enorm. Hiermee kunnen wij onze service en dienstverlening verbeteren.
Wij hebben per mail...
Goedemiddag Fleur Van Rosmalen,
Wij hebben per mail contact met u opgenomen en de situatie uitgelegd. Een artikel was niet meer leverbaar en het andere artikel door de vele bestellingen van Black Friday een langere levertijd. Een zeer uitzonderlijke situatie dat wij beide bestellingen niet (direct) konden uitleveren. Er is mail contact met u geweest hierover en wij hebben u een aanbod gedaan. Op onze laatste mail is helaas geen reactie meer gekomen. Mocht u dit bericht lezen hopen we dat we dit alsnog op een positieve manier met u kunnen oplossen.

Sabine Vermeulen

Super

Esther de Blij

Snelle levering, goed product, erg tevreden

Cindy

Slechte kwaliteit eettafel

Reactie Zeer Fraai:

Goedemorgen Cindy Kwakkel,
Goedemorgen Cindy Kwakkel,
Bedankt voor het achterlaten van uw review. Dit helpt ons om onze service en dienstverlening te verhogen. We hebben inmiddels contact met u opgenomen over de bestelling van uw eettafel. U heeft aangegeven dat u niet tevreden bent met de kwaliteit. Er is uitleg gegeven dat de eettafel die u heeft gevoelig is doordat dit een MDF tafel is met een fineerlaag. Omdat we het erg vervelend vinden hebben wij u voor het ongemak een compensatie aangeboden en hiermee bent u akkoord gegaan. We hopen dat u desondanks nog jaren plezier heeft van de tafel.