Dell.

Juiste en snelle levering.

Snelheid.

Geen.

Marjolein

Ik heb een singel besteld die achteraf niet op voorraad of leverbaar was. Ik ben hier op tijd over ingelicht en kreeg de keuze voor geld terug of afwachten. Na besluit kreeg ik de rest van mijn... Ik heb een singel besteld die achteraf niet op voorraad of leverbaar was. Ik ben hier op tijd over ingelicht en kreeg de keuze voor geld terug of afwachten. Na besluit kreeg ik de rest van mijn bestelling alvast opgestuurd zonder verzendkosten bij te moeten betalen

Goede communicatie en klantgericht. Bieden oplossingen en komen je tegemoet.

Het was een verrassing toen ik de singel ineens thuis ontving. Hierover ben ik niet gemaild, maar dat gaf wel extra plezier bij het openen van het pakket. Ik had de singel nog lang niet verwacht.

Linda Fabriek

Mooie producten en snelle levering

Jeske

Goede Service, vriendelijk en deskundig personeel

Snelle levering, duidelijke website

Mandy Roozenburg

Super snelle levering en zeer vriendelijk personeel

Gaan niet mee met andere acties

Alexandra van der Linden

Fijn assortiment

Keuze uit veel producten

n.v.t.

Mirte Vanderlinden

Super snel en top producten!

Zeer snelle levering, zelfs in deze Corona-omstandigheden!

Geen verbeterpunten, gewoon zo blijven verder doen, alles is super!

Maaike Dane

Bestelling geplaatst met black friday, maar de bestelling kon niet tegelijk worden geleverd. Fijn contact gehad, met de vraag of het apart verzonden moest worden of wachten tot het andere artikel... Bestelling geplaatst met black friday, maar de bestelling kon niet tegelijk worden geleverd. Fijn contact gehad, met de vraag of het apart verzonden moest worden of wachten tot het andere artikel binnen was. Fijn dat hier over na word gedacht!

Fijne communicatie

Iets duidelijkere website. Bijv bij de sale kan je niet filteren op artikels, alleen op merk.

Marlies Visscher

Helaas kan ik mijn ervaring nog niet delen. Omdat het product dat ik besteld heb, voorlopig niet voorradig is. Maar wel heel netjes telefonisch te woord gestaan. En later ook via de mail

Nette communicatie

Kan ik niet over oordelen