Yuki

Gebruikersgemak van Yuki software
Functionaliteit van Yuki software
7.6/10

Een absolute ramp om mee te werken als accountant.
Je hebt als accountant niet de volledige controle over de boekhouding, er worden automatisch zaken toegewezen naar wachtrekeningen/vorige...

Stop er gewoon mee...

De software is wel ok, de backoffice in Rotterdam een volkomen drama. Service hebben ze nog niet van gehoord.

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Ooit gehoord van " hoor en wederhoor" ? vast niet gezien jullie met gemak een administratie simpelweg blokkeren! Ja je leest het goed BLOKKEREN. Dit terwijl de makke binnen het bedrijf Yuki ligt.

Daarnaast een cursus luisteren volgen, helpt enorm als je zogenaamd klantgericht wilt werken.

En als top of the bill: get your facts right, en zeker jullie eigen administratie

Bitterzoet Smaakmakers

Ik baal er vandaag stevig van!

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Ik begrijp niet dat er maar 1 iemand bij mij account kan, en dat de vervanger vervolgens niet aanwezig is, en er dus NIEMAND iets voor mij kan doen vandaag.

Simon

Gedateerde software, niet vanuit de klant gedacht. Functionaliteiten zijn wel oke.

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Kijk eens naar echte gebruiksvriendelijke oplossingen, zoals Moneybird

Een goede indruk. Wanneer de administratie goed is ingericht en de administratie al een tijd wordt gebruikt, waardoor de inkoopfacturen automatisch worden geboekt, loopt het goed. In het begin dient...

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Het is voor ons onverklaarbaar waardoor wij soms bij met name wat kleinere klanten zo veel tijd kwijt zijn met de administratieve verwerking in Yuki. Wij hebben het idee dat dit soms sneller kan maar waar dit dan aan ligt is niet duidelijk. In sommige gevallen is het handmatig inboeken van een administratie efficiënter dan het boeken via Yuki.

Daarnaast vinden wij het jammer dat de telefonische ondersteuning is gestopt. vooral omdat het soms in een e-mail lastig uit te leggen is wat het probleem is en telefonisch sneller werkt. Ook laten de reacties op een ticket soms erg lang op zich wachten. En als we dan een antwoord hebben is het niet altijd duidelijk hoe wij dan moeten handelen waardoor wij weer een wedervraag moeten stellen en alles vertraging oploopt. Tot slot wordt er belooft terug te bellen maar dat gebeurt niet altijd.

iBusiness Services BV

Overzichtelijk

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Nog wat wennen: goede back-up/geschreven beschrijving proces bijv boeken kif en bankafschrift

Marcel van Boxtel

Zeer positief: erg gebruiksvriendelijk, goede herkenning, werkt overzichtelijk en gemakkelijk en vooral: erg snel!

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Tip: op de BTW aangifte staat geen betalingskenmerk. Dat staat wel op de BTW aangiften die we vanuit Elsevier Nextens versturen. Mogelijk kan dit worden toegevoegd?

Prima, herkenning kan in sommige gevallen beter

herkenning kan beter

Codehuis B.V.

Prettig en overzichtelijk. Geeft een goed top-down overzicht en met drilldown via doorklikken kun je steeds de brondocumenten opvragen.

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Verbeteren van de App voor IOS. Heb de indruk dat de Android App verder is uitgewerkt. Koppeling tussen banktransacties en facturen is niet altijd even duidelijk wanneer de koppeling niet 100% is.

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Support afdeling oplossingsgerichte antwoorden laten geven in plaats van tickets oplossingsgericht te beantwoorden !

Upgrades Yuki zijn nu best wel versnipperd. De Friday update is prima, maar op den duur lastig bij te houden wat er is veranderd.

Onder "Accountants button" wellicht iets meer submenu's toevoegen, die speciaal voor uitwerken jaarrekening zijn.