Yuki

Yuki Ook benieuwd naar feedback over de webshop Yuki? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company69
7.7/10
Goed (8/10)
87 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Yuki met 7.7/10. Gebaseerd op 69 ervaringen.
Gebruikersgemak van Yuki software
Zeer goed (9/10)
Functionaliteit van Yuki software
Prima (7/10)

Onacceptabel (1/10)

Stop er gewoon mee...

Score voor Yuki:0.5/5
Zou u Yuki aanbevelen?Nee

Een absolute ramp om mee te werken als accountant..
je hebt als accountant niet de volledige controle over de boekhouding, er worden automatisch zaken toegewezen naar wachtrekeningen/vorige jaren/.... sommige zaken kan je gewoon niet juist verwerken op btw vlak... met de nodige boetes tot gevolg..
om nog maar te zwijgen over de afwerking wat gewoon onmogelijk is. .
nadat je het contract opzegt kan je zelfs niet meer aan de administraties van je eigen klanten (zonder honderden euro's te blijven betalen). het bedrijf doet alles om enige vorm van werken tegen te houden na opzegging van je contract.

Zeer slecht (2/10)

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Ooit gehoord van " hoor en wederhoor" ? vast niet gezien jullie met gemak een administratie simpelweg blokkeren! Ja je leest het goed BLOKKEREN. Dit terwijl de makke binnen het bedrijf Yuki ligt.

Daarnaast een cursus luisteren volgen, helpt enorm als je zogenaamd klantgericht wilt werken.

En als top of the bill: get your facts right, en zeker jullie eigen administratie

Score voor Yuki:1/5
Zou u Yuki aanbevelen?Nee

De software is wel ok, de backoffice in rotterdam een volkomen drama. service hebben ze nog niet van gehoord.

Bitterzoet Smaakmakers
Zeer slecht (2/10)
Bitterzoet Smaakmakers

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Ik begrijp niet dat er maar 1 iemand bij mij account kan, en dat de vervanger vervolgens niet aanwezig is, en er dus NIEMAND iets voor mij kan doen vandaag.

Score voor Yuki:1/5
Zou u Yuki aanbevelen?Nee

Ik baal er vandaag stevig van!.

Simon
Onvoldoende (4/10)
Simon

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Kijk eens naar echte gebruiksvriendelijke oplossingen, zoals Moneybird

Score voor Yuki:2/5
Zou u Yuki aanbevelen?Nee

Gedateerde software, niet vanuit de klant gedacht. functionaliteiten zijn wel oke.

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Het is voor ons onverklaarbaar waardoor wij soms bij met name wat kleinere klanten zo veel tijd kwijt zijn met de administratieve verwerking in Yuki. Wij hebben het idee dat dit soms sneller kan maar waar dit dan aan ligt is niet duidelijk. In sommige gevallen is het handmatig inboeken van een administratie efficiënter dan het boeken via Yuki.

Daarnaast vinden wij het jammer dat de telefonische ondersteuning is gestopt. vooral omdat het soms in een e-mail lastig uit te leggen is wat het probleem is en telefonisch sneller werkt. Ook laten de reacties op een ticket soms erg lang op zich wachten. En als we dan een antwoord hebben is het niet altijd duidelijk hoe wij dan moeten handelen waardoor wij weer een wedervraag moeten stellen en alles vertraging oploopt. Tot slot wordt er belooft terug te bellen maar dat gebeurt niet altijd.

Score voor Yuki:4/5
Zou u Yuki aanbevelen?Ja

Een goede indruk. wanneer de administratie goed is ingericht en de administratie al een tijd wordt gebruikt, waardoor de inkoopfacturen automatisch worden geboekt, loopt het goed. in het begin dient hier veel tijd in geïnvesteerd te worden.

iBusiness Services BV
iBusiness Services BV

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Nog wat wennen: goede back-up/geschreven beschrijving proces bijv boeken kif en bankafschrift

Score voor Yuki:4/5

Overzichtelijk.

Marcel van Boxtel
Uitstekend (10/10)
Marcel van Boxtel

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Tip: op de BTW aangifte staat geen betalingskenmerk. Dat staat wel op de BTW aangiften die we vanuit Elsevier Nextens versturen. Mogelijk kan dit worden toegevoegd?

Score voor Yuki:5/5
Zou u Yuki aanbevelen?Ja

Zeer positief: erg gebruiksvriendelijk, goede herkenning, werkt overzichtelijk en gemakkelijk en vooral: erg snel!.

herkenning kan beter

Zou u Yuki aanbevelen?Ja

Prima, herkenning kan in sommige gevallen beter.

Codehuis B.V.
Codehuis B.V.

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Verbeteren van de App voor IOS. Heb de indruk dat de Android App verder is uitgewerkt. Koppeling tussen banktransacties en facturen is niet altijd even duidelijk wanneer de koppeling niet 100% is.

Zou u Yuki aanbevelen?Ja

Prettig en overzichtelijk. geeft een goed top-down overzicht en met drilldown via doorklikken kun je steeds de brondocumenten opvragen.

Verbeterpunten en tips voor Yuki?

Support afdeling oplossingsgerichte antwoorden laten geven in plaats van tickets oplossingsgericht te beantwoorden !

Upgrades Yuki zijn nu best wel versnipperd. De Friday update is prima, maar op den duur lastig bij te houden wat er is veranderd.

Onder "Accountants button" wellicht iets meer submenu's toevoegen, die speciaal voor uitwerken jaarrekening zijn.

Goed.

Bedrijfsinformatie

Boekhoudsoftware was 25 jaar hetzelfde, zowel voor ondernemers als voor accountants. Met Yuki is daar nu radicaal verandering in gekomen. Yuki is een boekhoudplatform waarbij de administratieve verwerking volledig geïntegreerd is met automatische documentherkenning, een portaal voor klantcommunicatie en controletools om het administratieve proces te managen. Hierdoor is het proces van financiële verslaglegging en raadpleging spectaculair versneld. Goed nieuws dus voor ondernemers en accountants
Adres
Wilheminakade 308