7.8/10
Kwaliteit van bedrukking
Afhandeling retouren
8.2/10

Prima site, alleen mijn bestelling kwam erg laat. er staat 2 tot 5 werkdagen. die van mij kwam 7 dagen later. dat is erg laat. ik probeerde naar de klantenservice te bellen maar die nam niet op.maar... Prima site, alleen mijn bestelling kwam erg laat. er staat 2 tot 5 werkdagen. die van mij kwam 7 dagen later. dat is erg laat. ik probeerde naar de klantenservice te bellen maar die nam niet op.maar voor de rest hebben ze een erg groot assortiment. dus ik zou de site een 6,5 geven

groot assortiment

snellere levering! en betere klanteservice

Kan pas reageren als alles binnen is tot heden heb ik nog niets binnen

Alles behalve de levering

Snellere levering

Rober

Goed bedrijf. Doet wat het belooft.

Snelheid van levering. Overzichtelijke webshop.

Van Herk

Goedkoop

Nee

Robert pijnaker

Helemaal top 👍

Alles goed

Helemaal naar wens

Vreselijk bedrijf, voor de kerst een bestelling gedaan vervolgens komt er niks binnen. Op mijn mail geen reactie.
Gebeld en hij zou kijken of het nog op vooraad was en zo en zo nog wat laten...
Gebeld en hij zou kijken of het nog op vooraad was en zo en zo nog wat laten horen .
Vervolgens hoor je weer dagen niks
Dan een mailtje dat het niet gaat lukken op tijd ,of ik mijn bestelling nog wil.
Dat wil ik en na paar dagen berichtje oké komt in orde.
Vanmorgen berichtje bestelling verzonden, maar nog stééds niet bij post nl.
Nou voor volgend jaar kerst zal het vast binnen zijn,dit was eens maar nooit weer.

Sneller verzenden of igg reageren

Reactie Yoursportshop.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Wij hebben uiteraard alles nagekeken en zie dat er netjes gemaild is met u op 24-12 en 27-12. daarbij zaten de kerstdagen er tussen en toen is de bal op 31-12 geleverd. Dit was te laat maar niet zonder bericht terug van ons op uw vragen via de mail.
Wij betreuren dan ook dit bericht en vinden het zonde dat u teleur gesteld bent.
Toch bedankt voor de review zo kunnen we scherp blijven op zendingen en onze klantenservice.
mvg Yoursportshop.nl

Goede en snelle levering. Top

Snelle Levering

?

Rijsdijk

Snelle afhandeling. Makkelijk bereikbaar.

Makkelijk contact en goede afhandeling.

Geen verbeterpunten.

Roos

Er mist 1 shirt, enige reactie telefonisch was: stuur maar een mail. Geen excuses ofzo. En nog niets (5 dgn later) gehoord

Prijs

Vriendelijkere reacties, mogelijkheid om achteraf te betalen voor bedrijven

P Kouwenhoven

Is gewoon helemaal top!

Snelle verwerking van retouren. Telefonisch vriendelijk. Kleding voor hele elftal laten bedrukken. Ziet er zeer netjes uit en super snel geleverd

Niks op aan te merken .