7.8/10
Kwaliteit van bedrukking
Afhandeling retouren
8.2/10

Thomas

Ik raad mensen af om hier iets te kopen.

Site is redelijk overzichtelijk.

Veel, Klantenservice dat geen gehoor geeft.

R. Brandt

Hoe een balletje kan rollen?
Hoe een balletje kan rollen?
We schrijven 1 mei 2020, dag van de arbeid. Ik bestel een voetbal van Nike voor mijn kleinzoon. Die van hem is lek gegaan. Ik heb een site gevonden en daar staat aangegeven dat hij tussen 3 en 7 werkdagen geleverd wordt. Hij is ook op voorraad. Yoursportshop stuurt mij ook een bevestiging en dan is het afwachten, natuurlijk.
Op 13 mei probeer ik het bedrijf telefonisch te bereiken. Tot 4 keer toe maar krijg ze niet te pakken. Totaal geen gehoor. Op 14 mei dan maar weer geprobeerd. Kreeg wel contact en er zou het een en ander uitgezocht worden en ik zou teruggebeld worden. Aan het eind van de middag maar zelf gebeld. En ik kreeg te horen dat het allemaal moeizaam was. De voorraad zou zich in Antwerpen bevinden. De bestelling was gelijk die eerste mei ook al gelijk doorgegeven maar er was nog niets geleverd. Men zou het verder uitzoeken en dan kon ik morgen bellen om meer info.
15 mei dan ook aan het eind van de middag gebeld. De levering was niet aangekomen van Nike en er zou gemaild worden naar Nike. Telefonisch zouden zij namelijk niet bereikbaar zijn. 20 mei maar weer eens gebeld, want mijn kleinzoon had nog niets ontvangen. En dat was gek, want ik vond in mijn mail account een track en trace code van Post.nl. Rara hoe kan dat?
In dat telefoongesprek kreeg ik te horen dat er nog steeds geen bal geleverd was, dat Nike sowieso slecht leverde, terwijl ze wel zeiden dat er van alles onderweg was. Op mijn vraag waar dan die track en trace code vandaan kwam, kreeg ik te horen dat Yoursportshop die alvast aangemaakt had. Een soort lekkermakertje zeg maar. Ze begrepen wel dat ik dit alles gek vond zoals het liep en gaven aan dat ik of mijn geld terug kon krijgen, maar ik wilde die gifbeker gewoon helemaal leegdrinken, of gewoon kon wachten. Kijken waar het zou eindigen.
Na 20 mei komt 27 mei. Mijn wekelijks telefoontje met Yoursportshop en ook nu weer nul op rekest. Weinig tot geen beweging. Bestellijsten die aangeven dat er het een en ander onderweg is maar dan niet aankomt. Nike reageert ook niet in eerste instantie op mail en verder is het gewoon afwachten. Ook proef ik een beetje angst bij de shop om Nike tegen de haren in te strijken anders zou die wellicht de shop nog meer benadelen met de levertijd. Zo werkt dat dus blijkbaar.
Maar ook goed nieuws want Nike had een lijst aangeleverd en de bestelling was gechipt als ik het goed zeg. Dus gaat helemaal goed komen dan is de bestelling er de volgende dag bij de shop. Euh … niet dus.
Het moge duidelijk zijn dat ik ook daarna nog ettelijke keren aan de telefoon heb gehangen bij Yoursportshop.
Zelf had ik ook een mail gestuurd naar Nike en ook daar had ik geen antwoord op gekregen. Toen maar de telefoon gepakt om te kijken of ik Nike wel te pakken kon krijgen.
En na 15 minuten in de wacht gestaan te hebben kreeg ik ene Maud aan de lijn. Ik kon mijn naam nog vertellen en daarna werd de verbinding verbroken!! Euh. Was dit toeval of foutief gebruik van de toetsen bij de persoon ik kwestie, slechte verbinding ineens of iets anders? Dus opnieuw gebeld en inderdaad na 15 minuten in de wacht gestaan te hebben kreeg ik iemand anders aan de lijn. Ik kon mijn naam nog vertellen en toen werd de verbinding verbroken. Waar heb ik dat eerder gehad??
Zo werkt Nike dus zijn klantcontacten af!! Goed voor het behalen van de targets, denk ik dan maar.
Uiteindelijk is de bal geleverd op 6 juni aan mijn kleinzoon en hij speelt er heerlijk mee. En als hij dorst krijgt van het spelen dan kan hij wat drinken uit de bidon die Yoursportshop er als coulance bij heeft gedaan. Of ik daar nog vaker wat ga bestellen betwijfel ik en Nike.. Nike heeft een zware nederlaag geleden.

Begrip en klantvriendelijkheid. Dus twijfel over aanbeveling maar die keuze is er niet.

Snelheid van levering.

Jan

Profesioneel!! Goede prijs!

Goed verpakt en persoonlijk kaartje zit erbij.

Snellere bezorging, duurde nu 6 dagen. Ander bedrijven vandaag besteld morgen geleverd.

Behnam Khosravan

Leuke en goede winkel

Goed materiaal

Nvt

Nadir

Altijd heb ik kleine bestellingen, maar altijd met grote kwaliteit geleverd.

Snel, goede kwaliteit en goede communicatie

De website is een beetje traag, vooral als je dingen wilt filteren. Zoals bij sportkleding > shirts > merk adidas duurt dit best lang

Trage reactie op email. Geen commitment vwb levering

Goedkoop

Betere informatie rondom levering. Als je website in het weekend open os dan verwacht je ook reactie op email in het weekend. In dit formulier wordt ik gedwongen om een reactie te geven op... Betere informatie rondom levering. Als je website in het weekend open os dan verwacht je ook reactie op email in het weekend. In dit formulier wordt ik gedwongen om een reactie te geven op bedrukking en retourproces hoewel ik daar geen ervaring mee heb

Klerks

Uitgebreid assortiment, Makkelijke site en snelle levering.

Ruime voorraad en snelle levering

nvt

Els Verkaik

Positief, snel, behulpzaam

Snelle levering, goed klantcontact over bestelling

het is wat onduidelijk hoe de bedrukking te koppelen aan de bestelde shirts. Het lukte wel, maar dat zou wel wat duidelijker kunnen

Had een bestelling op achteraf betalen gedaan, maar het product was niet zo fijn dus retour gedaan. Ik kreeg een aanmaning dat ik niet betaald had, maar ik moest dus eerst betalen en dan kreeg ik... Had een bestelling op achteraf betalen gedaan, maar het product was niet zo fijn dus retour gedaan. Ik kreeg een aanmaning dat ik niet betaald had, maar ik moest dus eerst betalen en dan kreeg ik geld terug. Geld had ik na 7 werkdagen nog niet en moest er zelf achteraan gaan.

Goed aanbod

Juiste informatie doorgeven via de mail en website