7.8/10
Afhandeling retouren
8.2/10

A.christ

Nette contact met klant

Via de site als je iets aan klik duurt wel lang voor hij er is.
Dus graag met zoeken.

Irene

Slechte communicatie. Zoals deze uitnodiging om Yoursportshop te beoordelen... aangezien ik m'n bestelling na 2 weken nog niet binnen heb, en er al achteraan gebeld heb. Ik vul deze beoordeling dan... Slechte communicatie. Zoals deze uitnodiging om Yoursportshop te beoordelen... aangezien ik m'n bestelling na 2 weken nog niet binnen heb, en er al achteraan gebeld heb. Ik vul deze beoordeling dan ook in zonder het product ooit gezien te hebben. Prutsers...

Geen.

Beter communiceren als dingen niet op voorraad zijn. Korting aanbieden als dingen fout gaan. Een "sorry" koop ik niks voor.

VS Personal Training

Ik moest last minute een shirt hebben met mijn logo. Ik heb veel websites bezocht en gemaild maar alleen yoursportshop.nl kon deze bestelling op tijd leveren. Zelfs nog een aanpassing gemaakt in... Ik moest last minute een shirt hebben met mijn logo. Ik heb veel websites bezocht en gemaild maar alleen yoursportshop.nl kon deze bestelling op tijd leveren. Zelfs nog een aanpassing gemaakt in mijn logo en was precies op tijd geleverd. Het resultaat is super mooi dus ik ben helemaal blij! Super bedankt voor de goeie service!

Geralda Hoksbergen

Product is zoals omschreven, mooi en goede pasvorm. Snelle reacties en verzending.

JP

Snel

retour zendingen snel behandelt

meer duidelijkheid op de site over bedrukkingen

JM Blaas

Zeer tevreden! Snelle service en goede kwaliteit.

Schaap

Super goed en snelle levering

Bestelling verliep goed alleen kosten pakket terugsturen vind ik waardeloos.

Verzendkosten niet vergoeden product teruggestuurd €7.25 kwijt en je heb niets wil je een maat groter bestellen moet je weer een andere orde een andere bestellen stel voor dat het weer niet past.De... Verzendkosten niet vergoeden product teruggestuurd €7.25 kwijt en je heb niets wil je een maat groter bestellen moet je weer een andere orde een andere bestellen stel voor dat het weer niet past.De verzendkosten moeten eigenlijk vergoed worden.voor de rest lijk mij het een goed bedrijf

Hanneke

Top! Telefonisch contact gehad over de maat. Vriendelijk geholpen, snelle levering en jas is net zo mooi als op de site.

Site, telefonische bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en snelheid levering pakket