7.8/10
Kwaliteit van bedrukking
Afhandeling retouren
8.2/10

Ano

Helemaal geen problemen met mijn bestelling. Pakket is netjes geleverd binnen aangegeven tijd op de website. Ik bestel hier zeker weer!

Houden zich aan afspraken qua levertijd

Lars

Zeer trage levering, snel een track en trace van postnl, maar na 14 dgn is het pakket nog niet aangeboden bij postnl.

Als je een track en tracemail verstuurd moet het ook wel aangeboden worden bij postnl

Banning

Doen wat ze beloven! Snelle levering, goede kwaliteit!

Snel en betrouwbaar

Ilvy geraets

Zeer positief

Ondanks het insturen van een foutief product is dit heel snel opgepakt en heb ik binnen een week alsnog het juiste product thuis ontvangen. Ook zeer vriendelijk telefonisch contact waarbij... Ondanks het insturen van een foutief product is dit heel snel opgepakt en heb ik binnen een week alsnog het juiste product thuis ontvangen. Ook zeer vriendelijk telefonisch contact waarbij oplossingsgericht werd meegedacht

Mario

Item werd snel geleverd en ziet er goed uit. Juist aangekomen, dus nog niet gebruikt

Hans Kramer HKveiligheid

Prima ervaring

Henrik

Niet best

Nog niets ontvangen, geen idee.

Op de website de echte levertijd vermelden en niet achteraf een automatische mail sturen dat levering tot een week kan duren. Daarnaast de bestelling leveren, ik heb, buiten een uitnodiging om... Op de website de echte levertijd vermelden en niet achteraf een automatische mail sturen dat levering tot een week kan duren. Daarnaast de bestelling leveren, ik heb, buiten een uitnodiging om feedback te geven, nog niets gehad.

J.Mathijssen

Bestelling nogal laat geleverd.

Ziet er allemaal goed uit.

Earl

Een top bedrijf die kwaliteit levert!

De medewerkers denken met je mee.

Hou dit vast, ik ben dit tevreden!

Craenen Greet

Vlot en zeer correct