7.8/10
Kwaliteit van bedrukking
Afhandeling retouren
8.2/10

Particulier

Gister ook een feedback gedaan. Ze doen echt wat ze zeggen. Zeer tevreden hierover

Particulier

Gerard Groenenberg

Niet zo goed

?

Website voorraad klopt niet alles moet besteld worden
De voorraad is de voorraad van hummel niet van hun .
Website voorraad klopt niet alles moet besteld worden
De voorraad is de voorraad van hummel niet van hun .
Alles wat fout kon gaan bij onze bestelling ging ook fout communicatie via mail verloopt ook niet vlekkeloos
En als laatste vroeg ik of de bestelling direct naar mij gestuurd kon worden ,maar zelf dat lukten ze niet hebben naar de drukker gestuurd maar ik had aangegeven dat het drukvel bij mij was dus de drukker krijgt nu een shirt waar hij niets mee kan ?
Kortom bestel direct bij hummel en niet hier

Mees

Super fijne winkel, als je belt met een vraag dan helpen ze je super snel. En een super snelle levering, en vriendelijk personeel!

Klantenservice is top!!

Petra Brandriet-de Vos

Meerdere bestellingen gedaan. Prima leveringen. Bij vertraging krijg je hierover bericht. Prima kwaliteit.

Meerdere keren besteld. Prima kwaliteit en goede service

wietse

Waardeloos

geld snel innen en zeer laat terug betalen

Bea

Eens maar nooit weer!

Bestelling op 15 september gedaan. "Meteen leverbaar" werd na betaling "na 7 dagen". Jammer dat dit niet vooraf aangegeven staat. Op 1 oktober maar eens achteraan gemaild. Uiteindelijk op 5 oktober... Bestelling op 15 september gedaan. "Meteen leverbaar" werd na betaling "na 7 dagen". Jammer dat dit niet vooraf aangegeven staat. Op 1 oktober maar eens achteraan gemaild. Uiteindelijk op 5 oktober reactie: 1 van de items niet meer leverbaar. Meteen teruggemaild, maar tot op heden geen reactie en geen bestelling ontvangen. Wat een slechte service!

M.Lammers

Super

Leveren wat ze beloven

Peter

Aankoopbedrag wordt bij retour niet volledig teruggestort. Onder de noemer “crediteringskosten” houdt men 4,95 in. Nog nooit meegemaakt dat een webshop het aankoopbedrag niet volledig terugstort. Je... Aankoopbedrag wordt bij retour niet volledig teruggestort. Onder de noemer “crediteringskosten” houdt men 4,95 in. Nog nooit meegemaakt dat een webshop het aankoopbedrag niet volledig terugstort. Je betaalt zelf overigens ook al de retourkosten (7,95), wat wel logisch is.